Izgublja moč + Nihanje tlaka turbine - AR 159, 1.9 JTDm

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
easyrider
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 73
Pridružen: Sr Mar 19, 2008 1:09 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159, 1.9 jtdm 16V, TI

Zdravo!

Zjutraj je avto normalno vžgal, peljal sem se par 100m, ko je začel tresti in izgubljati moč. S težavo sem se pripeljal v 1. prestavi nazaj v garažni boks. Zdaj avto sicer vžge, a na dodajanje gasa se dobesedno ne odziva. Če ga slučajno uspem spravit na vrtljaje pa močno kadi. Dim sive barve. Moči nima čisto nič.
Najprej sem pomislil, da bi bilo kaj narobe na dovodu goriva. Morda zamašen filter, ker sem nekaj časa vozil na rezervi in bi lahko kakšno nesnago potegnilo v filter...?

Verjetno ga bom v ponedeljek z vleklo spravil do servisa. A vseeno bi prosil najprej za kakšen namig kaj je narobe.

Hvala.



Edit: Premaknjeno v obstoječo temo ....
Poleg te obstaja še ena sorodna, kjer lahko najdeš svoj odgovor: http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.ph ... &start=225
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Zablindiraj EGR ventil pa probaj če bo kaj drugače...

Siv dim pomeni preveč nafte in premalo zraka... slabo izgorevanje.

Tako da je zelo verjetno zaštekal EGR ventil v odprti poziciji.
vučko
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 151
Pridružen: So Jun 19, 2010 2:46 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ajdovščina

To lahko vidiš tudi če se kazalec tlaka odziva al je pribit na nuli. Če pribit bo to težko sam EGR? Vsekakor simptom deluje kot pomanjkanje zraka. Se ve kaj je povezano vse s tem. Kaka napaka v ECU?

Opozorilo! Iz lastnih izkušenj, ko se mi je snela cev iz turbine, da se ne voziš, ker ti bo zabilo DPF, da se ga ne bo dalo več prisilno regenerirat ampak uporabiti druge trde metode za čiščenje. V informacijo, meni ob tlaku 0 v kolektorju je bil avto neodziven, se je pa do 10 km dalo peljat 80-90 brez tresenja, kašljanja itd. ko je diferencialni tlak v DPF prešel 500 mbar pa sem se komaj še premikal. DPF sem kasneje snel dol, prepojil s tremi plastenkami razmaščevalca in po kaki uri guncanja spral z vodo. Po tem pa priključil na sesalec da se je satovje ocedilo vode. Poanta, ko se močno kadi črno se ne vozi, ker ne bo nič bolje.
easyrider
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 73
Pridružen: Sr Mar 19, 2008 1:09 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159, 1.9 jtdm 16V, TI

Tlak se odziva, ko dobi obrate...
Ampak na obrate gre le, če dam gas čisto takoj, ko ga vžgem Sicer laufa v prostem teku in to precej nemirno in veliko vibracijami...

Če bo res le EGR, bom čisto happy.
Upam, da ni zobati jermen slučajno preskočil? Je možno?
vučko
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 151
Pridružen: So Jun 19, 2010 2:46 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ajdovščina

Če se premika, potem EGR dol (5 min dela) in tako kot je Tribes napisal. Lahko ga spucaš, razstaviš.. itd.. O EGR ju je že tolko napisanega da je škoda tapkanja pd Youtubea naprej. Da bi zobati preskočil... Zakaj bi? Razen če nisi pred kratkim delal kak nestrokovni servis, al pa ti bi črpalka štekala, ne vidim razloga. No, ja, če bi avto po nekem srečnem ključu ne bi imel servisa 200kkm in bi imeli vsi ležaji zračnost...to pa je res zelo malo verjetno. Eno stvar naenkrat!
easyrider
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 73
Pridružen: Sr Mar 19, 2008 1:09 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159, 1.9 jtdm 16V, TI

OK. Bom jutri vzel dol EGR, ga v razstavil, očistil...
Lahko ga začasno probam blindirat, da vidim rezultat.
easyrider
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 73
Pridružen: Sr Mar 19, 2008 1:09 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159, 1.9 jtdm 16V, TI

EGR očiščen. Po moje deluje odlično, tako mehanski, kot električni del. Tesni dobro, batek na električnem delu se premika lepo... A žal situacija avta nespremenjena.

Uspel sem se peljat en krog, 1. in 2. prestava. Za mano oblak sivega dima. Moči nobene. Trese, tu in tam se moram potrudit, da ne ugasne...

Zame črni scenarij: Zaribal en ali dva cilindra... Saj tudi v tem primeru bi se kadilo, ker ni izgorevanja... Sem bral na forumu, da se je to tudi zgodilo, brez znanega vzroka....

Kakšni pa so simptomi, če bi mašina zaribala? Bi vžgal sploh?
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Ti je mogoče potegnilo swirl loputo v cilinder?

V tem primeru ti je lahko poškodovalo kako ventil...
easyrider
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 73
Pridružen: Sr Mar 19, 2008 1:09 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159, 1.9 jtdm 16V, TI

Upam, da bo tester zaznal kaj je. Ga takoj zjutraj peljem...

Je pa situacija danes boljša kot včeraj. Ko je mašina mrzla laufa kar ok. Tudi kadi več ne. Se pa čuti smrad po neizgorelem. Ko pa se segreje je veliko slabše. Precej trese. Nič moči...

Sem pa uspel priti iz podzemne garaže. Bo manj problema z vleko...
easyrider
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 73
Pridružen: Sr Mar 19, 2008 1:09 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159, 1.9 jtdm 16V, TI

Avto od ponedeljka na servisu, danes prišel na vrsto za diagnozo... pač dopusti in bili so naročeni pred mano...

Varianta 1: Izven faze (jermen preskočil)
Varianta 2: Zamešene šobe

Preverili fazo... Vse OK.
Tester pokazal probleme s šobo cilindra 1.

Sem se dogovoril naj šobe odmontirajo in dam vse na čiščenje k za to usposobljenem mojstru...

Klical servis za dizel sisteme, kjer pa pravijo, da šobe verjetno niso, saj se zapackajo postopoma, ne naenkrat.

Pravijo naj vzrok iščemo najprej na dovodu - najverjetneje zamašen filter goriva...

Prosim za kakšno hitro mnenje. Ne bi si rad delal nepotrebnih stroškov z demontažo/čiščenjem/montažo šob...
Bi lahko bil le filter zamašen...?
Zadnjič spremenil easyrider, dne Pe Jul 21, 2017 6:39 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
coolbits
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 22, 2010 9:53 am
Vozilo: Brera 2008 2.4 154kw
Kraj: Sežana

Injektorje ven in s kamero pogledat notranjost cilindrov. Lahko je res kaksna loputka kot je rekel tribes.
Pol pa naprej po ugotovitvah.
Uporabniški avatar
Bojanxe
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4820
Pridružen: Po Jul 11, 2011 8:41 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 155 1.8 8V Sport
Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm
Kraj: Ljubljana

easyrider napisal/-a:vendar po njegovo šobe zagotovo niso vzrok.
Šobe se namreč zapackajo postopoma, ne naenkrat.
Na moji 156 se je zgodilo pa ravno to, med počasno vožnjo se je naenkrat začela čudno obnašati, treslo je, izguba moči. Ostalih tvojih simptomov nisem imel.
Peljal na servis, so rekli da je problem v injektorju, da je eno smet potegnilo čez. Strošek 50€ za delo in čiščenje.
easyrider
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 73
Pridružen: Sr Mar 19, 2008 1:09 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159, 1.9 jtdm 16V, TI

.... Ostalih tvojih simptomov nisem imel....
Saj ostali simptomi (kajenje) so pa izginili - očitno posledica čiščenja EGR :)

Torej gremo čistit in testirat šobe - niti ni tolk drago - 20 EUR/kom, seveda če šoba ni v okvari...
vivora
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 223
Pridružen: Po Jan 03, 2011 10:46 am

Jaz imam pa probleme z občasno izgubo moči. Avto postane veliko bolj len. Pridem do željene hitrosti, vendar moram bolj pritiskat na gas. Turbina ni tako odzivna. To se dogaja cca 1x na 5 voženj. Ko pride do tega, motor dobi v prostem teku podoben zvok, kot na posnetku.Napake ne javi nobene.Zvok prihaja nekje okoli vakum pumpe.

https://www.youtube.com/watch?v=_DopEjJ9mHk" onclick="window.open(this.href);return false;

Drugače avto dela ok. Regeneracija na cca 800km, povprečna poraba 6.7 l, ne pije olja, nobenega dima na izpuh.Probal sem menjat vakum cevke, test z drugim Map senzorjem, drug elektromagnetni ventil, menjano tesnilo na vakum pumpi, ker je malo mastilo, egr izklopljen, sesalni kolektor brez loputic.
easyrider
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 73
Pridružen: Sr Mar 19, 2008 1:09 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159, 1.9 jtdm 16V, TI

Očitno Murphy dela. Žal.

Dva cilindra totalno brez kompresije.
Upam, da je problem le z ventili... Potem se gre v obnovo glave.

Če so poškodbe bloka, batov, potem se račun ne izide - bolje drug motor...
Več se bo videlo, ko bo glava dol.

Ima kdo informacije, kje in za kakšen denar dobiti dober rabljen motor - 1.9 jtdm, 150 KS?
Odgovori
  • Informacija