Sleby, ta fotka je crap, ta avto je v živo s kateregakoli kota super. Truda je pa toliko vloženega...respect, ni kaj, ne glede na znamko.
boljše fotke
Več podrobnosti
Motor: JDM H22A euroR engine (220bhp, short ratio menjalnik, LSD), Phearable OBD1 ECU (2 step launch control, shift light, AC cutoff), Bomz CAI, Erick's racing 72mm loputa plina, modificiran Skunk2 sesalni kolektor, Hondata IM heatshield, RC engineering 440cc injektorji, Skunk2 nastavljive jermenice odmičnih gredi, H23 ročni napenjalec jermena, Crower vzmeti ventilov s Titanium retainerji, XTD Cr-Mb 5.5kg vztrajnik, sklopka XTD stage 3, GReddy Oil Catch Can, Magnecore kabli za svečke, AEM jermenice, modificiran DCsport 4-2-1 izpušni kolektor, MFactory oljni intercooler z dislociranim filtrom, Carsound hi-flow kat, GReddy Evo kompletni izpušni sistem, nosilci motorja Energy Suspension
Podvozje: komplet Energy Suspension Hyperflex puše za podvozje, zavorne čeljusti od Honde NSX, Tarox F2000 race spec diski, jeklene gibljive zavorne cevi, zgornja prečna ojačitev spredaj in zadaj, Suspension Techniques sprednji stabilizator, H&R vzmeti, Kayaba AGX 4-stopenjsko nastavljivi amortizerj, 10mm custom made distančniki
Zunanjost: Hella bi-xenon projektorji, beli stranski smerokazi, Xenonske meglenke od Prelude TypeS, oem škrge na pokrovu motorja, custom prednji odbijač, custom pragovi, Mugen zadnji podaljšek, LED zadnje pozicijske in stop luči, backup spy kamera
Notranjost: Revo Technica short shifter, karbonska obroba števcev od Prelude TypeS, karbonska sredinska konzola in vložki na vratih iz TypeS, modro/rdeča osvetlitev armature, S2000 start button, S2000 prestavna ročica, zatemnjena stekla by Perimund, ABC tablica mirror hack, indikator temperature in pritiska olja, ter temperature vode, CheckTemp modul za uravnavanje notranje temperature