Bom preveril še enkrat, ko se spet pojavi napaka. Še vedno pa mi je čudno, da se to pojavlja samo ob dežju. Recimo včeraj je bilo megleno in vlažno pa je bilo še vedno vse ok. Ko pa pada dež in je precej mokro vse pa se pojavi problem. Se mi zdi, da je problem večji kadar se dalj časa vozim lepo
Da posodobim problem. Pred časom sem zamenjal map senzor (original bosch). Cager za boost je sedaj lepo na mestu, ko dam kontakt, se mi zdi da lepše vžiga in da je odzivnost na nizkih obratih boljša. Se mi pa spet pojavlja problem, da avto ne gre, kadar pada dež. To se pojavlja res samo kadar je precej vlažno. Drugače o problemu ne duha in ne sluha . Lučke ni nobene samo avto ne gre. Ni odzivnosti na gasu oziroma na določenih obratih spet gre itd.. Pa potem spet nekaj časa gre potem pa se problem spet pojavi. Kakšne ideje kaj je še za pregledat ?
Verjetno res, ker drugače ni logično, da bi se problem pojavljal samo ob dežju... Samo kje, ko bi vsaj približno lahko lociral problem... Pa spet, ko vse dela kako bi sploh ugotovil v čem je problem ? Takoj ko se vsaj malo umiri deževje je problem rešen. Mogoče še malo pocuka potem je pa to to.
Po dolgem času, imam en zanimiv problem. Med vožnjo mi večkrat zapiska pokaže H.E.C lučka in takoj izgine. Peljem do mehanika priklopi tester , a nikjer ni zapisane napake. Kaj bi lahko to bilo? Kako bi lahko prišel do zapisa v ecu ? (EGR elektronsko zablindiran, odstranjen DPF)
Težka bo... težava je najverjetneje v načinu kako je izklopljeno delovanje DPFja v računalniku.
Verjetno so ti deaktivirali javljanje napak, in posledično jih računalnik ne shranjuje.
Edina rešitev bo za začetek pravilno naredit izklop DPFja v računalniku, potem pa se bodo tudi napake videle ko jih bo računalnik spet zaznal.
Rabil bi nasvet. Ker sem trenutno 800km od doma, nimam možnosti priklopa na računalnik. Teoretično bi lahko poiskal kak AR servis, ker sem ravno v rodni grudi svoje 159. Imam AR159 110kw. 420kkm prevoženih in se mi je prižgala lučka H.E.C in posledično je šel avto v safe mode. Ko sem ga ugasnil in prižgal, se lučka spet pojavi, ni pa v safe mode. Pro 400kkm je bil odstranjen DPF, 350kkm odstranjene SWIRL lopute in menjan EGR in nato zablokiran. Ali lahko karkoli preverim brez testerja? Grelne svečke menjane pri 400kkm, takrat je bil opravljen veliki servis. Pri 415kkm pa mali servis. Zdaj bo čez noč avto pri miru. Lep pozdrav.