G0lden napisal/-a:saj to je ravno tisto kar nam je pri alfah všeč, vsaj meni, da ne vleče po celotnem območju vrtljajev isto.. Men je recimo pri TS všeč ko se pri 4500rpm-a avtu vtrga in spremeni zvok ter "naguba asfalt".. tega ni pri drugih avtih (razn honda v-tec - menjavanje odmične gredi)...
but, thats just me
Se dobro da se da med voznjo menjat odmicne in da se guba asfalt pod 1.6 motorjem
G0lden napisal/-a:saj to je ravno tisto kar nam je pri alfah všeč, vsaj meni, da ne vleče po celotnem območju vrtljajev isto.. Men je recimo pri TS všeč ko se pri 4500rpm-a avtu vtrga in spremeni zvok ter "naguba asfalt".. tega ni pri drugih avtih (razn honda v-tec - menjavanje odmične gredi)...
but, thats just me
Se dobro da se da med voznjo menjat odmicne in da se guba asfalt pod 1.6 motorjem
kdo je govoril o 1.6? aja.. pa alfa nima menjavanja odmične gredi, primer sem dal hondo, preberi drugič malo boljše da neboš smešn izpado
GTA lover napisal/-a:Jaz mislim da je 105 konjev čez glavo dovolj, namreč 120 konjska je že pravi divjak in zna v pravih rokah konkretno nagubat asfalt.
wtf? se hecaš malo? 1.6 ni motor, ki bi ponujal kakršne koli občutke športne vožnje, ne mi s takimi... je pa vzdržljiv in kolko tolko varčen proti svojim močnejšim bratom...
po prepričanjih nekaterih... osebno nevem, ga nisem nikol vozo. Sem pa vozil 1.8 in zdaj 1.6 - noben ni delal problemov, vsaj do zdaj ne
PS: marsikaj je seveda odvisno tudi od zgodovine avta, če kupuješ rabljenega. Tu imam v mislih predvsem redno servisiranje, skulirano vožnjo itd... Če nekdo tiši hladn motor v rdeče polje in 5x na leto tanka dizl ter pozabo dolivat motorno olje, potem bi pomojem še vsak motor začel zajebavat
kakorkoli, mene nebo nihče prepričal da močni TS motorji ne potegnejo ko svinja... mi je že uspelo se zapeljat v eni zverini in ga ni čez ta feeling.. Zaj če pa kdo ne razume prispodob oz. metafor pa naj gre nazaj v 5. razred OŠ..
Legenda, daj nam razloži to čudo menjavanja odmične gredi, da do konca osmešiš transformatorja no. Res me firbec matra, kaj so poštudiral japončki takega...
G0lden napisal/-a:wtf? se hecaš malo? 1.6 ni motor, ki bi ponujal kakršne koli občutke športne vožnje, ne mi s takimi... je pa vzdržljiv in kolko tolko varčen proti svojim močnejšim bratom...
natančnega funkcioniranja zadeve ne poznam, drugače pa si lahko več prebereš tukaj http://en.wikipedia.org/wiki/VTEC ... drugače pa jaz sn tukaj over and out, ker sn povedal svoje mnenje - ne mislim pa se ukvarjat z nekaterimi nezrelimi idioti, ki ne znajo niti konstruktivno odpisat brez da uporabljajo cinizem in sarkazem...
vsaj priznam, da 1.6 ni namenjena športni vožnji, še vedno pa trdim da gre za normalno vožnjo prav čudovito.. ker maš pa ti q4 si pa za mene največji car te galeksije.. voziš pa se s 106ko
pa še to, če tebi ni všeč da mam pod pokrovom 1.6 litrski motor je to čisto tvoj problem.. če zarad tega smatraš ljudi za manj vredne oz. kot za nealfiste bi se na tvojem mestu podal na nekaj osnovnih psiho-fizičnih testov. Očitno pa imama oba enako težavo, glede na to da jaz ne morem tankat močnejšega motorja kot je to, ker mam tudi druge stroške - bi lahko tudi za tvojga pugija rekel, da ga uporabljaš zaradi tega, ker je tankanje in vzdrževanje q4-ke prevelik zalogaj za vsakega povprečnega slovenca s plačo cca 1000-1500€, sploh če živiš na svojem.
Drugače pa sem ti že nekajkrat reko da se spusti v nižje nadstropje samovšečnosti, ker ne vidim razloga za tvoje narcisovanje. Če hočeš bit fini pa to dokazuj s svojimi posti, ki bi lahko kdaj za spremembo imeli kaki ton izobraženca in ne bumbarja, ki se dela norca iz vsakega, ki ne nosi leder jakne in q4 nalepke na riti...
Zadnjič spremenil G0lden, dne Pe Jul 11, 2008 11:45 am, skupaj popravljeno 1 krat.
1. Menjavanje odmičnih gredi je mehaničen postopek, ki zahteva nekaj znanja, predvsem pa mirujoč motor in tega ni možno narediti pri 4500 rpm. Baje.
2. Ima pa Honda eno blazno zanimivo stvar, reče se ji variabilno odpiranje ventilov oz. zamik kota odmikanja. Ta veleumna pogruntavščina je pri alfi znana pod preprostim imenom variator, katerega se nekateri tako bojijo. BMW tej zadevi reče Vanos (v novejših generacijah dvojni Vanos), imajo pa tovrstne zadeve tudi nadmočni proizvajalci kot denimo Hyundai.
3. Preden pišeš neumnosti, se malo informiraj, sploh če misliš potem ljudi opozarjati na to, da se bodo osmešili.