@Roberth
Kolega je delal pri BMW integra v MB nato pri (pozabil kak se imenuje pooblaščen BMW servis vglavnem, zdaj ga ni več, je Volvo na tem mestu) in je na BMW trefnu pred dotičnim servisom povedal, da ima nekje polovica 2,5 dizlov (d in tds) od letnika 96 do letnika 2003 nad 270Kkm tolk raztegnjene ketne da zelo težko vžigajo, redki pa celo ne. Poznava pa se .. saj res iz šole ven. Pa ni edini primer katerega so potrdili ljude na pooblaščenem servisu ampak se ne spomnim kaj je bilo še nekaj serijskega v teh letnikah 5tk.
Serijska napaka 328i: zadnji most je odtrgalo. Ker je imel isto vpetje kot 316, 318 .. 330i pa je imel močnejše. Na prijatlovi 328 sma skupaj razstavljala avto, ko je pri 197Kkm punkte potrgalo na avtu brez rje in je začelo pokat pri kuferamu. Sma brala na forumu, da je to serijska napaka. Podimenzionirano.
Vem pa še nekaj druga: Trak za airbag v volanu. po 6-8 letih je crknil in lučka zagorela. Prijatelj je imel 2 5tki in na obeh je to menjal, oz sma skupaj. Zelo tžko jih je dobit, ker se ful prodajajo in ne bod 80€ rabljeni.
Torej .. ja. Ne govorim napamet.
Pa nisem zaj to tak opisal v znak nekega prepira, le 2 prijatla imam obsedenca z BMWji in kr dost vem o tem in tud na kakem BMW srečanju sem bil...brez Alfe
edit:
Aja serijsko: plavi dim, kot, da je hin motor v totalo. Oddušek oljnih hlapuv se je zamašil in je nekje olje teklo v cilindre.. čez ventile al kje??
Kak plastične sesalni kolektor je tud počil in niso menjali samo enega ampak enih par na leto.
In ne, ne točem po BMWjih, za moj okus sicer špartanski avto z prestrogim dizajnom ampak vseeno zelo dober.
Ni pa znamke ki nina mekih serijskih težav.
Aja Toyota Corola.
aja ima jo ..
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...