F1 ni tako dober biznis, če nisi v top 3. Top 3 moštva so vedno stabilna, pri ostalih pa so non-stop prevzemi in dodatne investicije oz. re-brandingi. Renault je skoraj izstopil. McLaren je skoraj propadel. Williams je na robu preživetja že 10+ let... Da na ducate propadlih ne omenjam.
Recimo, da je za znamko še zadeva koliko toliko OK, pa čeprav si zadaj. Vendar, reklame na avtomobilih, kombinezonih ipd. pa je zapravljen denar. Poglej npr. Alonsovo reklamo za njegovo blagovno znamko Kimoa. Kimoa logotipe je imel na kapi, čeladi, kombinezonu, dirkalniku... Tudi na Indycar avtu jo vedno ima. In kakšen je obisk strani? Okoli 200 tisoč obiskovalcev na mesec. To je izredno malo.
Oglaševanje v F1 je čisti nateg oglaševalcev, razen, če so oglasi na top 3 avtomobilih. Za ostale nihče nikoli ne izve. Pa še na teh avtomobilih ti ne vem našteti niti 5 oglaševalcev.
Veliko avtomobilskim znamkam gre odlično, brez da so v F1 ali katerem koli drugem motošportu...
Brez pametnega oglaševanja ni ničesar.
Giulia in Stelvio sta odlična avtomobila. Samo prodati jih ne znajo. Če malo bereš angleško govoreče forume boš hitro ugotovil, da je veliko ljudi kupilo Stelvio, čeprav AR znamke niti niso dobro poznali (Severna Amerika). Pa so preizkušali Porscheje, Jaguarje, BMW-je,... In ko so prišli do Stelvie, so hitro ugotovili, da je Stelvio najbolj zabaven za voziti. Čustva prodajajo, AR je čustvena znamka, samo prodati jih ne znajo.