Torej sklopka začne drset zaradi znucanega olja za bremze?
Hahaha... resno?
In kaj majo motocikli veze s tem?
Moderator: Tehnika moderatorji
ja on nekako povezuje olje za bremze, ki je isto, kot za krmiljenje sklopke ( cilindri)...kaj pa ima to olje veze pri lameli oz zdrsavanju pa ???TribesMan napisal/-a:Torej sklopka začne drset zaradi znucanega olja za bremze?
Hahaha... resno?
In kaj majo motocikli veze s tem?
kaj pa sedaj govoriš neumnosti??mates napisal/-a:Uglavnem, olje je isto. To olje postane z leti hidroskopično. V cilindru nastane problem. Ne na lameli, spodrsavanje lamele je posledica.
Lahko tudi semering popusti (eden nej mi napise, da se material ne krci in razteza pa grem loto vplacat) in mal kaplja na lamelo in spodrsava.
Koeficient trenja nima nobene veze pri tem. Ker, ce bi mel bi vsem spodrsavalo.
To je vsa poanta hvala.Gricko napisal/-a:kaj pa sedaj govoriš neumnosti??mates napisal/-a:Uglavnem, olje je isto. To olje postane z leti hidroskopično. V cilindru nastane problem. Ne na lameli, spodrsavanje lamele je posledica.
Lahko tudi semering popusti (eden nej mi napise, da se material ne krci in razteza pa grem loto vplacat) in mal kaplja na lamelo in spodrsava.
Koeficient trenja nima nobene veze pri tem. Ker, ce bi mel bi vsem spodrsavalo.
bremze in sklopka imata isto hidravlično olje... to je res , ampak to je tudi vse!
Zaradi olja , sklopka kvečjemu ne bi delovala oz ko bi pritisnil na sklopko, le ta ne bi oddvojila motorja od menjalnika....imel bi probleme pri menjavanju brzin.....
spodrsavanje sklopke pa nima veze z tem oljem!!
sklopka lamela je iztrošena, fedri so prešvoh in zaradi tega ni dovolj trenja med lamelo ....posledica je drsenje sklopke....
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 19 gostov