abner napisal/-a:Aki je kdo zasledil BMW 635 CSI,letnik 1980,ali malo manj?V Sloveniji sta baje samo dva zato bi si ga uvozil,hvala za odgovor srečno vožnjo vsem Alfistom...
Lahko ti zrihtam delov za ene tri nove in to po zelo ugodnih cenah1 Če boš kdaj kaj rabil napiši ZS. Vse od karoserijskih do motornih delov pa tudi cela notranjost je ostala na enem bivših servisov BMW v LJ.
BTW: Če kdo karkoli rabi za BMW, vse modele, tudi take stare 40 let, naj piše!
Nekdanji alfist....kaj pa človek drugega preostane.
Kolkor sem jez informiran o uvozu rabljenih vozil iz tujine omejitev starosti ne bo. Vprašanje pa je, če ne bodo potem imeli kakih ekoloških zahtev, ko boš želel avto prvič registrirati pri nas. To pa zna bit. Vendar se mi vse bolj zdi, da bo tako; prve par mesecev ne bo omejitve niti glede starosti niti glede ekologije, nato bodo videli, da je vsega skp mal preveč pr nas ratal in bodo ali ekološko starejše avte močno obdavčili ob prvi reg. ali imeli določene norme ekološke pri prvi reg. takih vozil. Vsekakor se bo to zgodilo potem, ko bodo določeni vplivnejši ljudje prišli do avtov, ki jih želijo, in bodo drugi s takimi uvozi nekoliko obogateli. Zato misli, tisti ki ima namen kupiti kak starejši avto iz tujine naj se pohiti kmalu po 1. maju.
Kako je z tehničnim pregledom oldtimerjev. Dvomim, da kateri od starih avtomobilov, sploh tistih starejših od 40 ustreza katerim koli merilom! Kako je potem s tem!
Nekdanji alfist....kaj pa človek drugega preostane.
Avti brez katalizatorja: Se na njih ne opravlja test izpušnih emisij.( za laike): tist avto ki nima serijsko katalizatorja ne rabi opravljat testa...
Glede registracaje: včlaniš se v olditmer klub, npr; codelli in ti tam avto pripravijo za tehnični pregled. Avto lahko registriraš kot veterana če je star med 25 in 30 let, Oldtimer pa je od 30let dalje. Z njim na leto ne smeš naresti več kot 3000km.
Kako pa je z licenco, koliko mora biti avto originalen. Ti težijo, če ima modificirano notranjost, recimo, da oblečeš armaturko v usnje, ki je drugače nikoli niso serisko tako delali. Kako je sploh s to originalnostjo. Sam se tega sicer sploh ne bojim, saj imam avto dokaj kompleten, samo šraufi in ostale malenkosti pa že zdaj vem, da ne bodo čisto vse originalne!
Nekdanji alfist....kaj pa človek drugega preostane.
Ne me prijet za besedo, ker nisem poznavalec, ampak, ko je en moj kolega fičota rihtal, je reku (vsaj tko mislm), da mora bit okoli 90% stvari v avtu originalnih.
Če to drži potem jaz ne bom imel prevelikih problemov, če seveda odštejemo motor, za katerega se mi ne sanja, kje naj ga najdem! Namreč v GTVje letnike 1976-1978 so vgrajevali 2.0 motor, ki je imel samo 122Ps in je bil drugačen od tistih v Alfettah, Guliettah in 75! Moram nekje zvedet, če se da motor od 75 predelat v to obliko, saj po mojem je bila razlika le v uplinjačih ali kaki drugi malenkosti!
Nekdanji alfist....kaj pa človek drugega preostane.
BTW: že imam dva motorja 2.0 od alfe 75 in kmalu mislim, da bom dobil še enega! Če ne bo šlo dobit tistega originalnega, potem pride v GTV 2.0 TS in bom pač bombnik v obliki starostnika! 75 ts je imel a8.2 do sto in je imela 1100kg, moj GTV ima 870kg. Pričakujem torej okoli 7.8 do sto!
Nekdanji alfist....kaj pa človek drugega preostane.
Malo heca mora bit! Mam že neo turbo ameriko nagledano v udinah, tako da ne bomo gtvja delali za adrenalin!
Glede motorja pa me kar malo muči! So že pred časom v mojo alfeto dali motor od 75 in ni mi na njem delat generalke, da potem ne bo kot iz škatlice!
Nekdanji alfist....kaj pa človek drugega preostane.