bmw 530 d namesto alfe 166 turbo

Kamor gredo smeti iz foruma
Zaklenjeno
trafo66
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 154
Pridružen: To Nov 10, 2009 7:40 pm

Hm .namreč kupil sem bmw ejčka stari alfist .razlika je očitna.alfica je bila carska.ne vem,če tema sodi sem.da povem razlike.najprej alfa.notranjost v njej je neprimerljiva z nemškim vozom.alfica je kot najlepše sanje.sedeži večno kot novi,da o interierju notri ne izgubljam besed.pleh na alfi letnik 2000 ni nikoli videl avtoličarja edino takega ki je popravljal vdrtine na bokih povzročene od kulturnih ljudi .in to brez barvanja.elektronika nikoli zatajila.vse deluje kot prvi dan.sedenje v njej je počitek.zdaj pa slabe strani.pa ni alfa kriva.namreč taka kot je servisirana na avtotriglavu je pokasirala stari napenjalec jermena in tudi majstr,ki je menjal semering na glavni gredi je lepo z izvijačem naredil brazgotine in rezultat je bil kapljice olja.ni šans to popravit.gledal sem račun ,ki je presegal 700 eur.posladek za konec.v njo sem dajal olje motul.lepo in prav ampak enega lepega dne je obrnilo ležaj na glavni gredi.niso krivi italjani ampak zanič olje.ventili so delali tiho kot da prede muca.skratka avtoradio je bil notri moteč faktor.in zdaj sem na bmw eju.ajdi voz je zanesljiv.vse deluje ampak ni to to.ne morem sploh primerjat sedenja in vsega skup.edino kar je na bavarcu bolje je to,da je mašina suha in da je fejst robusten glede podvozja,ki je res malo tišje ampak lega na cesti je v kraljici desetkrat boljša.
Tako,da zelo resno razmišljam,da je 166 tka eden najboljših avtov.in tud na avtocesti je z njo potrebno prehitevat po desni strani,ker se nihče ne umika na prehitevalnem pasu.vozil sem jo parkrat s tempomatom od čateža do nm z kar solidno hitrostjo 210 brez,da bi enkrat samkrat zmanjšal.
Moj nasvet.alfisti ne menjajte svojih avtov kar tako.jaz ga sem in kupil nemca,ki je res kot nov sam mi se kolca močno.
Zaklenjeno
  • Informacija