mislim da ne? oz avtomobili že mogoče. ampak predmeti vem da ne, vsaj izvozit se ne da... eden je tu pri nas hotel neke stroje prodat (kombajn, pa še neke druge kmetijske stroje) nekemu muzeju, pa mu niso dovolili izvozit.
Ze nekaj casa zivim v Nemciji tako da kr poznam razmere tuki (Hamburg).
1. Nur für export----> avto ima realno veliko prevozenih oz. je zvozen, obicajno ni garancije. Tak avto se proda pod ceno.
2. Dobra 156 JTD letnik 01. pride tuki med 10.000 in 11.500€.
3. "Nur für export" dobis ze za 5.000€
Odlocitev je pa tvoja.
Ps.: Rumene tablice veljajo samo za Nemcijo. Lahko se vozis tud zunaj vendar ti zavarovalnica ne krije morebitnga karambola.
No, pa to jaz vsem kolegom trobim, pa še zmeri verjamejo, da švaba
nabav nov avto 10% dražje kot je pri nas, potem ga pa iz dobre volje
proda (3-4 leta starega) slovenčku za 30% ceneje kot so v Sloveniji.
Jest se bi s 156SW popolnoma strinjal. Tud jest sem se zanimal za 156-tko iz uvoza, ampak dobro ohranjena z malo km in garancijo je v Nemčiji enako ali pa še dražja kot pri nas. Vse te alfe iz uvoza ki se pri nas prodajajo pa imajo v resnici precej več km (velikokrat gre za službene avtomobile ali avtomobile taxi služb). Naši ''dilerji'' gredo gor iskat namreč take, ki se prodajajo pod ceno, te pa imajo min 150.000 ali več km (števce pol prevrtijo), al pa so karambolirani (od kašnih zavarovalnic ali lizing hiš). Taki avti so v Nemčiji zlo poceni ker so storitve popravila (kleparska, ličarska dela) precej draga tako da se marsikdaj ne splača avta popravljat. Pri nas pa se da tak avto dost ceneje popravit. Cene novih avtomobilov pa so v Nemčiji itak višje, ampak zaradi boljšega standarda so verjetno vseeno lažje dostopni.
guma napisal/-a:No, pa to jaz vsem kolegom trobim, pa še zmeri verjamejo, da švaba
nabav nov avto 10% dražje kot je pri nas, potem ga pa iz dobre volje
proda (3-4 leta starega) slovenčku za 30% ceneje kot so v Sloveniji.
Sam po moje mal resnice je tle. Novi avti so gor res dražji vendar jim cena še hitreje pada kakor pri nas, predvsem zaradi večje ponudbe in dražjih servisov. Najlepši primer so vozila VW. Passatov je gor recimo ko dreka (še pr nas jih je zdej ) in v Nemčiji rabljenemu cena zelo hitro pada. Ampak po moje je to mal odvisno od znamke in modela.
Tukaj (v Nemciji) se trenutno splaca kupit recimo BMW X5 ----->zato kr ti nasi dilerji prevec poberejo v zep, vendar ga je tud tezko dobit pod 30.000€ letnik 2001 z garancijo
Po novem, če boste hoteli pripeljati avto v Slovenijo bo potrebno zdraven priložiti originalno prometno, kakor vem, da do sedaj je niso dajali poleg, ampak samo fotokopijio nje.
Tako so oni služili na ta račun. Od sedaj naprej pa ne bo več možno registrirati avtomobila pri nas če avto ne bo imel origninalno prometno dovoljenje...
jaz sem svojo alfo pripeljal 1.2.2005 v slo in sem zraven ze dobil vse mozne papirje. ko avto kupis ti prodajalec izroci nek zeleni in bel list ( paperji avtomobila ) s tem si tam lastnik avtomobila. in to je tudi vse kar rabis za registracijo v republiki SLO. avto tam odjavis in prijavis za export dobis farezug al karkol ze je in si avto mirno pripeljes pa z tablcami res ni pametno sparat pa das raje 20 eur vec in si kupis rdece tablice.
Problem nastane, ker jo pri nas ne moreš registrirat, ker ne izpolnjuje norme Euro2, pa tudi oldtimer ni še. Razen če misliš brkljat številke. Laser Jamm ima ene papirje od 1.8 T.
kokr vem je treba sam "papirno dokazat" da je motor prestal A test za EURO 2 normo. In potem ni problema...Mislm, da kle ti lahko največ Colibry pomaga..