"pre"visoke cene rabljenih Alf ?

Kamor gredo smeti iz foruma
Zaklenjeno
Uporabniški avatar
Ozi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3611
Pridružen: Če Dec 28, 2006 10:18 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Rivercity
Kontakt:

alfa_samec napisal/-a:točno tak! npr alfa ma pri 3000 obratih max navora, honda pa jih sploh ne izkoristi drugje kot na dino runu... ka ti pomaga n število konjev, če ti je mašina na blokadi, pri alfi pa vztrajno koristiš konje...

ampak še vedno mi ni jasno: ker piše 1.6 in ne 1.8 Vti ali karkoli že...

ker 1.6 mašina ma še manj navora ko pa 1.8. se pravi nekje 150Nm ali podobno, kar pa je bogo, bogo.
1.6 VTi

162.2 PS (160.0 bhp) (119.3 kW)
@7600 rpm

150.0 Nm (111 lbft) (15.3 kgm)
@7000 rpm

Klik

:mrgreen:
Uporabniški avatar
bass
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3874
Pridružen: Po Mar 13, 2006 1:45 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Tole rešuje vtija:

Power-to-weight 148.15 bhp/ton
Jeremy Clarkson napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa...
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

my point exactly! 160 konjev na blokadi. kolko ljudi se vozi v blokadi?

vem da ga rešuje majhna teža, a kjub temu, tudi cliota in podobne rešuje majhna masa avtomobila.

naj ta hondaš sproba en avto, ki ima V6 ali kaj podobnega, bo videl, da ni vse v konjih. ihaha!!! navor je včasih pomembnejši kot velko število konjev.
Zadnjič spremenil alfa_samec, dne To Feb 05, 2008 8:12 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
transformator
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 179
Pridružen: Ne Nov 11, 2007 11:20 am
Član Alfa Kluba: 0

Sam te masine od honde se z lahktoo zvrtijo v tiste obrate...pac bolj racing nastimano visokoturaznoter predvsem majhna teza(kar je pa cist lustn filling terat za vsak dan je pa bolj tako tako).Pac to je avto za ljubitelje obratov.

Masina v tistem civicu pomoje komot zdrzi preganjanje glede na vgrajene komponente.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

transformator napisal/-a:Sam te masine od honde se z lahktoo zvrtijo v tiste obrate...pac bolj racing nastimano visokoturazno(kar je pa cist lustn filling terat za vsak dan je pa bolj tako tako).Pac to je avto za ljubitelje obratov.

Masina v tistem civicu pomoje komot zdrzi preganjanje glede na vgrajene komponente.
saj tudi alfa se rada vrti. pa mazdin wankel tudi...pa vsi ostali motorji ki so športni/športnejši. ampak pelji kerkoli avto mrzlega vsakič do blokade, pa ma lahko nevem kakšne dele pa se ne bo dobro izšlo.

pa naj kdo ne misli, da ne maram honde ali kaj podobnega. pač nisem pristaš mlinčkov (0.8, 1.1, 1.2, 1.4, 1.5, 1.6 L)... :D

Mazda RX8 ali pa RX7 je avto za ljubitelje obratov. :doubt:
Pepsi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5161
Pridružen: Ne Jan 14, 2007 4:32 pm
Član Alfa Kluba: 0

Fantje raje poiščite še kak "pre"drag primerek avta da ne bomo samo alf pa hond obirali :lol:
It doesn't matter what you drive, but how you drive it :)
Uporabniški avatar
Bearex
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2223
Pridružen: Ne Feb 04, 2007 10:32 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Štore

Mazda RX8 ali pa RX7 je avto za ljubitelje obratov.
Sem mel priložnost lani poleti vozit RX8 in je res ja da se mašina zbudi šele nekje nad 4500 rpm. Pa zvok je tud poseben. Sam postane s časom mal moteče ker jo morš skoz na obratih držat, pod 4krpm je mrtva.
Uporabniški avatar
transformator
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 179
Pridružen: Ne Nov 11, 2007 11:20 am
Član Alfa Kluba: 0

alfa_samec napisal/-a:
saj tudi alfa se rada vrti. pa mazdin wankel tudi...pa vsi ostali motorji ki so športni/športnejši. ampak pelji kerkoli avto mrzlega vsakič do blokade, pa ma lahko nevem kakšne dele pa se ne bo dobro izšlo.

pa naj kdo ne misli, da ne maram honde ali kaj podobnega. pač nisem pristaš mlinčkov (0.8, 1.1, 1.2, 1.4, 1.5, 1.6 L)... :D

Mazda RX8 ali pa RX7 je avto za ljubitelje obratov. :doubt:
Ja ce je to tvoj nacin tretiranja navite masine ti pa res ne morem pomagat....da ne omenim da je to jako neumna primerjava, ker nevem kdo bi sel tlacit par k eu v motor pol pa mrzlega tiscat zato da testira odpornost komponent.
Uporabniški avatar
zdravc
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 603
Pridružen: Sr Sep 12, 2007 3:30 pm

kaj točno bi radi povedali s tem kako honda nima navora pa podobnimi zadevami. zato se pa vrti tako visoko. ni vazna kolicina navora, oziroma max navor ampak krivulja navora. ce se avto vrti dovolj visoko in ima lepo krivuljo navora ni vazno cetudi ima max 150 Nm navora.
ostale debate kak je to bedno pa ne vem kaj, pa kako hondo resuje majhna teza ipd. so pomembne samo tistim ki si morajo kao upravicevat to da ne marajo honde.

btw. tudi T.S. je namenjen temu da se ga vrti v obrate.
jaz sem preden sem kupil svojo alfo skoraj "diplomiral" na hondi in japoncih :doubt: in sem ugotovil da sem v bistvu ostal na enakem, samo narod sem zamenjal iz japoncev na italjane. honda je "hashiriai no kokoro", alfa je "cuore sportivo".

zdaj pa se veselo sovrazite se naprej alfisti in hondasi. ceprav nimate pojma koliko ste si blizu in da pravzaprav na nek nacin s tem sovrazite tudi sebe.

honda je na integrah DC2 rocno brusila glavo motorja zato da bi se motor lahko "cim lepse" vrtel. samo en majhen primer kako honda skrbi za svoje avtomobile.

tako kot alfa, ki ima v splosnem tudi skrb za svoje avtomobile. in v tem obe in alfa in honda izstopata od konkurence. -medtem ko konkurenco predvsem skrbi kaj bo rekel povprecni janez.
nista ti dve znamki imuni na "vox populi" ampak ni pa le-ta njuno glavno vodilo. oziroma sta precej bolj trmasti, ce temu tako recem.

zal za evropo trenutno ne delajo vec taksnih avtomobilov oziroma jih delajo vedno slabse, se pa za domaci trg se vedno trudijo v tej smeri. evropa pac trenutno na splosno ne mara taksnih avtomobilov.


pa glede rx8 in rx7, ceprav sta obe 'rotari', je rx7 z njenim motorjem povsem drugacna zivali in iz povsem drugacnih casov. tako da je za nekatere nekoliko cudno ko jih vidimo v istem stavku. (v prispodobi)
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

rx 7 in 8 sta si predvsem različni v tem, da rx8 nima turbota, medtem ko ga 7 ima. in tu je cela finta! drugače pa je 8 naslednica 7 in nevem zakaj bi naj bilo čudno ju omenjati v istem stavku. s tem, da je 8 bolj "civiliziran" avto, medtem ko je 7 čistokrvni športnik, brez debate! (čeprav to ne pomeni, da je wankel naj motor in nevem kaj še...je kul stvar, brez primere, sam...bi se ga dalo še malo izboljšat.)

in dejstvo, da je honda bila izglasovana, poleg mazde in nisana za najbolj dolgočasen avto vseh časov med tržnimi raziskavami v evropi v 20 stoletju nekaj vseeno pove; da je dolgočasna.

za kero alfo pa lahko poveš: ah, dolgočasen avto!tako stilsko, kakor v katerem koli drugačnem pomnenu to ne drži.

na integrah je lahko delala nevem kaj, na ostalih pač ne. ni se ji zdelo pomembno. civic je bil delan za konkurenco golfu (ali njemu podobnih avtov na evropskem tržišču).

in če honda vti doseže max navor na 7000 obratov, pomeni, da je krivulja tam najvišja. kar pomeni da tam ima največjo moč, če tako želiš oz tam najbolje potegne oz tam ima najboljši izkoristek motorja (dejstvo pa je, da je vti motor eden izmed najboljših na svetu, če ne kar najboljši!)

isto velja za naj avto na vsetu: Veiron. ima 1001 konjev, a jih pod normalnimi pogoji uporablja le kakšnih 100 ali še manj. normalni pogoji mislim normalno vožnjo, ki je dovoljena na planetu Zemlja. vse ostalo je izven predstave človeka, preveč, da bi lahko imeli pod kontrolo. poglej si Clarksonov prispevek o tem v zadnji epizodi Top Geara.
Uporabniški avatar
zdravc
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 603
Pridružen: Sr Sep 12, 2007 3:30 pm

to si meni odgovarjal?

zanimivo tako kot teo, a mate res vsi tako navado da zacnete pisat cisto nekaj tretjega v smislu da mi nasprotujete. ves kaj, vse si lepo napisal in skoraj vse se strinjam. tako da ce si mi kaj zelel povedat, ne vem kaj naj bi to bilo.

še vseeno trdim vse kar sem zgoraj napisal in se hkrati strinjam s tabo(razen s tem da so se potrudili potrudili samo pri integri DC2). zanimivo ne.
o rx8 in rx7 si si pa odgovoril, razen znaka mazde in wankel motorja nimata skupnega veliko drugega.
Bjorn
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1340
Pridružen: So Avg 26, 2006 2:17 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Pepsi napisal/-a:Še en nej mi reče da hočem preveč za QV(sm dal "dokaj realno" ceno zdj 7200) pa mu samo pokažem tale oglas ki sem si ga shranil. :lol:

Seveda gre za famozni Civic VTI iz leta 1992, ki je srednje ohranjen. :oops:
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=1808585

Pazte opombe:
komplet obnovljen motor.ctr bati.dvojne vzmeti ventilov.nove dihtunge ter tefloni.use delano by Vojko.ITR menjalnik.ITR sesalni kolektor.PP loputa68mm.hytech kolektor.komplet cat back by De vito 62.5mm.hasport polosovine.XTD sklopka+košara.fidanza 3.8kg vztrajnik.zravn dam se momo nastavek za volan.jvc radio.ter obe zadnji obrobi

Na avto kar je za zrihtat je rja na zadnjih obrobah ter sinhron 5 prestave je potrebno zamenjat

CENA NI ZADNJA
moj je letnik 00 pa se ne bori niti s sinhroni niti z rjo, pa da ni vreden jurčka več je pa res da ima 15k km več :oops: :lol: ... Alfista takoj ceno na 6000 v svoj oglas pa kr link do tega oglasa :wink: :lol:
ta oglas ma z tvojo skupno to da je obema že zaribu motor. Ttvoj zarad počenga karterja, honda pa zarad napačno prenastavljenga predvžiga (al neki tazag).
666
Bjorn
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1340
Pridružen: So Avg 26, 2006 2:17 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Ja, VTI res doseže navor šele pri visokih obratih, sam ni to dizel špica, ampak je več al manj vedno enak, je zelo ravna črta. Torej ga imaš pri 4000 mogoče 10nm manj kot v špici.
VTI se vrti na 8200 vrtljajev.....torej imaš še dost fore. Odličen motor. Ampak idealen za lažje avte ala civic.


če se pogleda navor (modra ćrta) se vid da je dost ravna črta.

Slika
666
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Bjorn, tale tvoj graf je od 3500 rpm naprej... torej tistega območja ki ga 99% ljudi največ uporablja sploh ni na grafu. In tam mislim da je navor vse kaj drugega kot ravna črta...
Sej ne da so VTI motorji slabi, med atmosferskimi motorji verjetno en najboljših. Sam če bo kdo rekel, da je tak motor ki se vrti v 8200 rpm uporaben pa tud nevem če ima vse pojma popolnoma razčiščene.
Kolk ljudi pa turira mašino nad 6000 rpm pri normalni vožnji?

Jest sem prej vozil atmosferce in nad 4000rpm sem ga pritisnil samo izjemoma, ker mi je šlo na jetra da se avto dere name ko hočem kej od njega.

Turbo mašina (ne mislim turbo diesel, ampk na splošno turbo, tubo v dieslu naredi totalno neuporabno mašino malce bolj kulturno) je velik bolj uporabna za "normalne" ljudi, ker ima navor na razpolago že pri nizkih obratih. Recimo en predstavnik moderne generacije. Audijev 1.8 TFSI, 250Nm navora v območju od 1500 do 5000 rpm. Največja moč 170KM na območju od 4800 do 6200 rpm.
Pa tudi Fiatov 1.4 T-jet ni skoraj nič drugačen...
Užitek za vozit.

Glede RX8, ga ima moj kolega, kulturen avto z minimalno porabo 13l/100km (če maš težjo nogo si prec nad 15) in približno 2l olja na servisni interval... Res zelo kulturno.
Uporabniški avatar
zdravc
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 603
Pridružen: Sr Sep 12, 2007 3:30 pm

TribesMan napisal/-a:Glede RX8, ga ima moj kolega, kulturen avto z minimalno porabo 13l/100km (če maš težjo nogo si prec nad 15) in približno 2l olja na servisni interval... Res zelo kulturno.
bilo je misljeno glede na rx7.

drugace pa prevec posplusujes. in hondo se da tudi povsem normalno peljati do 3k obratov. ce pa rabis moc jo pa zavrtis in to honda pocne rada, brez da bi imel obcutek da se napreza.
Zaklenjeno
  • Informacija