off

Kamor gredo smeti iz foruma
Zaklenjeno
mitja155
Alfist
Alfist
Prispevkov: 289
Pridružen: So Jan 17, 2004 4:37 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

DaemonMe napisal/-a:
FuManchu napisal/-a:Kje so zdaj slike od brere porkamadona :? :D?

Najbrž nisem edini, ki komaj čaka da objaviš slike lepotice. Če se ne motim si prvi na forumu, ki si lastiš brero.
Definitivno ta vikend poslikam, sem se že dogovoril za fotoaparat. Obljubim! Da sem pa prvi pa dvomim. Konec koncev je avto že dve leti zunaj!


Pa še na hitro današnja anekdota. Na poti iz CE v LJ po avtocesti se mi v predoru za ritjo prikadi BMW 6. Peljal sem okoli 110 kmh, na desni so bili šleperji, tako da je trajalo par sekund, preden je bil desni vozni pas prost. No, BMW se mi je prilepil dobesedno 1 m za avtomobil, zato sem pač pritisnil na plin. In on za mano. Zadeva je postala zanimiva, zato sem si rekel, da ga spustim mimo, preberem zadaj kateri motor poganja zadevščino in vidim, kaj je to zaeno čudo.

No, 6-ka odpelje mimo in glej ga zlomka - zadaj ni nobene oznake. Zadeva ima sicer zadaj 2 rora, ampak to ima zdej že marsikateri Clio, tako da to še ne pomeni ničesar. :) In ker se ravno vozimo pri nizkih hitrostih v tunelu, pokličem na hitro prijatelja, sicer zapriseženega BMW-jevca in ga na hitro povprašam po šestkah. Zdrdra, da je imela prejšnja najšibkejša šestka z motorjem 3.0 258 KM in (po uradnih podatkih) 6.5 s do 100 kmh, medtem ko ima novejša pri istem motorju 272 KM in 6.2 s do 100 kmh. Sicer navrže še nekaj o navorih, teži, pogonu na zadnja kolesa, ampak bolj ali manj preslišim. "OK, hvala" in odložim. Pa da poskusimo. Po trojanskih predorih je precej dolg spust, kmalu zatem cestnina, kjer se hitrost zmanjša na 40 kmh in potem precej dolga ravnina z dolgim in položnim ovinkom v levo. Več kot očitno je bilo, da je hotel tudi tipo v šestki malo preizkusit svoj avto in tako sva prišla vsak do svoje avtocestne kabine - jaz na skrajno levi, on takoj poleg na desni, oba poravnana. Klimo pozabil ugasniti (heh). No, pa poskusimo! 2. prestava, 40 kmh mimo kabine, nato plin do konca! Brera in Šestka bolj ali manj poravnani, ampak nad 4500 obrati naredi Brera razliko za cca 1 dolžino avtomobila. 3. prestava, plin še vedno do konca. BMW se postavi za Brero v zavetrje na levi pas. Brera se dokaj počasi a vztrajno oddaljuje, zdaj cca 3 dolžine avta razlike. 4. prestava, plin do konca, zdaj je razlika že cca 20 m. 5. prestava, plin do konca, BMW je vsaj 50 m zadaj.

Tako je šlo 2x ali 3x, ko je bilo treba zavirati zaradi prometa na levem pasu in nato pospeševati iz. 4. ali 5. prestave. Brera se je ob vsakem pospeševanju vztrajno a zanesljivo oddaljevala, BMW ni imel pravih možnosti. Pa se na klimo takrat nisem niti spomnil heh.

Najbrž bi lahko kdo rekel, da BMW ni šel do konca, ampak mislim, da je precej očitno, kdaj te poskusi kdo na vsak način prehiteti in kdaj se podi za teboj praktično 30 km. Pri enem izmed pospeševanj sta se oba pasa izpraznila, zato sem se takoj umaknil na desnega, BMW je ostal na levi, bil par sekund še ob Breri, nato pa ga je začelo zmanjkovati.

Če smo realni in predpostavimo, da je šlo za najšibkejšo šestko in to prejšnjo verzijo, ima avtomobil praktično enako konjev (258 Km proti 260 v Breri), celo nekaj manj kilogramov, poleg tega pa bi moral glede na uradne podatke Brero 3.2 POJESTI! Zakaj takšna odstopanja v uradnih pdoatkih, potem pa na cesti povsem drugačna slika? Lahko proizvajalci pišejo zadeve kar tako tjavendan oz. kar na pamet??

V vsakem primeru je mislim da več kot očitno, da podatki s papirja niso sveta resnica in da jim - sploh ALFISTI!! - ne bi smeli slepo verjeti. Mislim, da bi morali imeti to vsi ALFISTI v mislih, preden slepo skritiziramo Alfe. Tipo iz šestke je danes zagotovo zavil v prvi AR salon in povprašal, če lahko dobi Brero na varianto staro za novo hehe. :)


P.S. Vsem morebitnim BMW-jašem na tem forumu se vnaprej opravičujem za doživeto pisanje. Posledica avtomobila Alfa Romeo. :)
najjači si... =D>

in verjemi da je 6-ka v priemerjavi z brero avto... če ne drugegea si jo pejt enkrat pogledat... :wink:
Zaklenjeno
  • Informacija