Sklopka, Vztrajnik, Potisni ležaj, Cilinder skl. - 2.4 JTDm

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

mclema
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 12
Pridružen: So Jun 15, 2013 3:54 pm

Pozdravljeni. Se opravičujem če ste o tem že razpravljali. Imam alfo 159 2.4 200hp in bo treba zamenjati vztrajnik. Zanima me če kdo ve ali je že poskusil vztrajnik od katerega drugega vozila in seveda kako je z predelavo na navaden vztrajnik. Hvala



Edit: Premaknjeno v sorodno tematiko ....
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Daš nov original set, ki ga dobiš pri meni za 630€. Vztrajnik, sklopka in potisni ležaj.
Nimaš kej velik razmišljat o čem drugem. Vztrajniki ne pašejo mešano iz drugih avtov. Prav tako si ne želiš dvomasnega vztrajnika zamenjat z enomasnim. Še nisem slišal zadovoljnega lastnika, ki je to naredil kdaj.

http://www.alfa-parts.net/Komplet-sklop ... f28-98.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
amir90
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 40
Pridružen: Sr Okt 04, 2017 5:44 pm

Zanima me če je obvezno menjati v kompletu in sklopko in vztrajnik?

Trenutno je sklopka še ok, vendar sem z mehanikom govoril da bi preventivno menjal sklopko, ampak da vztrajnika nebi menjal saj nimam problemov z njim. Ne trese, se ne sliši skratka vse BP. Vendar mi je rekel, da nova sklopka na star vztrajnik se ne vleže lepo in da bi bile razne vibracije prisotne in da bom razočaran če menjam samo sklopko. Ima kdo kakšne izkušnje z menjavo samo sklopke brez vztrajnika?

Avto pa je 159, 2.4 210HP
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

Naj bi starega moral poravnati , kar pa nobeden ne dela na dvomasnih ker rabijo posebno vpetje.
Vozi dokler ne začne drseti ob vsaki priliki in potem menjaj po mojem mnenju. Da to preventivno rihtaš je pa preveč denarja in s predvidenimi problemi kakor ti je mehanik razložil, iz finfarja drobiž ...
Pa tudi, ko menjaš, menaj vse, tudi cilinder sklopke ipd., drugače boš čez par 1000km spet vse razdiral.
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Če se že lotevaš, menjaj tudi vztrajnik.
Ker zanič dvomasni švabski izum, uničuje tudi glavne in ojnične ležaje zaradi vibracij.
Odgovori
  • Informacija