Še malo pa bom prišel do ugotovitve, da je GTAlover na nekem drugem forumu EatMyDust... samo jambranje in očitno vam gre nekaterim Igor res malo na živce.
Na rallymagazinu prebiram kako Igor nima jajc vozit CHD, ker je konkurenca tak ostrašna in kaj se zgodi, ko je šel odpeljat dirko na Grobnik?
Dobro, da je šel peljat na grobnik, ker bi v Cerkljah vse nabil za cel krog...
Pa če že vsi podjebavate, bom pa še jaz... Avtomobili za GHD in CHD v našem prvenstvu so sorodni. Naj mi nekdo našteje 3 dirke GHD, kjer so se voznikiiz CHD prebili med prvih 5, če izuzamemo Draganoviča, ki je tako ali tako vozil najmočnejši avtomobil pa še vedno ni bilo dolj.
Toliko o tem kje je bila konkurenca.
Res so krožne dirke precej bolj zanimive in bi res rad videl da zopet nekaj uspe. Samo slepit se z neko strašno konkurenco se pa res ni treba, ker je še na relikrosu bila konkurenca hujša, pa ima za sabo precej krajšo zgodovino.
Ak Almko je za pohvalit, ker se trudi in je letos naredil vsaj manjši korak naprej, še vedno pa ostaja dejstvo da sta bilo lansko leto eno slabših v slovenski zgodovini krožnih dirk. Res se nam lahko kolca po SNP, ko so v njem vozili Igor, Hace, oba Zupančiča, Pirjevec, Bužga, Božič... če bi uspeli to ohranit in dodat kakega voznika iz seicenta bi res lahko bilo fantastično pa je vse padlo skoraj na poden.
Škoda, da se še kak Prek ne loti odpeljati kake krožne dirke, to bi tudi znalo bit zanimivo.
Na krožnij je perspektiva samo nek cenovno dostopen pokal (po možnosti soroden s kakim v tujini, da se lahko dogovori kaka izmenjava ali gostovanje), vse ostalo vozi na nivo kakršen je sedaj.
Pa vrnit dirko v Logatcu in še kakšno podobno. Na Hrvaškem ne vozijo samo na Grobniku, vozijo tudi ulične dirke med ograjam in robniki pa so zelo uspešne, samo navadit se jih je treba in vozit z glavo...
Če bi uspeli nekaj vrnit v LJ in MB, bi bil pa že mali čudež.... Na kake nagrade, da bi vsaj najuspešnjejšim povrnila del stroškov je pa že tako ali tako znanstvena fantastika...
In tako kot v CHD dirkah je tudi v Reliju najbolj racionalna pot, pot kot jo rine MG z ekipo. Večno tudi Yugoti ne bojo zdržali naporov in bojo počasi začeli razpadat po vseh naporih. In kaj naj bi bila najcenejša pot, kot vozit avtomobil, ki nastaja pri nas in se lahko upa, da bi tudi tovarna kaj pomagala?
Res sem vesel, da je vsaj Ford dojel in drugo leto v reli pošilja svojo ekpo (Fiesta ST, ki je trenutno za razumen denar ponuja precej dobro pocketrocket. Priznam, da sem bil pozitivno presenečen na testni vožnji.). Kar niti ni čudno, če vemo kdo je direktor uvoznika...