Če vgradiš not plin, naj bi zadostovalo za Euro 2.
"Anyone who has driven anything from an Alfa 75 to an old Giulia Super or GT Junior will know their real magic lies in the way they come alive in the corners."
avto lahko pripelses brez problema sem zatakne se kot je turtle reku pri euro2 normi. namrec euro2 norma je pogoj za opravljanje homologacije vozila za registracijo pri nas. lahko probas na avtotriglavu pri zastopnistvu za alfaromeo. in se tm probas zment da ti dajo potrdilo da je euro2 motor notr. sam tezko verjamem da ti bojo ker je ze star avto in ni nobene teoreticne moznosti da bi kdo verjel da je motor delan po direktivi 94/12. Jst recimo sem dobu ampak po 2 mesecnem jebanju in z VELIKO naklonjeno sreco da so odobrili potrdilo iz italije. Motor ni bil euro2 ampak je ustrezal nizjemu razredu plinou kar je enakovredno euro2 normi. s tem razredom je bil preklop na euro2 motorje.
Najboljsa varianta ki ti ostane je da pripeljes avto iz nemcije in tuki kupis 1.6 ie 75 po delih( dobis za 20.000 tudi ) in samo premenjas tablico s stevilkami in gres registrirat avto. dobrodosle bi seveda bile pol tudi veze za tehnicni pregled da nebi blo treba avta ke pelat.
1. pripelješ avto in za 500eur se ti zrihta, da v nemški prometni piše euro2-
2. v tujini obstaajo podjetja, ki vgrajujejo zadeve, ki zmanjšujejo emisijo plinov...vgradiš na TUV...strošek cca. 150eur
3. kupiš pri nas školko (rabiš tisti kos pleha kjer piše št. in prometno) greš na tehničnega in daš vlogo za zamenjavo školke in motorja...nemško kupoprodajno in prometno pa ti v slovensko prometno vpišejo novo številko šasije in moč motorja
Glih to sem mislu povedat. V tujini so precej dražje! Ne vem zakaj ne vzameš od unga iz strelišča. Kakih 200 jurjev je za butnit nanjo - ličarsko, pa bo!
nekdo mi je zadnjič poslav ponudbo za alfo 75 3.0 america na zs in sem ga zgleda ponesreči izbrisal ,bi pa šeenkrat rabu njegovo tel.pa mi jo naj pošlje na zs,mislim da je bil uporabnik ar samo nisem siguren,hvala
lp mene pa zanima če ma kdo kašne izkušnje z alfami uvoženimi z Italije...na neki Italijanski strani sem zasledil kar poceni rabljene alfe in me zanima ali se sploh splača hodit v Italijo in pa če so potrebni še kakšni drugi papirji za registracijo uvoženega avtomobila...
če kdo kej ve nj mal napiše
FuManchu napisal/-a:V moji dvoletni alfistični karieri sem ugotovil, da je najpomembneje biti član AMZS (zastonj šlep )
Velika večina forumašev ima 156ke tujega porekla. Prebrskaj stare teme. Pač paziš na prevrtene kilometre in opraviš standarden ogled avtomobila, preveriš še papirje (homologacija ipd...) in kupiš avto.
AlfaSpider napisal/-a:Lahko prosim napišeš naslov strani?
Velika večina forumašev ima 156ke tujega porekla. Prebrskaj stare teme. Pač paziš na prevrtene kilometre in opraviš standarden ogled avtomobila, preveriš še papirje (homologacija ipd...) in kupiš avto.
Ta stran je tako kot naš avto.net....Kaj pametnega, veliko nategov, nekaj dragega.....Kaj pa točno tisti avto oz. kateri diler (predvsem iz katerega konca Italije) si ga lasti?
Imam tudi precej izkušenj pri uvozu vozil iz Italije in Nemčije ter predvsem dobre veze s solidnimi cenami in vozili, ki so VSI z realnimi kilometri in servisinimi knjižicami. Če te zanima kaj več -> ZS.
v italiji ne morš kaj veliko pričakovati od avta. veliko bolj so ohranjeni v nemčiji, tako da bolje če pogldaš tam. moraš pa tej ceni prišteti še marsikatere stroške, davke, takso...,da dobiš realno, končno ceno, ki jo boš plačal.