"pre"visoke cene rabljenih Alf ?

Kamor gredo smeti iz foruma
Zaklenjeno
Uporabniški avatar
dejan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1692
Pridružen: Ne Sep 07, 2003 5:03 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Pepsi napisal/-a:
tito156 napisal/-a:Pepsi, pazi kaj govoriš o tej hondi. Ker če to oče vidi ti je ne bo več posodil... :mrgreen:
Če po pravici povem bi šel tako ali tako z svojo Sončico, ampak mi je crknu LMM, pa mamo sem pelju na en seminar ter punco na faks, pa mama se ne mara vozit v alfi ker ji je pretrda(eibach.press) :roll: :lol: :
Ne moreš verjet, da je na super duper alfi za 8000 ojrov neki crknilo, o ti smola. A to pol paše pod redne servise al kako?
Se prav ko boš zamenju LMM, bo avto vreden 8300 ojrov? :D
Bjorn
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1340
Pridružen: So Avg 26, 2006 2:17 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

TribesMan napisal/-a:
Bjorn napisal/-a:hondo 1.6 VTI se da čist lepo pelat do 3k rpm in normalno pospešuje za 1.6 motor. Problem je, ker ljudje pričakujejo da bo teh 160 konjev skos kazal. Pa ni tako. Lahko bi reku da ima VTI dva obraza. Prvi je za vsakodnevno vožnjo do 4k rpn. Tuki se izkaže z solidno (v primerjavi z 1.6 motorji, ne kakimi 2.8 V6) prožnostjo in relativno nizko porabo (8 litrov). Nad 5500 pa se pokaže drugi obraz, ki poleg dobrega zvoka nudi tudi bolj dinamično vožnjo ( v kombinaciji z zelo dobrim podvozjem). Seveda ni to športnik ala porsche, ampak malo bl dinamični avto golf razreda.
Tudi turbo motorji imajo dva obraza, prvi je ko cruisas pri konstantni hitrosti v 6. prestavi brez hrupa in zelo ekonomično (kar je možno ker imaš velik navora že pri nizkih obratih). Ko pa rabiš pospešit pa pritisneš gas in zadeva gre kot bi ji podkuril pod ritjo.
leta 1992 je bil tak turbo motor med 1.6 in 1.8 prostornine z 6 prestavami ker že?

p.s. šele zadnih par let so se uveljavile low-boost turbine pri bencinarjih. Prej si mogu čakat kar do ene 3000-3500rpm za začetek, končal pa pri nekje 5500.
666
Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2069
Pridružen: Po Sep 29, 2003 9:28 am
Vozilo: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Q4 GT Junior
Kraj: Brda

Bjorn napisal/-a: leta 1992 je bil tak turbo motor med 1.6 in 1.8 prostornine z 6 prestavami ker že?

p.s. šele zadnih par let so se uveljavile low-boost turbine pri bencinarjih. Prej si mogu čakat kar do ene 3000-3500rpm za začetek, končal pa pri nekje 5500.
Zdej ali si to namenoma napisal med 1.6-1.8 ali ne ne vem, povem ti pa, da naprimer 1.4 turbo od Fiata ni deloval kot ti opisuješ, preizkušeno. Vleče zelo lepo z zelo majhno turbo luknjo.
Kot drugi primer ti pa dam 2.0V6 turbo od Alfe, kjer se marsikaj konkretnega dogaja že pri 2000 obratih, pa vse do čez 6000!
Turbina je zakon, bila in bo! Vedno.

Ciao Alfista :mrgreen:

p.s. mislim da je največja razlika pri turbo motorjih "nekoč-danes" v današnji manjši porabi, predvsem pri tistih, ki imajo direkten vbrizg, pa še druge dodatke....
Slika
Pepsi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5161
Pridružen: Ne Jan 14, 2007 4:32 pm
Član Alfa Kluba: 0

dejan napisal/-a: Ne moreš verjet, da je na super duper alfi za 8000 ojrov neki crknilo, o ti smola. A to pol paše pod redne servise al kako?
Se prav ko boš zamenju LMM, bo avto vreden 8300 ojrov? :D
Če mi prideš ti na vrata bo 8950eur :wink: :D
It doesn't matter what you drive, but how you drive it :)
Bjorn
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1340
Pridružen: So Avg 26, 2006 2:17 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Alfista napisal/-a:
Bjorn napisal/-a: leta 1992 je bil tak turbo motor med 1.6 in 1.8 prostornine z 6 prestavami ker že?

p.s. šele zadnih par let so se uveljavile low-boost turbine pri bencinarjih. Prej si mogu čakat kar do ene 3000-3500rpm za začetek, končal pa pri nekje 5500.
Zdej ali si to namenoma napisal med 1.6-1.8 ali ne ne vem, povem ti pa, da naprimer 1.4 turbo od Fiata ni deloval kot ti opisuješ, preizkušeno. Vleče zelo lepo z zelo majhno turbo luknjo.
Kot drugi primer ti pa dam 2.0V6 turbo od Alfe, kjer se marsikaj konkretnega dogaja že pri 2000 obratih, pa vse do čez 6000!
Turbina je zakon, bila in bo! Vedno.

Ciao Alfista :mrgreen:

p.s. mislim da je največja razlika pri turbo motorjih "nekoč-danes" v današnji manjši porabi, predvsem pri tistih, ki imajo direkten vbrizg, pa še druge dodatke....
kubikaža 1.6 do 1.8 je napisana zato ker govorimo o 1.6 VTI-ju. da je vsaj približno podobno. Kaj zate pomeni "se konkretno" dogaja je stvar subjektivnih čustev in ni merodajno. Z drugimi besedami....če bi tej alfi dal značko od honde gor bi pisal da je lena. To pišem zato ker že skoraj desetletje poznam tvoje pisanje in "objektivno" mnenje o hondah in mi žal nisi merodajen.
Ne pravim da so crkovina turbo motorji pred turbo lukno, trdim pa da imajo podobno kot vti pač dva obraza....zmerna vožnja in brutalnost.

p.s. so pa male turbince izjeme, kaki 1.0 uno turbo ali pa renault 5 turbo.
666
Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2069
Pridružen: Po Sep 29, 2003 9:28 am
Vozilo: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Q4 GT Junior
Kraj: Brda

Bjorn napisal/-a:
Alfista napisal/-a:
Bjorn napisal/-a: leta 1992 je bil tak turbo motor med 1.6 in 1.8 prostornine z 6 prestavami ker že?

p.s. šele zadnih par let so se uveljavile low-boost turbine pri bencinarjih. Prej si mogu čakat kar do ene 3000-3500rpm za začetek, končal pa pri nekje 5500.
Zdej ali si to namenoma napisal med 1.6-1.8 ali ne ne vem, povem ti pa, da naprimer 1.4 turbo od Fiata ni deloval kot ti opisuješ, preizkušeno. Vleče zelo lepo z zelo majhno turbo luknjo.
Kot drugi primer ti pa dam 2.0V6 turbo od Alfe, kjer se marsikaj konkretnega dogaja že pri 2000 obratih, pa vse do čez 6000!
Turbina je zakon, bila in bo! Vedno.

Ciao Alfista :mrgreen:

p.s. mislim da je največja razlika pri turbo motorjih "nekoč-danes" v današnji manjši porabi, predvsem pri tistih, ki imajo direkten vbrizg, pa še druge dodatke....
kubikaža 1.6 do 1.8 je napisana zato ker govorimo o 1.6 VTI-ju. da je vsaj približno podobno. Kaj zate pomeni "se konkretno" dogaja je stvar subjektivnih čustev in ni merodajno. Z drugimi besedami....če bi tej alfi dal značko od honde gor bi pisal da je lena. To pišem zato ker že skoraj desetletje poznam tvoje pisanje in "objektivno" mnenje o hondah in mi žal nisi merodajen.
Ne pravim da so crkovina turbo motorji pred turbo lukno, trdim pa da imajo podobno kot vti pač dva obraza....zmerna vožnja in brutalnost.

p.s. so pa male turbince izjeme, kaki 1.0 uno turbo ali pa renault 5 turbo.
No, ker vidim, da me "poznaš", sploh pa moje "objektivno" pisanje, potem ti zatrdim, da z 166 turbo štiri osebe v hrib recimo tretja na 2000 obratih dobesedno lima v sedeže, četrta pri istih obratih pa logično da manj, ampak vleče konkretno!

Veš kako pravijo, ČE, ČE.....če bi ga kazal, bi ti ga odrezali......!

Razlika med turbo motorji in hondinimi motorji z V-tec sistemom pa je, da je turbo luknja precej "krajša" od "luknje" do preklopa odmične pri V-tec.

Ciao Alfista :mrgreen:

p.s. za klanec nisem mislil splošno, ampak klanec, kamor se vzpneš in NG v Brda, od drugega močnega ovinka navzgor
Slika
Pepsi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5161
Pridružen: Ne Jan 14, 2007 4:32 pm
Član Alfa Kluba: 0

2.0 Type R Civic 2001

PERFORMANCE
Max speed 146 mph (235 kmh)
Acceleration (0-60mph ) 6.4 secs

Audi A3 2.0T 2006

Engine: In-line 4-cyl, 1984cc, turbo
Max power: 197bhp @ 5100-6000rpm
Max torque: 206lb ft @ 1800-5000rpm
0 - 60mph: 7.1sec (claimed)
Top Speed: 145mph (claimed)

Fiat Coupe 2.0 20V Turbo


top speed 249.4 kph / 155.0 mph
0 - 60 mph 6.2 seconds
power 164.1 kw / 220.1 bhp @ 5750 rpm
torque 310 nm / 228.6 ft lbs @ 2500 rpm
_______________________________________

Tako da če se bosta skregala da se bosta lahko vsaj na hard... Smo pa umetniki da gremo v temi ki je sama po sebi OFF, in da jo speljemo v OFF OFF
:lol: :lol:

Moje mnenje, Type R nebi ga imel, nesmotrno pa je reči da ga primankljaj navora kaj ovira pri performansah, glede na to je med omenjenimi edini brez turbo polnilnika, pri isti kubikaži :wink: Torej so gajbice ali dirkalniki kakor za koga hitri kakorkoli obrnemo... Zanimivo bi bilo pogledati še Clia RS 2.0 :wink:
It doesn't matter what you drive, but how you drive it :)
Uporabniški avatar
Bearex
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2223
Pridružen: Ne Feb 04, 2007 10:32 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Štore

Max torque: 206lb ft @ 1800-5000rpm
A se res ne more en potrudit in najdit podatke v Nm, al je res treba prekopirat prvi link ki ga najdeš.
Če ste taki asi dajte še zraven pretvorni faktor za te angleške enote!!!
Pepsi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5161
Pridružen: Ne Jan 14, 2007 4:32 pm
Član Alfa Kluba: 0

Bearex napisal/-a:
Max torque: 206lb ft @ 1800-5000rpm
A se res ne more en potrudit in najdit podatke v Nm, al je res treba prekopirat prvi link ki ga najdeš.
Če ste taki asi dajte še zraven pretvorni faktor za te angleške enote!!!
Torque conversion from Nm to lb ft and other way around

Samo zate miško, pa še kalkulatorja ne boš rabil :P
It doesn't matter what you drive, but how you drive it :)
Bjorn
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1340
Pridružen: So Avg 26, 2006 2:17 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Bearex napisal/-a:
Max torque: 206lb ft @ 1800-5000rpm
A se res ne more en potrudit in najdit podatke v Nm, al je res treba prekopirat prvi link ki ga najdeš.
Če ste taki asi dajte še zraven pretvorni faktor za te angleške enote!!!
namest da se učiš podpisovat pod želje za ban drugih, se nauč pretvarjat v Nm. Al pa google uporabljat.
666
Bjorn
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1340
Pridružen: So Avg 26, 2006 2:17 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Pepsi napisal/-a:2.0 Type R Civic 2001

PERFORMANCE
Max speed 146 mph (235 kmh)
Acceleration (0-60mph ) 6.4 secs

Audi A3 2.0T 2006

Engine: In-line 4-cyl, 1984cc, turbo
Max power: 197bhp @ 5100-6000rpm
Max torque: 206lb ft @ 1800-5000rpm
0 - 60mph: 7.1sec (claimed)
Top Speed: 145mph (claimed)

Fiat Coupe 2.0 20V Turbo


top speed 249.4 kph / 155.0 mph
0 - 60 mph 6.2 seconds
power 164.1 kw / 220.1 bhp @ 5750 rpm
torque 310 nm / 228.6 ft lbs @ 2500 rpm
_______________________________________

Tako da če se bosta skregala da se bosta lahko vsaj na hard... Smo pa umetniki da gremo v temi ki je sama po sebi OFF, in da jo speljemo v OFF OFF
:lol: :lol:

Moje mnenje, Type R nebi ga imel, nesmotrno pa je reči da ga primankljaj navora kaj ovira pri performansah, glede na to je med omenjenimi edini brez turbo polnilnika, pri isti kubikaži :wink: Torej so gajbice ali dirkalniki kakor za koga hitri kakorkoli obrnemo... Zanimivo bi bilo pogledati še Clia RS 2.0 :wink:
jst osebno bi mel raje audi a3 ali golf 5 2.0T kot pa civica type-r, sam vseeno rečt da je civic počasen, ker nima navora, je kratkomalno amatersko.
666
Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2069
Pridružen: Po Sep 29, 2003 9:28 am
Vozilo: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Q4 GT Junior
Kraj: Brda

Bjorn napisal/-a: jst osebno bi mel raje audi a3 ali golf 5 2.0T kot pa civica type-r, sam vseeno rečt da je civic počasen, ker nima navora, je kratkomalno amatersko.
A ti se kar izmišljuješ , al sam to misliš? Dej razloži malo....
Slika
Uporabniški avatar
prjatu
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3940
Pridružen: So Jan 24, 2004 10:32 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Jst osebno pa bi si želel, da ne zasmetite čisto vsake teme.

Od predragih alf ste prišli na honde, naravnost briljantno.
Pravi alfist postaneš šele takrat, ko ti zariba prva alfa

Zaradi slabega vremena bo današnji dan prestavljen na jutri
Zaklenjeno
  • Informacija