Stran 3 od 26

Objavljeno: Ne Feb 29, 2004 11:04 am
Napisal/-a Lancia
Aja glede registracije oldtimerjev: Spiderico imamo registrirano na oldtimer (plačamo 10% zavarovanja), pa ni nikoli noben rekel, da lahko le 3kkm na leto prevozimo. Mislim, da to skor 100% ne drži. Če bi pa že blo tko, pol bi pa števec odklopil za nekaj časa. Sicer pa itak več kot 5 kkm na leto mi s Spiderco itak ne naredimo.

Veloce:
Kaj boš zamenu Alfico. Kere mašine pa ima 75 America, a nima le 3.0 V6?

Objavljeno: Ne Feb 29, 2004 11:26 am
Napisal/-a veloce
Alfo razmišlam zamenjat. Ni še definitivno!
Amerika pa so mele motorje 1.8 turbo, 2.5 V6 in 3.0 V6.

Objavljeno: Ne Feb 29, 2004 11:37 am
Napisal/-a Lancia
Pa že maš kako konkretno ogledano, al boš uvozu mogoče iz EU

Objavljeno: Po Mar 01, 2004 1:34 pm
Napisal/-a GT
zanimivo kaj se piše vse pod tem topicom.

ena stvar je uvoziš lahka avto v slovenijo če izponjuje pogoje za izpušne pline EURO3 tak zdaj in bo verjetno tut tak dalje, euro tri norme pa izpolnjuje pogojno vozilo letnik 1996 pa še to tut pogojno.

če npr. kupiš v nemčiji avto ti piše v prometni od vozila katero normo izpolnjuje, to pa zato ker ti v nemčiji plačaš cestnino al zavarovenje zdaj ne vem točno glede na normo katero izpolnjuješ tak a si npr. če maš avto z euro 4 avtomatsko dva do tri razrede nižje oz. se ti pri plačilu zavarovanja zmanjša za do 200 eurov napram tega če bi mel isti avto z euro 3.

Objavljeno: Po Mar 01, 2004 1:48 pm
Napisal/-a Turtle
Prav gotovo drži....bilo je kar nekaj novih dopolnil glede takih zavarovanj. SVS je zagotovila, da se sedaj plačuje pri Triglavu 10% le od tiste osnove, ki jo imaš pri navadnem vozilu......primer...mam 50%....to pomen da bom za oldija plačal 10% od 50%.in ne od 100%....Zraven pa je tudi seveda napisano, da se ta vozila, naj ne bi peljala več kot 3000km letno, ker potem to ni več sekundarno vozilo

Objavljeno: Po Mar 01, 2004 9:49 pm
Napisal/-a Teo
Kaj pa če hočeš ali če slučajno narediš več kilometrov!

Objavljeno: Po Mar 01, 2004 10:06 pm
Napisal/-a veloce
Lancia, mam ogledano in rezervirano, eno pa dobim že ta mesec!!! Juhuuuu!! :mrgreen:

Objavljeno: To Mar 02, 2004 10:06 am
Napisal/-a Turtle
Hja zaenkrat še ni napisano kako bodo to preverjali, mogoče bojo pa začel števce oldijev gledat......pol vrjetno sledi sankcija z nič več bonusa...

Objavljeno: To Mar 02, 2004 10:56 am
Napisal/-a veloce
Sam fajn bi blo vedet glede teh norm euro 2-3 in podobno. Kako bo to vplivalo pri uvozu. Sigurno ne bodo kar tako pustili uvažat starine iz tujine. Nažalost! :cry:

Objavljeno: Če Maj 20, 2004 11:58 pm
Napisal/-a f4676
Z uvozom je tako, da mora avto s prvim majem 2004 izpolnjevati normo euro 2.
Ta pa je vstopila v veljavo 1.1. 1997, tako da starejši avtomobili odpadejo (razen oldtimerjev)

Za tiste, ki si želijo Alfe 75 America pa majhen namig. Kolikor je meni znano se da redke avtomobile uvažati brez teh omejitev, samo moraš pa dobiti soglasje od tehničnega muzeja v Bistri. Pozanimajte se pri njih

Objavljeno: Pe Maj 21, 2004 12:00 am
Napisal/-a veloce
Ja, za 75 Ameriko tega potrdila ne bi dobil, ker jih je bilo izdelanim mnogo tisoč!

Objavljeno: Pe Maj 21, 2004 12:01 am
Napisal/-a Lancia
Tista pravila so stopila v veljavo leta 97, samo veliko avtov je te pogoje imelo že veliko prej. Mislm, da je pogoj (nisem pa 100%) da ima avto uravnavani katalizator. To pa imajo italijani že vsi od leta 93 dalje.

Stari Sprint in "uvoz"

Objavljeno: Če Jun 24, 2004 9:49 pm
Napisal/-a aichi
Tehnično pitanjce, ki niti ni tolk butasto. Evo, mam doma razsuto Sprintko u nulo, z veljavno prometno in tako naprej. Nakar v Avstriji izvoham l.89, 1.7 IE, sicer za 800 kSIT, fantastično stanje, ampak vseeno...
No, in me zanima:
- če zadevo pripeljem dol na prikolici in rečem, da jo mam za dele (pr sebi, ker načeloma policaja ne briga, nit če si jo mam namen na steno obesit) - nakar jo uporabim za dele za svojo staro, ki pa ima na žalost tako rjavo školjko, da sem prissiljen uporabit celo školjko.
:P
Skratka, če veste kam pes taco moli, me zanima, če potem rečem, da mi popravjo številke v prometni za šasijo in motor, ker je bla dana nova školjka (tud od tega so papirji vsi) in motor, ker je blo cenej cel motor zamenat kot pa delat generalko na podrtem 1.5...

Objavljeno: Če Jun 24, 2004 10:23 pm
Napisal/-a Sportiva
ce dovolis bi jaz predlagal :) da iz tvoje razsute izrezes stevilke in zamenjas z onimi na "ta novi" pa tebi nic meni nic gres registrirat. stevilke motorja niso vazne, vazen je tip. so pa tudi mojstri ki ti vgrvirajo stevilke kake hoces.... po mojem je lazje kot letanje z papirji.

lp

aja pa se to. ce je oni avto gori registriran se pelji z onimi tablami dol pa jim poslji table pa papirje nazaj pa se prikolice nerabis ;)

Aichi

Objavljeno: Če Jun 24, 2004 10:43 pm
Napisal/-a aichi
To je dejansko res, vendar iščem legalno možnost... :)