kaj točno bi radi povedali s tem kako honda nima navora pa podobnimi zadevami. zato se pa vrti tako visoko. ni vazna kolicina navora, oziroma max navor ampak krivulja navora. ce se avto vrti dovolj visoko in ima lepo krivuljo navora ni vazno cetudi ima max 150 Nm navora.
ostale debate kak je to bedno pa ne vem kaj, pa kako hondo resuje majhna teza ipd. so pomembne samo tistim ki si morajo kao upravicevat to da ne marajo honde.
btw. tudi T.S. je namenjen temu da se ga vrti v obrate.
jaz sem preden sem kupil svojo alfo skoraj "diplomiral" na hondi in japoncih
in sem ugotovil da sem v bistvu ostal na enakem, samo narod sem zamenjal iz japoncev na italjane. honda je "hashiriai no kokoro", alfa je "cuore sportivo".
zdaj pa se veselo sovrazite se naprej alfisti in hondasi. ceprav nimate pojma koliko ste si blizu in da pravzaprav na nek nacin s tem sovrazite tudi sebe.
honda je na integrah DC2 rocno brusila glavo motorja zato da bi se motor lahko "cim lepse" vrtel.
samo en majhen primer kako honda skrbi za svoje avtomobile.
tako kot alfa, ki ima v splosnem tudi skrb za svoje avtomobile. in v tem obe in alfa in honda izstopata od konkurence. -medtem ko konkurenco predvsem skrbi kaj bo rekel povprecni janez.
nista ti dve znamki imuni na "vox populi" ampak ni pa le-ta njuno glavno vodilo. oziroma sta precej bolj trmasti, ce temu tako recem.
zal za evropo trenutno ne delajo vec taksnih avtomobilov oziroma jih delajo vedno slabse, se pa za domaci trg se vedno trudijo v tej smeri. evropa pac trenutno na splosno ne mara taksnih avtomobilov.
pa glede rx8 in rx7, ceprav sta obe 'rotari', je rx7 z njenim motorjem povsem drugacna zivali in iz povsem drugacnih casov. tako da je za nekatere nekoliko cudno ko jih vidimo v istem stavku. (v prispodobi)