"pre"visoke cene rabljenih Alf ?

Kamor gredo smeti iz foruma
Zaklenjeno
Uporabniški avatar
Teo
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9750
Pridružen: Po Okt 27, 2003 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica
Kontakt:

1.6 VTI je bil odličen motor za lahek avto vse dokler niso v veljavo stopili predpisi v obliki EURO norm. Že praktično EURO2 ga je pokopal, pri EURO3 pa ga že niso več delali.


Drugače pa je pri vseh tem motorjih s 100 konji/l in majhnimi prostorninami enako. Ne boste jih našli v večjem avtomobilu kot je rang Clio, saj jih masa dobesedno pobije. Če se motor vrti do 8000 obratov in ima maksimalni navor nad 5500 obratov bo to seveda pomenilo, da ga od 1000 pa do 3000 obratov kar precej manjka napram konkurenci. In pri težkih avtomobilih bi se to pri normalni vožnji rezultiralo v izjemni porabi.

Zato se Peugeotov bivši 2.0 s 180 konji ni vgrajeval nikoli v nič večjega od 206, pa zato se sedanji Renaultov 2.0 z 200 konji vgrajuje samo v Cliota, pa zato Hondin 2.0 z 200 konji služi samo Civicu (S2000 je še lažja) in tako dalje.



Glede primerjave Hondašev in Alfistov mislim, da ima vsak svoj pogled na to.


@Zdravc: zanimivo, da imaš ti s toliko ljudmi enake težave kot z mano...
Nekdanji alfist....kaj pa človek drugega preostane.
Pepsi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5161
Pridružen: Ne Jan 14, 2007 4:32 pm
Član Alfa Kluba: 0

zdravc napisal/-a:
TribesMan napisal/-a:Glede RX8, ga ima moj kolega, kulturen avto z minimalno porabo 13l/100km (če maš težjo nogo si prec nad 15) in približno 2l olja na servisni interval... Res zelo kulturno.
bilo je misljeno glede na rx7.

drugace pa prevec posplusujes. in hondo se da tudi povsem normalno peljati do 3k obratov. ce pa rabis moc jo pa zavrtis in to honda pocne rada, brez da bi imel obcutek da se napreza.
No sedaj sem glih v LJ z Hondo 1.8Vtec, avto se čisto lepo pelje tudi do 4000rpm... Je pa hec da ko pohodiš plin :doubt: pri 3500 je avto do 4800 mrtev... Po drugi strani je avto kul ker ima res minimalno porabo za bencina dokler ga ne goniš... Honde so mi zelo vredu avtu, je pa problem , razen nove je nebi kupil predvsem zaradi SLO kulture o le teh avtih... Če ni spojlerjev, bodykitov ipd... kakor da to ni potem prava honda... Pa še nekaj, avto mi ne ustreza saj mi ni nekako kot bi rekel "gušt" držati jo na cesti... Je pa res da je avto v vsakem pogledu dober..zelo dober... In pa nisem še videl bencinarja 1.8 z 140konji ki bi bil pripravljen tako malo porabiti brez da naredi kolono... V glavnem honde so dobri avti, to vemo vsi, malček je problem v lastnikih(sej na da je pri afni dosti drugače :P ) .. Če pogledam tako, potem bi tudi mel Bmwja ... je pa problem da če nimaš bmwja 3jke vsaj l. 2004 jo ima že vsak čxxxx... To pa me rahlo moti, saj zopet delajo res bedarije iz dobrih avtov... Je kar problem izbrati avto ja :lol:
It doesn't matter what you drive, but how you drive it :)
Uporabniški avatar
tito156
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1529
Pridružen: Sr Jun 07, 2006 10:40 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: MarburgAnDerDrau

Pepsi, pazi kaj govoriš o tej hondi. Ker če to oče vidi ti je ne bo več posodil... :mrgreen:
Uporabniški avatar
zdravc
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 603
Pridružen: Sr Sep 12, 2007 3:30 pm

Teo napisal/-a:@Zdravc: zanimivo, da imaš ti s toliko ljudmi enake težave kot z mano...
ne, ti si nekaj posebnega in edini ki obraca besede drugih v svoj prid :roll:
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Pepsi in kakšna je ta poraba pri Hondi?
Ker moj fotr se vozi z prejšnjo vectro 1.8 125KM in poraba se giblje od 7.2 do 7.5, enkrat se spomnim da je mel porabo več kot 8l, sam je pol zamenjal lambda sondo. Avto ma 1300kg, vozi pa relacije 45km v eno smer, od tega je pol avtocesta ostalo pa regionalke z vasmi vmes. Aja pa avto ima 300.000 prevoženih.
Pa ne cjazi glih po cesti. Jest s svojim JTDjem pri podobni vožnju porabim vsaj 6l.
Pepsi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5161
Pridružen: Ne Jan 14, 2007 4:32 pm
Član Alfa Kluba: 0

tito156 napisal/-a:Pepsi, pazi kaj govoriš o tej hondi. Ker če to oče vidi ti je ne bo več posodil... :mrgreen:
Če po pravici povem bi šel tako ali tako z svojo Sončico, ampak mi je crknu LMM, pa mamo sem pelju na en seminar ter punco na faks, pa mama se ne mara vozit v alfi ker ji je pretrda(eibach.press) :roll: :lol: Sem že naročen pri prijateljih iz Komna :mrgreen: Bom predstavil zadevo v galeriji kaj je avto začel delat... No sedaj ko je konektor odklopljen je avto na back-up programu ni problema :mrgreen: Ampak ga vseeno ne bom veliko vozil do naslednje srede....

Pa sj nism nič slabega napisal :lol: napisal sem tako kot je :lol: Zelo zelo dober avto, ampak ni to to...

Za tiste, ki mislijo kako sta si alfa in honda podobne pa naj se vsedejo iz ene v drugo... Noben ni boljši-slabši, sta pa zelo drugačna :wink: Pač očetu sedejo Honde, meni Alfe... Vseeno raje tako kot pa da ima oče Golfa 5 js pa 4 :lol:
Zadnjič spremenil Pepsi, dne Sr Feb 06, 2008 10:46 am, skupaj popravljeno 1 krat.
It doesn't matter what you drive, but how you drive it :)
Pepsi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5161
Pridružen: Ne Jan 14, 2007 4:32 pm
Član Alfa Kluba: 0

TribesMan napisal/-a:Pepsi in kakšna je ta poraba pri Hondi?
Ker moj fotr se vozi z prejšnjo vectro 1.8 125KM in poraba se giblje od 7.2 do 7.5, enkrat se spomnim da je mel porabo več kot 8l, sam je pol zamenjal lambda sondo. Avto ma 1300kg, vozi pa relacije 45km v eno smer, od tega je pol avtocesta ostalo pa regionalke z vasmi vmes. Aja pa avto ima 300.000 prevoženih.
Pa ne cjazi glih po cesti. Jest s svojim JTDjem pri podobni vožnju porabim vsaj 6l.
Js sm se v 6. prestavi vozil med 130 in 140 danes in je bila poraba smešna za bencinarja... po računalniku je kazalo cca. 6,3L ... Tudi če laže za pol litra, še zmeraj smešno malo =D> 8)
It doesn't matter what you drive, but how you drive it :)
Uporabniški avatar
Teo
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9750
Pridružen: Po Okt 27, 2003 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica
Kontakt:

zdravc napisal/-a:
Teo napisal/-a:@Zdravc: zanimivo, da imaš ti s toliko ljudmi enake težave kot z mano...
ne, ti si nekaj posebnega in edini ki obraca besede drugih v svoj prid :roll:

Se ti opravičujem, če si dobil ta občutek.
Nekdanji alfist....kaj pa človek drugega preostane.
Foggy
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9326
Pridružen: Sr Okt 01, 2003 11:51 pm
Kraj: Ljubljana

Ga že malo biksate s temi porabami, oziroma se vozite ko polži in zamenjujete trenutno porabo od povprečne. Trenutna poraba ni pol k**** vredna in si z njo nimamo kaj pomagati.
1.8 motor ni prav majhen in z takim motorjem je poraba manjša od 9l pri mešanem ciklu utopija. Pustimo zdaj relacijo pri 100km/h , tu bo pilo kakih 7,5l pri upokojenski vožnji.

Prijatelj ima novega Civica Type-R in ni nek prepotenten otrok, ampak je v zrelih letih, pa ima porabo ob normalni vožnji 12l, ko pa malo pritisne pa tudi 15+. Davek na konje in prostornino se mora nekje poznati.

Tudi sam sem imel pri 156 z 1.8 TS porabo povprečno 9,5l/100km, doma smo imeli Lantro 1.8 130ks, povprečno je pila tudi 9,5l, Legacy 1.8 100ks je imel tudi porabo okoli 9,5l........tako da ne mi ga srati z 1.8 motorjem in porabo 6l #-o

6l mi že 1.9 JTD ne pije, številka je blizu 7l in sem prav zadovoljen z porabo, glede na stil vožnje. Pri 156 sem imel zadnje pol leta 10,5l......tako da je teh 7l ob enakem stilu vožnje z dizlom =D>
Bjorn
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1340
Pridružen: So Avg 26, 2006 2:17 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

TribesMan napisal/-a:Bjorn, tale tvoj graf je od 3500 rpm naprej... torej tistega območja ki ga 99% ljudi največ uporablja sploh ni na grafu. In tam mislim da je navor vse kaj drugega kot ravna črta...
Sej ne da so VTI motorji slabi, med atmosferskimi motorji verjetno en najboljših. Sam če bo kdo rekel, da je tak motor ki se vrti v 8200 rpm uporaben pa tud nevem če ima vse pojma popolnoma razčiščene.
Kolk ljudi pa turira mašino nad 6000 rpm pri normalni vožnji?

Jest sem prej vozil atmosferce in nad 4000rpm sem ga pritisnil samo izjemoma, ker mi je šlo na jetra da se avto dere name ko hočem kej od njega.

Turbo mašina (ne mislim turbo diesel, ampk na splošno turbo, tubo v dieslu naredi totalno neuporabno mašino malce bolj kulturno) je velik bolj uporabna za "normalne" ljudi, ker ima navor na razpolago že pri nizkih obratih. Recimo en predstavnik moderne generacije. Audijev 1.8 TFSI, 250Nm navora v območju od 1500 do 5000 rpm. Največja moč 170KM na območju od 4800 do 6200 rpm.
Pa tudi Fiatov 1.4 T-jet ni skoraj nič drugačen...
Užitek za vozit.

Glede RX8, ga ima moj kolega, kulturen avto z minimalno porabo 13l/100km (če maš težjo nogo si prec nad 15) in približno 2l olja na servisni interval... Res zelo kulturno.
hondo 1.6 VTI se da čist lepo pelat do 3k rpm in normalno pospešuje za 1.6 motor. Problem je, ker ljudje pričakujejo da bo teh 160 konjev skos kazal. Pa ni tako. Lahko bi reku da ima VTI dva obraza. Prvi je za vsakodnevno vožnjo do 4k rpn. Tuki se izkaže z solidno (v primerjavi z 1.6 motorji, ne kakimi 2.8 V6) prožnostjo in relativno nizko porabo (8 litrov). Nad 5500 pa se pokaže drugi obraz, ki poleg dobrega zvoka nudi tudi bolj dinamično vožnjo ( v kombinaciji z zelo dobrim podvozjem). Seveda ni to športnik ala porsche, ampak malo bl dinamični avto golf razreda.

Je pa treba vedet da je avto prišel ven 92 leta, torej gre za 16 let star atmosferski motor. Navora je bol malo. Ampak takrat so imeli vsi 1.6 atmosferci podoben navor.
666
Bjorn
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1340
Pridružen: So Avg 26, 2006 2:17 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Teo napisal/-a:1.6 VTI je bil odličen motor za lahek avto vse dokler niso v veljavo stopili predpisi v obliki EURO norm. Že praktično EURO2 ga je pokopal, pri EURO3 pa ga že niso več delali.


Drugače pa je pri vseh tem motorjih s 100 konji/l in majhnimi prostorninami enako. Ne boste jih našli v večjem avtomobilu kot je rang Clio, saj jih masa dobesedno pobije. Če se motor vrti do 8000 obratov in ima maksimalni navor nad 5500 obratov bo to seveda pomenilo, da ga od 1000 pa do 3000 obratov kar precej manjka napram konkurenci. In pri težkih avtomobilih bi se to pri normalni vožnji rezultiralo v izjemni porabi.

Zato se Peugeotov bivši 2.0 s 180 konji ni vgrajeval nikoli v nič večjega od 206, pa zato se sedanji Renaultov 2.0 z 200 konji vgrajuje samo v Cliota, pa zato Hondin 2.0 z 200 konji služi samo Civicu (S2000 je še lažja) in tako dalje.



Glede primerjave Hondašev in Alfistov mislim, da ima vsak svoj pogled na to.


@Zdravc: zanimivo, da imaš ti s toliko ljudmi enake težave kot z mano...
V proizvodnjo je pršu leta 1992 in verjetn ga res plini ubijejo.
Se pa strinjam glede namena tega motorja. Je odličen za avte z manjšo težo, za večje pa ni primeren. Zato se v preludkah uporablja 2.2 VTi.
666
Pepsi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5161
Pridružen: Ne Jan 14, 2007 4:32 pm
Član Alfa Kluba: 0

Foggy napisal/-a:Ga že malo biksate s temi porabami, oziroma se vozite ko polži in zamenjujete trenutno porabo od povprečne. Trenutna poraba ni pol k**** vredna in si z njo nimamo kaj pomagati.
1.8 motor ni prav majhen in z takim motorjem je poraba manjša od 9l pri mešanem ciklu utopija. Pustimo zdaj relacijo pri 100km/h , tu bo pilo kakih 7,5l pri upokojenski vožnji.

Prijatelj ima novega Civica Type-R in ni nek prepotenten otrok, ampak je v zrelih letih, pa ima porabo ob normalni vožnji 12l, ko pa malo pritisne pa tudi 15+. Davek na konje in prostornino se mora nekje poznati.

Tudi sam sem imel pri 156 z 1.8 TS porabo povprečno 9,5l/100km, doma smo imeli Lantro 1.8 130ks, povprečno je pila tudi 9,5l, Legacy 1.8 100ks je imel tudi porabo okoli 9,5l........tako da ne mi ga srati z 1.8 motorjem in porabo 6l #-o

6l mi že 1.9 JTD ne pije, številka je blizu 7l in sem prav zadovoljen z porabo, glede na stil vožnje. Pri 156 sem imel zadnje pol leta 10,5l......tako da je teh 7l ob enakem stilu vožnje z dizlom =D>
To je povprečna poraba kar sem napisal in je bila narejena na AC danes zjutraj relacija KK-LJ :wink: Po mestu pa je logično da pije okoli 8-9L.. Sicer pa vem da je težko verjeti ampak žal tako je.. Tudi meni ni jasno zakaj moj malce hitrejši avto rabi 2-3L več :roll: .. Pač novi motorji nove tehnologije, kaj čmo.. in pri 130-140 nisi polž :wink:

Tudi meni je audi pil dosti več, pa tudi lanos in pony ki sta bila pri hiši z motorjem 1.5 sta pila več, pa če smo pri porabah 1.4TS je pil isto kot QV ob priganjanju še več.. več kot tako razložit ne znam :wink:
It doesn't matter what you drive, but how you drive it :)
Uporabniški avatar
bass
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3874
Pridružen: Po Mar 13, 2006 1:45 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Lahko potrdim, da je novi hondin 1.8 zelo ekonomičen, ga ima znanka.
Gre kot 1.8, žre pa kot 1,6.
Fora je,da ima veliko navora spodaj.
Jeremy Clarkson napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa...
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Bjorn napisal/-a:hondo 1.6 VTI se da čist lepo pelat do 3k rpm in normalno pospešuje za 1.6 motor. Problem je, ker ljudje pričakujejo da bo teh 160 konjev skos kazal. Pa ni tako. Lahko bi reku da ima VTI dva obraza. Prvi je za vsakodnevno vožnjo do 4k rpn. Tuki se izkaže z solidno (v primerjavi z 1.6 motorji, ne kakimi 2.8 V6) prožnostjo in relativno nizko porabo (8 litrov). Nad 5500 pa se pokaže drugi obraz, ki poleg dobrega zvoka nudi tudi bolj dinamično vožnjo ( v kombinaciji z zelo dobrim podvozjem). Seveda ni to športnik ala porsche, ampak malo bl dinamični avto golf razreda.
Tudi turbo motorji imajo dva obraza, prvi je ko cruisas pri konstantni hitrosti v 6. prestavi brez hrupa in zelo ekonomično (kar je možno ker imaš velik navora že pri nizkih obratih). Ko pa rabiš pospešit pa pritisneš gas in zadeva gre kot bi ji podkuril pod ritjo.
Pepsi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5161
Pridružen: Ne Jan 14, 2007 4:32 pm
Član Alfa Kluba: 0

bass napisal/-a:Lahko potrdim, da je novi hondin 1.8 zelo ekonomičen, ga ima znanka.
Gre kot 1.8, žre pa kot 1,6.
Fora je,da ima veliko navora spodaj.
Tukaj je o tem motorju napisano in pokazano marsikaj

http://www.worldcarfans.com/2050705.005
It doesn't matter what you drive, but how you drive it :)
Zaklenjeno
  • Informacija