Iščem po temah pa nikjer ne najdem odgovora.
Guma, ki se nahaja pri vzvodu menjalnika, kjer pride zajla od menjalne ročke (guma je cca 4 cm premera in na njo pride nameščena zajla s katero premikamo prestave naprej nazaj 1-2, 3-4, 5-6 in obratno).
Omenjana guma je izrabljena, ko premikam zajlo gre v prazno cca 0.5 cm. zanima me ali se lahko ta guma kupi posebej ali moram kupiti celotni komplet zajl-mehanizma. Zajle in ostali deli mehanizma so kot novi.
Ali bi mogoče pomagalo, če bi to gumo kako popravil, je kdo že imel podobne težave, rešitrv. Hvala
Omenjeno gumo sem vzel dol iz zajle. Jo popravil in dal nazaj, samo menjanje je veliko bolj natančno brez praznega hoda.
Postopek popravila, omenjeno gumo sem popravil z Bison kitom,, prazni prostor med gumo in železnim delom sem zapolnil z omenjenim kitom. cela zadeva ni izgubila prožnosti in znebil sem se tistega praznega hoda, ki je nastal zaradi izrabljene gume.
Omenjenega dela nisem nišel našel, da se bi prodajal samostaojno. Cel kompelt zajl od prestavne ročice do menjalnika pa pride tam okoli 150 evrov.
Imam problem z menjalniku AR 159 1.9.
Ko menjavam mi cvili, na sumu imam ročico menjalnika, se mi zdi da prihaja zvok iz dna vozila pod ročico.
Cvili pa mi na primer ko dam iz prve ali tretje v nulo, iz nule v drugo ali četrto. Se pravi nekako ko ročico potegnem k sebi. Pri 5 in 6 pa tega ni. Malenkost cvili že ko premikaš k sebi ročico, predno sploh daš v prestavo.
Cvili ko je prižgan ali ugasnjen.
Imate kakšno idejo kaj bi lahko bilo, kako bi se rešilo
Guma na zici menjalnika spredaj se je izrabila do te mere da ni bilo vec mozno menjati prestav. Sedaj imam zadevo za silo pritrjeno s plasticnimi vezicami, bi pa dal menjati te zajle.
Pri uradnem pridejo zice 300+€
Je to normalno za par zajl ali se samo meni zdi zlatarska cena?
Na netu ne najdem nicesar neoriginalnega/nadomestnega za primerjavo.