v slovenijo so včasih prpelali cisterne z nafto nato so del pofarbali da je bli kurilc drugo pa pustili za nafto tko da tiste buče da se farba na bencinski pa da je kaka razlika med kurilcem na bencinski in kurilcem v cisterni ni res pa ne se igrat s kurilcam k bote sam motorje zjebal preverjeno dejstvo če maš traktor al pa golfa 2 to gre ne pa z tanovimi motorji ki majo večje pritiske in bolj fine šobe
Freedom of speech ? What is that some brand of toilet paper? Found it at ( cant say PM me )
Oprostite, a je kdo, ki ima izkušnje s kurilnim oljem in jtd motorji??
Torej, če je opravil 20k km ali več...
Kolikor jaz vem (vira informacij se mi zdi brezveze navajati) je razlika le v barvi. Pri nas je npr. nafta oz. plinsko olje neobarvano, npr. na Nizozemskem je modre barve.
Povem Vam, da tudi z modernejšimi diesel motorji (TDI...) ni nikakršnih težav. Nimam pa izkušenj s common rail diesel motorji...
Želel bi odgovor od nekoga, ki ima izkušnje.
od nekoga ki ima izkušnje hm jst mam dost kolegov ko so lepo menjali bosch pumpe zarad tega nevem če je to dobro za JTD 100% pa nism ampka barva pomeni dodatne delce ki pri določenem pritisku pomenijo sranje v dfiltrih in dodatno obrabo delov
Freedom of speech ? What is that some brand of toilet paper? Found it at ( cant say PM me )
"CVIČEK" je manj prečiščen kot dieselsko gorivo, JTD-ji, oziroma vsi sodobni diesli, pa so zelo občutljivi na nečistoče v gorivu. Predvsem se to pozna pri injektorjih.
Pa cviček vsebuje tudi neprimerno večjo količino parafina kot dieselsko gorivo.