Bel dim ob zagonu motorja (DPF odstranjen) - AR 159

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

ROBERTH
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2831
Pridružen: Po Mar 13, 2006 9:06 pm
Kraj: Kranj

Vprašanje.
Ali še kakšna 159, ki ima odstranjen PDF, zakadi ob zagonu?
Meni za kakšno sekundo dve pokadi bele barve, potem ni sledu o ničemer. Tudi pri preganjanju.

Preverjal sem grelne svečke, vse OK (sem jih demontiral), motor ne zazana nobene napake. Tribes me je pri obdelavi obvestil, da ima ena šoba malo večjo korekcijo, ni pa grozno. Delovanje motorja je bp, brez vsakih vibracij, cukanj,.....

Le tisti opozorilni znak, da sem,zagnal motor.

Še kdo opaža kaj podobnega?

Olje po 10.000 km na istem nivoju!
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

Enako pokadi moja. Ko zakurblamni se nic, ko pa speljem oz. Malo pohodim gas pa pokadi belo. Potem pa nič več. Pa tudi med voznjo potem nic ne kadi. Razen saje po dolgotrajnen cincanju, ko zahodim do daske.
V glavnem sem se ze navadu. Ne vem pa kako se da resit take bel dim.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Bel dim ob zagonu je neizgorena nafta.

To je posledica kombinacije vplivov. Od tega da je temperatura zraka v motorju prenzika da bi se vžig zgodil (prvih par vtrljajev je vse zelo na meji), do tega da svečke niso 100% segrete pa tudi kakšen injektor ki ni več v top formi se tako pokaže...

Nič dramatičnega uglavnem.
ThugBoy
Alfist
Alfist
Prispevkov: 395
Pridružen: So Jul 19, 2008 9:18 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Morje

enako pri meni dela, že zelo dolgo.
Če pokadi, vsaj veš da je vžgala :P
"Even When They Kill Me, They Can't Never Take A Game From Young G"
Uporabniški avatar
gecco
Alfist
Alfist
Prispevkov: 401
Pridružen: Če Jan 15, 2009 1:52 pm

Meni isto, sploh zdaj ko je mraz je malo bolj opazno. Pri zagonu, ko je avto še na mestu se za avtom kar močno belo pokadi, ko pa speljem pa ni nič videti.
Uporabniški avatar
cmrlj
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 53
Pridružen: Če Nov 21, 2013 10:14 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Meni ne, niti ko vžigam hladno te dni. Pravzaprav mi je nenavadno, da nikoli ni videti čisto nič dima, niti ob močnem pospeševanju. Me že skrbi, da je kaj narobe :wink:
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Ker imaš DPF notri?
Uporabniški avatar
Brlja
Alfist
Alfist
Prispevkov: 258
Pridružen: Ne Mar 10, 2013 8:49 pm
Vozilo: 159 SW 2.0 JTDm
Kraj: Koper

Jaz ga tudi imam, pa mi pravtako pokadi belo ob zagonu :)
Senza cuore saremmo solo macchine
mitoma
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1142
Pridružen: Pe Jul 23, 2010 11:26 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kranj

meni je tudi belo kadilo ob zagonu na koncu pa smo ugotovili,da je bila počena glava!,....po menjavi glave ni nobenega belega kajenja!,...sm pa tudi brez DPF-ja in avto je čipan!,....pri 2,4 je kar pogost pojav pokanje glav baje! :cry:
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

hm to potem zaradi vode v cilindru zgleda- belo pa pokadi tudi zaradi kondenza(vsaj pri bencinarjih brez kat-a)
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Uporabniški avatar
Spyke
Alfist
Alfist
Prispevkov: 376
Pridružen: So Avg 20, 2005 12:55 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Loka pri Mengšu

Hm ja najbrz se cez noc nabere dolocena vlaga v izpuhu in ko prizges avto ta odvexwn kondenz poriva ven dokler izpuh ni segret.
Johnnie
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 98
Pridružen: To Feb 22, 2011 9:16 am

Pozdravljeni!

Imam enak problem...mi je blio čudno ker zjutraj mi je avto takoj vžgal.. potem če se je pa malo segrev pa ne več :)

Ko sem malo raziskal se mi je zdelo da lučka za grelne svečke prehitro ugasne, ko je avto vsaj malo ogret.. potem sem probal da vtaknem ključ, počakam da lučka za grelne svečke ugasne in odstanim ključ in ga še enkrat vtaknem in ko spet lučka ugasne ga zaženem in vžge brez problema.

Je možno da kakšen senzor za temeraturo kaže napačno vrednost (višjo kot naj bi dejansko bila) in se zato grelne sveče izklopijo prehitro?

sedaj že vsaj en teden uporabljam to metodo in mi vžiga brez problemov.


upam da sem kakšnemu pomagal s tem :) me je včasih kar malo sram ko vsi gledajo kako moja alfa ne more vžgat :cry:
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Grelne svečke gorijo na polno še kakih 30 sekund po tem ko lučka za svečke že ugasne. Tako da ni potrebe da vzameš kontakt in ga daš še enkrat. Preprosto počakaj dlje, je isti efekt.

Tudi ko je avto že vžgan, in dokler se ne segreje motor svečke še vedno gorijo, vendar z zmanjšano močjo, popolnoma se ugasnejo po ~5 minutah, oziroma ko motor preseže 50°C.
Johnnie
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 98
Pridružen: To Feb 22, 2011 9:16 am

zanimivo :) kje je potem logika?


ps. če pogledaš v navodila za ar159:

Wait for the warning light to
turn off. The hotter the engine is, the
quicker this will happen;

❒ Briefly press the START/STOP button
as soon as the warning light m
turns on. Waiting for too long means
making spark plugs heating useless.
Uporabniški avatar
colibry
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3840
Pridružen: Pe Feb 04, 2005 5:02 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Tole tudi men ni glih jasno. Nazadnje ko smo preverjal ali svece delajo so zazarele in po dolocenem casu ( cca 15 sekund ) so nehale zaret. Tko da tole s cakanjem tudi po ugasnjeni lucki pomoje nebo drzalo. Je velika razlika kako avto prizge mrzel ali si pogrel svece in cakal in prizgal ALI pogrel svece , uzel kontakt in se 1x pogrel in prizgal. V drugem primeru avto kresne k da je zuni 30 stopinj. Pri prvem postopku ti bo pa avto kr obrnu 2 do 3x.... jaz sem preverjal na 145 JTD... ce majo pa zdj novejse alfe kej drgac spedenan pa nevem..
Odgovori
  • Informacija