Menjava zobatega jermena - AR 159, 2.4 JTDm

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

torstorm
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 6
Pridružen: Sr Avg 31, 2011 11:01 pm

Pozdravljeni,

Zanima me kakšen je postopek menjave zobatega jermena na Alfi 159 2.4 JTDm. Na 156 2.4 JTD sem ga menjal brez da bi motor ali kajkoli spuščal ali dvigal ... Je možno na 159 tudi menjati tako da se ne rabi motorja ven dajati ali spuščati dol...? Je že kdo menjal doma na 159 zobati jermen?

Prosil bi za navodila, kako je počel ali pa naslov kakšne servisne knjige za 159.

Lp vsem
Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

Autodata ima ponavadi kr lepo napisane postopke. Grem pogledat in, če najdem, bom probal čim bolj učinkovito kaj prenest sem.
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

Evo. To je to kaj mi da avtoData 3.(kaj vem) za menjavo jermenja za 200hp 2,4 mJTD 20V.
Slika

Hmm... malo dvomim, da ga ne moreš zamenjat z motorjem v avtu.

Če ne, me pa res zanima zakaj ne. Če gre pol mislim, da ne rabiš klime spraznit.
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
Uporabniški avatar
RooooK
Alfist
Alfist
Prispevkov: 329
Pridružen: Če Nov 01, 2012 11:39 pm

Ne rabis motorja ven dajat
torstorm
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 6
Pridružen: Sr Avg 31, 2011 11:01 pm

Q_4 napisal/-a:Evo. To je to kaj mi da avtoData 3.(kaj vem) za menjavo jermenja za 200hp 2,4 mJTD 20V.
Slika

Hmm... malo dvomim, da ga ne moreš zamenjat z motorjem v avtu.

Če ne, me pa res zanima zakaj ne. Če gre pol mislim, da ne rabiš klime spraznit.
hvala za sliko pa navodila, saj kako se razdre pa menja to znam samo zanimalo me ce je dovolj prostora da lahko kljuce das na vijake pa sraufas kaj... samo zakaj pa moras klimo sprazniti, tam pise drain AC ? ce je slucajno kaksna cev od klime da jo moras stran vzeti , napoti kje...?
Uporabniški avatar
WiTBoY
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3744
Pridružen: Sr Jul 21, 2004 12:10 pm
Vozilo: 159 2.4 Q4
Kraj: Logatec

torstorm
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 6
Pridružen: Sr Avg 31, 2011 11:01 pm

zakaj pa so cajhnonge na pumpi za gorivo, saj vseeno kako je obrnjena ali?
Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

Jermenica CA (17) ima cajhnge ker je za odmično gred.
FP je Fuel Pump , ta pa jih ne rabi pri Commonrailu.
Je pač cajhnal. Morda se mu je bolje tak zdelo .. kaj veš.
Zadnjič spremenil Q_4, dne Sr Maj 08, 2013 9:32 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
Uporabniški avatar
WiTBoY
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3744
Pridružen: Sr Jul 21, 2004 12:10 pm
Vozilo: 159 2.4 Q4
Kraj: Logatec

kle zgleda da ni ane. zato so označl. nataszarih jdjih je use en ja klepa zgleda da ni.
Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

Po moje mislim, da je vseneo, ker je tak zato, da tlak ustvarja.
Ampak nebom pametoval raje.
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
torstorm
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 6
Pridružen: Sr Avg 31, 2011 11:01 pm

najlepsa hvala vsem. bom si oznacil raje vse jermenice zarisal.. pa se lotil posega :)
skyblue
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 763
Pridružen: Sr Sep 07, 2011 9:06 am

WiTBoY napisal/-a:kle zgleda da ni ane. zato so označl. nataszarih jdjih je use en ja klepa zgleda da ni.
Tukaj predlagam da ste previdni z nasveti, kadar ne veste zakaj gre. Zakaj nekomu dajati nasvete, če sploh ne veš zakaj gre. Jermenica na visokotlačni pumpi ima "fazo" zaradi tega, da je usklajena z odmičnimi zaradi manjših obremenitev jermena. ( manj nihanja sil med delovanjem motorja) Motor bo še vedno delal. Če je "faza" označena, zakaj nebi naredil kot je treba. Tudi jermena verjetno zaradi tega ne bo strgalo, ampak....

Glede klime. Odmaknit je potrebno kompresor, da lahko zamenjaš mikro jermen za klimo. Gre brez tega, da izprazniš klimo.
Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

Jaz pravim, da ne vem kak je pri tem ampak na mojem starem JTDju ima jermenica konusni nased brez kajle, torej je vseeno. Tolk vem.
Saj sem reko, da nebom pametoval, ker nisem 100% prepričan.
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
pocar
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 90
Pridružen: Če Nov 03, 2011 11:39 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenija

za 1.9 jermenica pumpe ima kajlo,je pa povsem vseeno kako je pozicionirana.pri oplu isti motor ima enaka navodila.to z označevanjem je majstrom ostalo od starejših pump, pred CR tehnologijo,kjer si moral pumpo met v fazi.tudi notranja zgradba pumpe je taka,da bi,v kolikor bi veljalo pravilo prave pozicije jermenice,morala le ta imeti tri cahne.odmična-e in glavna gred pa ne poznata pardona,za kar se dobijo tudi ključi za fazo,ki pa jih večina potrebuje zgolj prvič.verjamem da pri 2.4 na pumpi niso odkrivali tople vode.je pa to moje mnenje.
alfanaz
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 42
Pridružen: Po Jun 03, 2013 10:42 pm

na svoji alfi 156 1.9JTD SW 85kw bom moral počasi zamenjati jermen, pa me zanima razlika med 85kw in 93kw motorjem.
Na spodnjem linku je namreč v tabeli samo 93kw izvedba, gre pa se za nakup kompleta jermena, napenjalcev in vodne črpalke

http://www.ebay.de/itm/Zahnriemensatz-G ... 19d40d9eae
Odgovori
  • Informacija