_BiStRi_ napisal/-a:A bi lahko uporabljal malo lepše izraze, navsezadnje si imel priliko mu to povedat v obraz...pa nič od tega.
Forum je namenjen pridobivanju znanja, znanje ki pa ga ti deliš je pa bolj ko ne pošiljanje zgoraj navedenih osebkov v p.m.
Malo bolj kulturno, pa bo
Kaj naj rečem. To lahko napiše samo največji cepec, ki vzdržuje alfo po domače. Zato pa potem imajo potem alfe tak sloves.vesoljc napisal/-a:Evo js mam istga.... ne se zajebavat. Tak denar si lah prvošjo lublancani v pred-kriznem času...trenutno je pa to čista žalitev...najd methanika ki ti bho menjal jermen...in olje...to je pa to...250 eur max...ce bi men kdo tako ceno prjavo bi ga 2x cewz gobec...bajdevej pred par mesci sm svojga kupu zlo uhranjenga za 2100....kiri lopovi ej 1800...
Alfa sport napisal/-a:Kaj naj rečem. To lahko napiše samo največji cepec, ki vzdržuje alfo po domače. Zato pa potem imajo potem alfe tak sloves.vesoljc napisal/-a:Evo js mam istga.... ne se zajebavat. Tak denar si lah prvošjo lublancani v pred-kriznem času...trenutno je pa to čista žalitev...najd methanika ki ti bho menjal jermen...in olje...to je pa to...250 eur max...ce bi men kdo tako ceno prjavo bi ga 2x cewz gobec...bajdevej pred par mesci sm svojga kupu zlo uhranjenga za 2100....kiri lopovi ej 1800...
Veliki servis za AR 3.0 V6 pride material in delo cca 800 EUR in nič manj (če nabavljaš v lastni režiji). Če pelješ k originatorju je pa cca 1200 in naprej ... odvisno kaj te še zraven olupijo. Če ga narediš za 250 EUR (jasno z vsem kar je predpisano) si največji frajer v EU najbrž pa samo na balkanu pol ko ti mašino odpre.
3.0 V6 si kupi človek, ki se mu tudi približno sanja kolk pride vzdrževanje šestaka ali pa ne zamenja potem pa tukaj jamra kaj je potrebno narediti, ker je v mašini začelo nekaj ropotati.
Tolk pa brez zamere. Če nimaš si drugič kupi rajši kakšen mlinček 1.0 bo kakšen šestak več preživel normalno življensko dobo.
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 4 gosti