Izgublja moč + Nihanje tlaka turbine - AR 159, 1.9 JTDm

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
vučko
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 151
Pridružen: So Jun 19, 2010 2:46 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ajdovščina

To je vsekakor povezano s krmiljenjem injektorjev. Če ni slab stik v konektorjih je lahko tudi napaka na obdrsani izolaciji krmilnih žic injektorjev v snopu, ki poteka po bloku motorja in se največkrat obdrsa ker se polomijo objemke tam nekje na lokaciji stika menjalnika in motorja. Zaznava kratkega stika z maso pa varnostno izklaplja tokokroge. Te napake bi se morale zapisat v ECU in potem vidiš kje si.
Uporabniški avatar
S-trMa
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 119
Pridružen: Če Jul 02, 2015 10:47 pm
Vozilo: AR MiTo 1.4 16V
Kraj: Šentjernej

Da odgovorim, če bo kdo imel podobno. Vsi štirje injektorji so bili slabi. Smo obnovili, zdaj vse dela.
Mattithyahu napisal/-a:Zdravo.

Na 159 JTDm 1.9 imam težave, ki se pojavljajo občasno.

Simptomi:

1. scena
- zjutraj mrzel avto vžgem in trese mašina, kot bi delala samo na 2 ali 3 cilindre
- kadi se bel dim
- nima moči
- števec za pritisk na turbini se premika oz. kaže ko dodam plin
- avto poskakuje tako ene 2 km, potem se zbudi in dela kot da ni blo nič

2. scena
- se je zgodilo, da sem na polno pospešil na pospeševalnem pasu na AC, mašina pa je začela trest in slišal se je nek RRRRRRRRRRRR, kot bi sklopka ne prijela oz. drsela. Ko sem sputil gas in je potem naprej laufal, kot da ni blo nič

3. scena
- pod štangasom ne teče tako lepo kot nekoč, ko dam čisto malček gas, tako da pipnem stopalko, se čuti da čudno zatrese mašino kot da ga malo duši

Na računalnik ga je mehankar priklopil in ne pokaže nič, tako da je najbrž mehanski problem. Bi kakšni slabi kabli ali konektorji pokazali napako, če mebi bil stik OK?

Ali je komu jasno kaj bi bilo? Nebi rad na blef dajal šob obnavljat, ker ni tako poceni...

Še to, koliko je za ta motor parameter korekcije šob? Od -5 do 5?

Ker ima alfa danes pač tak dan, dela lepo in noče pokazat nič od svojih simptomov. To bo prihranila za takrat, ko bom šel kam na lepše, da se bom potem spet jebal s tem avtom 300 km od doma.

Hvala za odgovor. LPM



Edit: Premik v primerno tematiko + vse ostale podobne tematike združene v eno ...
Sekret italijanski.
hunt3r1
Alfist
Alfist
Prispevkov: 252
Pridružen: Pe Avg 10, 2012 8:06 pm

Imam rahlo tezavo, in sicer je motor precej len... v smislu da prepocasi pridobiva boost. Pri polnem gasu v 2. prestavi gre pritisk lepo do 1.6 nadtlaka, nato menjas v 3. prestavo, in 2-3 sekunde gledam stevec boosta kako se leno premika navzgor, dokler ne pride na cca 1.0 nadtlaka, nato pa lepo normalno do 1.6, brez nihanja. Enako potem 4. prestava, itd... Enako tudi, ce vozim nekaj casa na potovalnih obratih (2000 obratov npr.) in pohodim plin, spet pocasi pridobiva boost dokler ne pride na 1.0 nadtlaka.

Stanje avtomobila:
EGR je racunalnisko izklopljen, DPF tudi, oboje tudi fizicno odstranjeno, loputk sesalnega kolektorja ni vec, avto je cipiran s strani Tribesmana. Turbina je obnovljena pri Garretu cca 60k kilometrov nazaj, motor ima cca 100k kilometrov. Od cipiranja je bil sicer motor zamenjan z identicnim, donirala ga je GT, ampak je motor baje do pike enak, Tribesman pa pravi, da njegova mapa ne rabi korekcije kljub zamenjavi motorja, torej to moznost napake izkljucujem.

Doslej preizkuseno:
- Najprej se je rahlo slisalo uhajanje zraka, vzamem obe cevi iz obeh strani intercoolerja dol, tista na strani od intercoolerja proti sesalnemu kolektorju je pocena, zamenjam z novo.
Napaka ostaja identicna, razlika je le v tem, da se zraka ne slisi vec.
- Nato poskusim voznjo z odklopljenim MAF senzorjem, nobene razlike razen lucke na armaturki.
- Ocistim MAP senzor, nobene razlike. Oziroma prvih 5 kilometrov sem mogoce imel placebo obcutek, da je boljse, nato pa brez dvoma napaka ostaja.
- Vakum preverjeno tesni od vakum crpalke proti ojacevalcu zavor, tesni tudi od vakum pumpe do solenoida in nato od solenoida do turbine. Nova cev tudi iz solenoida direktno na aktuator turbine. Vakuma takoj po crpalki 30+ inhg, po solenoidu proti turbini 25 inhg.
- Ce solenoid med vakum pumpo in turbino preskocim, torej iz crpalke direkt na turbino, "lenost" oziroma pocasen boost izgine, prestavljanje iz 2. v 3. je zelo gladko in avto je takoj odziven, nadtlak poskoci takoj na 1.6 bar, ampak avto dobesedno izgubi polovico moci. :roll: Zaradi tega sem posumil za hin solenoid, nato proban rabljen od Witboya, kasneje se nov iz trgovine, napaka ostaja identicna. Sedaj je na avtu nazaj star original solenoid.

Kot morebitna resitev mi ostajajo samo se VNT loputke, katere pa nevem kako testirat? In mogoce se solenoid, ki loputke odpira, katerega tudi ne vem kako testirat...

Kaksne ideje? Mogoce gledam v narobe smer, bi moral probat injektorje? En izmed injektorjev ni vpisan, ampak mi je vec ljudi reklo ze, da vpisan ali ne ne vpliva na nic.

Vnaprej hvala za ideje in predloge :)



Edit: Združeno s sorodno tematiko ...
Semiriusx
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 1
Pridružen: Če Sep 02, 2021 10:58 am

Pozdravljeni. Jaz tudi imam podobne težave pri svoji 159. In sicer največ pri prvem vžigu. Avto pokadi beli dim in cuka pa trese kakšnih 20 30 sec. Potem vse deluje normalno. Včasih čutim izgubo moči pri 2000 obrati.Glava ok,v hladilni ni nič olja, egr blindiran. Sumim da je problem povezan s turbino samo trenutno ne pridem do mehanika. Ali je možno da je težava turbina? Ali je kdo imel podobne težave? Lp
Odgovori
  • Informacija