1.6 VTI je bil odličen motor za lahek avto vse dokler niso v veljavo stopili predpisi v obliki EURO norm. Že praktično EURO2 ga je pokopal, pri EURO3 pa ga že niso več delali.
Drugače pa je pri vseh tem motorjih s 100 konji/l in majhnimi prostorninami enako. Ne boste jih našli v večjem avtomobilu kot je rang Clio, saj jih masa dobesedno pobije. Če se motor vrti do 8000 obratov in ima maksimalni navor nad 5500 obratov bo to seveda pomenilo, da ga od 1000 pa do 3000 obratov kar precej manjka napram konkurenci. In pri težkih avtomobilih bi se to pri normalni vožnji rezultiralo v izjemni porabi.
Zato se Peugeotov bivši 2.0 s 180 konji ni vgrajeval nikoli v nič večjega od 206, pa zato se sedanji Renaultov 2.0 z 200 konji vgrajuje samo v Cliota, pa zato Hondin 2.0 z 200 konji služi samo Civicu (S2000 je še lažja) in tako dalje.
Glede primerjave Hondašev in Alfistov mislim, da ima vsak svoj pogled na to.
@Zdravc: zanimivo, da imaš ti s toliko ljudmi enake težave kot z mano...