Zanima me če ima kdo kaj izskušenj z uvozom iz eu.
Glede na to da sem vidu na mobile.de da so 156 dost cenejše kot pri nas sem študiral da bi šel v nemčijo iskat to lepotico, sam se mi niti ne sanja kakšni so sedaj zakoni za uvoz avtomobila k smo v EU.
Nakup avta v Nemčiji je skoraj enak kot v Slo. Par nasvetov. Izogibaj se bavarske, ker je velika verjetnost, da boš naletel na turke ali pa naše južne sosede. Avti, ki jih ti prodajajo so pa običajno zelo lepi za pogledat, sam vse drugo je pa bolj sranje. Nakup je povezan z kar nekaj stroški, tako, da se preden greš gor dogovori za ogled večih avtov, da ne boš šel gor gledat samo enega. Pa preden greš, reci trgovcu naj ti da imena in naslove od prejšnjih lastnikov - trenutno imajo v Fahrzeugbriefu še vpisane lastnike in jih potem poiščeš (mednarodni telefonski imenik) in pokličeš ter malo povprašaš.
Še stroški v Nemčiji. Preiskusne tablice - dve vrsti rumene- pribl.80 eur in veljajo kolikor se spomnim pet dni, rdeče - kar precej dražje veljajo pa mislim, da 15 dni potem je tukaj bencin in cestnine in pa homologacija v Slo - pribl. 30.000 sit.
Če te še kaj zanima pa vprašaj.
1 kot prvo..
rumenih tablic vec ni.. so pa samo rdece ostale
ter najmanj se da uzet za 9 dni kar je mene prslo za AR145 1.7 16V 129 KM 181.20 EUro.
pol pa pristejes se tehnicni v nemciji pa tablce placat pa se odjava avta pa ene scene
tko da ti nanese do 500 ali celo do 700 euro.. odvisn kje kupujes pa kako majo use to postiman.
f4676 napisal/-a:A da ni rumenih tablic. Tu si ga pa mal mimo tresknil, ker sem jih še včeraj videl na avtu pripeljanem iz Nemčije. Pa zaenkrat še kar dobro vidim
hja no.. rumene so v nemciji.. reskiras veliko denarja ce te ustavijo?? heh rajsi dam 100 euro vec kar je 24000sit in se lepo varno prpelem domou... tut ce se mi kdo zabije al pa kej sm zavarovan. pa neglede kje sm avstriji sloveniji nemciji al pa v rusiji
no sj ce ti rad reskiras dej meni je vseeno..
upam pa da ne bos naletel na probleme
Jaz sem vse kar sem pripeljal iz Nemčije pripeljal z rumenimi tablicami pa ni bilo nobenega problema. Pa tudi vozil sem se v Sloveniji s tablicami, ki jim je že zdavnaj potekel rok veljavnosti pa policaji niso nič rekli.
Tako, uvozil bi eno Alfo 75 2.0 twin spark Limited edition iz Italije, ki je letnik 92. Euro 1 vsekakor. Jaz bi pač avto pripeljal rad čez, tudi, če ga ne bom registriral. Je pač ena verzija v omejeni seriji in gre za zbirateljstvo. Ponavljam, ni mi pomembna registracija vozila pri nas!!!
Zato me zanima, če jo lahko kar peljem čez z avtovleko in kaj me v tem primeru čaka na meji? A je dovolj neformalna kupoprodajna pogodba? A mora bit narejen kakšen prepis? Čim več informacij prosim.
Jest vem, da obstaja možnost da jo pripelješ čes na avtovleki kot za rezervne dele, more bit avto 80% cel, če se ne motim, rabiš pa original račun od nakupa, pa papirje od avta. Če pa misliš normalno čez pripelat pol se moraš pa na obeh mejah na carini ustavit in predelat ene par papirjev zaradi homologacij in podobnih zadev:mrgreen:
Kaj je s tem ko majo eni nemški trgovci v oglasih - NUR FŰR EXPORT? Kaj je fora tega? A se to pol da v Slovenijo prpelat al ne? glede na to da naj bi bli v EU?
export ali pa handler... piše. to pomeni da ne bodo prodali privat osebi, ker se ne želijo jebat z servisi če je kaj narobe z avtom. raje ga prodajo drugemu prodajalcu ali pa v tujino, s tem je mišljeno ven iz države...za države ki pa niso članice EU pa ponavadi povrnejo še davek.