grega983 napisal/-a:Naj pubec preveri še spodnje roke. Da si ne bo na pamet delal nepotrebnih stroškov.
Poka lahko zaradi selenov in zglobov na zgornjih rokah, spodnjih rokah, štangicah in nosilcih stabilizatorja. Na sprednji osi se nastavlja samo stek in če je stek podrt bo najprej začelo požirati robove. In stek se podere, ko je prežvečen eden od selenov na eni od spodnjih rok.
Ti imas prav. Posebej predzadnji stavek. Enostavno so robovi pozrti do glatkega.
Tole v Avstriji je polom z mehaniki. Grem jutri se enkrat do ÖAMTC in naj to res dobr pogledajo pod lupo.
Ko se je pri meni tudi pojavilo "pokanje" sem ugotovil, da v bistvu ne poka,ampak škripa. In to zgornja leva roka, v selen bloku. Roke so bile od TRW. No, zamenjal sem jih z Meyle HD, zaenkrat je mir in tišina.
Je pa več kot pol leta nazaj tudi meni gume pobralo po notranjem robu do platna, tak da sem moral kupit nove gume, pa sm naredil še optiko, do takrat je bil posamični stek nastavljen na točno sredino in sicer na -0 08, potem smo ga pa nastavli na -0 04. Od takrat je OK.
gume se vsake toliko časa preveri, da se prej porihta preden jih pobere. na 159 pa je optimalni stek 2.5mm zaprte spredaj, v nasprotnem primeru če je stek na 0 kot je predvideno tovarniško jih pobere znotraj. to pa iz tega razloga ker je v selenu na spodnji roki zadaj kar nekaj zračnosti in se seveda pri pospeševanju selen ali bolje rečeno guma poda in se spremeni stek... pri meni ob novih rokah je bil skupni stek nastavljen na 1.5mm zaprte pa se je v 2k km poznalo 0.5mm manj gume na nottanji strani, sedaj ob 2.5mm zaprte pa je po 4k km guma enako porabljena.
A obstaja tocno kaksna tabela za to? Ker ne vem kako bom to razlozil avstrijskim mehanikom.
Ce obstaja, da jim dam to in naj naredijo po tem pa je.
Razmisljam na glas. Ce so nastavitve v resnici drugacne od tovarniskih nastavitev, kaksen naj bo potem tlak v gumah? Naj bo ta tovarniski ali naj bo tudi ta drugacen?
kamorkoli gres ni problema samo reci naj ti nastavijo tam 2.5mm zaprt stek spredaj pa je, spotoma pa preveriš če je res kar kaze na računalniku
tlak v pnevmatikah pa je odvisen od vožnje. ce imaš ovinkasto cesto in si bolj hiter jih moraš bolj napumpat da ti ne pobere vseh robov, če je pa to avtocesta in umirjena vožnja pa lahko manj da ti jih ne pobere po sredini. enako velja tudi za stek spredaj z dirkanjem in ovinki je bolje imeti bolj zaprte in obratno kot sem omenil računaj 2 do 2.5mm skupen stek.
dejan031 napisal/-a:gume se vsake toliko časa preveri, da se prej porihta preden jih pobere. na 159 pa je optimalni stek 2.5mm zaprte spredaj, v nasprotnem primeru če je stek na 0 kot je predvideno tovarniško jih pobere znotraj. to pa iz tega razloga ker je v selenu na spodnji roki zadaj kar nekaj zračnosti in se seveda pri pospeševanju selen ali bolje rečeno guma poda in se spremeni stek... pri meni ob novih rokah je bil skupni stek nastavljen na 1.5mm zaprte pa se je v 2k km poznalo 0.5mm manj gume na nottanji strani, sedaj ob 2.5mm zaprte pa je po 4k km guma enako porabljena.
Pol mi pa ni jasno, zakaj maš spredaj toliko pozitivnega steka , da ti edino tako gum ne pobira. Jaz imam spredaj negativni stek, nagibe itak podrte,pa mi gum ne pobira več nič. Se pa spomnim da sem na prejšnjem avtu imel probleme s pobiranjem gum spredaj, ker sem imel zanič amortizerje. Avto je bil spuščen (H&R), nagibi itak vsak po svoje, gume pa po notranjih robovih pobiralo kot radirke. Pa smo spredi skupni stek zapirali na +0 30´,kar je blo daleč izven fabriških toleranc, pa ni nič pomagalo. Ko pa sem amortizerje zamenjal, smo skupni stek nastavili bolj odprte,na tovarniške nastavitve, na +0 08´ pa ni bilo več nobenega pobiranja gum in tudi avto je bil lepše vozen in vodljiv čez ovinke.
Da ne odpiram nove teme... Zanima me če je že kdo menjal samo puše na spodnjih rokah pri 159ki? Konkretno me zanima ta večja, glej spodnjo sliko. Kako je sploh nameščena? Je samo nataknjena gor? Ostali dve vem, da jih porineš ven s prešo.