Sklopka, Vztrajnik, Potisni ležaj...(menjava/nakup) - AR 159

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Isti drek kot klasična sklopka, ne zdrži nič več navora, samo da imaš malo več tresenja in vibracij pri speljevanju, je pa res da enomasni vztrajnik ne crkne :D
ThugBoy
Alfist
Alfist
Prispevkov: 395
Pridružen: So Jul 19, 2008 9:18 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Morje

TribesMan napisal/-a:Ubistvu kakor jaz vidim (in tudi ostali s katerimi se pogovarjam, ki smo v tem poslu), pri alfinih sklopkah ni problem potisna sila sklopke ali pa obrabljenost lamele sklopke, ampak dejstvo da s časom vzmet v potisni plošči popusti in potem začne kuplunga drset. Tako da je čisto vseeno katero varianto boš vzel bo zdržala ene dobrih 100kkm. (to velja za 156 in 147... 159 je druga zgodba)
kakšna pa je zgodba pri 159 :?:
"Even When They Kill Me, They Can't Never Take A Game From Young G"
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Pri 159 načeloma sklopke držijo dobro... ampak tam nekje 2008 so naredili vsaj pri 1.9 neko sranje, tako da od takrat naprej pa ne držijo več tako dobro :D
mates
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 185
Pridružen: Ne Jan 29, 2012 9:54 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Za hribom

Mislim, da so vzeti na lamelnem delu poddimenzionirane.
In odAlfala sta domov
alfa159slo
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 136
Pridružen: Če Jun 07, 2012 2:39 pm

Zdaj sem se še jaz pridružil "srečnemu" klubu drsečih sklopk pri moji Alfici. :)
Tisti, ki ste že menjali, kaj vse in kje ste menjali? Je mogoče kdo dal obnoviti pri Sinter-ju?
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Poznam enega ki je kupil nov komplet sklopke in potem dal k sitnerju zamenjat drsno površino lamele iz organske na kevlar.
Zaenkrat se mu obnese, ampak on ima 2007 letnik...

Res mi ni jasno kakšna je razlika pred 2008 in po. Ker po 2008 so totalna katastrofa tele kuplunge.
alfa159slo
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 136
Pridružen: Če Jun 07, 2012 2:39 pm

Jaz z veseljem pripeljem avto na razstavljanje in primerjanje sklopk pred in po 2008. :)
Sem pa poslal mail na clutch specialist in tak odgovor sem dobil od njih(omenil sem, da je avto čipan):
Hi Igor,

These JTD remaps can be quite torque heavy and are not good for Kevlar.

For that reason I would select the dual friction kit.

I could sell this for £300 plus postage to Slovenia which is £50.

Thanks
Andy
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Ma ta njihov dual friction je tud en šmorn... ni to prava stvar, preveč trese pri speljevanju. Jaz je nebi vzel za svoj avto.

Je pa res da odkar so to"pogurntal" ta dual friction, full forsirajo to zadevo, tako da tud mal z rezervo jemlji :)

Kevlar drugače zdrži cca 20% več kot organska sklopka. Pa še pregreješ jo težje...

Drugače pa po ePeru ni nobene razlike pred in po 2008. Obstaja samo ena verzija sklopke za 1.9 8V in 16V.
alfa159slo
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 136
Pridružen: Če Jun 07, 2012 2:39 pm

To se pravi, nekaj takega kupit in k Sinterju zamenjat drsno površino na kevlar?

http://www.ebay.co.uk/itm/Alfa-Romeo-15 ... 19d2d2db4a
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Jap, to, ali pa od clutch specialists "fast road" clutch kit z "ojačano" potisno ploščo in originalno lamelo...
mates
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 185
Pridružen: Ne Jan 29, 2012 9:54 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Za hribom

Kevlar ni za vsakodnevno uporabo v prometu, sploh ne v mestih, veliko speljevanj, ker jo lahko hitro poskodujes(sploh prvih 1000km moras biti previden), ko jo enkrat pregrejes se ne "obnovi" kot organska.

Organska bi mogla zdrzat vsaj do nekih 300-400 konjev. Kombinacije organskih/carbona/keramike je boljsa izbira, ampak govorimo o vsakdnevni voznji, predvidevam.

Pri cipiranih avtih ni problem v lameli sami ampak drugje.
In odAlfala sta domov
alfa159slo
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 136
Pridružen: Če Jun 07, 2012 2:39 pm

Fast road...to verjetno misliš Stage 2? Se pravi Stage 2 s "stronger pressure plate"?

@mates: Lahko kaj več poveš? Ja, rabim za vsakodnevno vožnjo.
mates
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 185
Pridružen: Ne Jan 29, 2012 9:54 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Za hribom

Rabis met ojacano lamelno plosco.

En ti mora naredit ene 10% trse vzmeti za v lamelno plosco. Lahko si naredis se ojacano kosaro/oziroma potisno plosco, samo se nisem najdu mojstra, ki bi to naredu, tko, da se bova verjetno z kolegom zajebavala.

Prasi Sintarja, kaj ti lahko naredi. Vzmeti vem, da dajo nove, verjetno ti lahko dajo mocnejse.
In odAlfala sta domov
alfa159slo
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 136
Pridružen: Če Jun 07, 2012 2:39 pm

Evo vprašal še mojstre iz UK glede "stronger pressure plate"
We do not have a uprated pressure plate for this vehicle. You would be better suited with Dual Friction because of this.

Thanks
Andy
@mates: Se pravi najbolje kupit original in Sitarju peljat po trše vzmeti? Zdaj sem že toliko različnih informacij dobil, da ne vem več kaj in kako. Skupno je samo to, da mora bit ojačano :mrgreen:
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Nevem, s tem kevlarjem vsi strašijo, samo kolega ima dobre izkušnje. Skoraj 100.000km na čipanem avtu, nobenih problemov tudi z mestno vožnjo, lamela od Sinterja... Je pa na občutku na pedalu bolj "živčna" moraš se malo navadit, ker zagrabi hitreje. Ampak bistveno manj živčna kot kombinacije s keramiko.

Pomojem je važno da jo na začetku previdno "ulaufaš" pa dela vse OK.

To o organskih in da mora zdržat 300-400HP je pa bedarija. Važno je o kakem navoru se pogovarjamo. In pri čipiranih dizlih je navor marsikje višji kot pa pri 300-400 konjskih atmosfercih.
Odgovori
  • Informacija