Lučka za olje - 2.0 JTDm

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
mkavci9
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 233
Pridružen: Ne Sep 03, 2006 7:07 pm
Vozilo: Alfa 159SW 2.0 JTDm
Kraj: primorska

Danes sem še enkrat vzel dol loputo, pa razdrl še eletroniko , če je slučaljno zamazana ali pa kak mrzel spoj.. Zgleda se vredu. Tud sva s prijatlom jo opazovala , brez montirane cevi opazovala, in deluje vredu.
Avto sva vozila s prklopjenim testerjem, tudi uspela prist do faze ko je avto crknil, a tester si ni nič zapomnil, ker se je avto ugasnil. Potem ni vžgal več, oz užge in dela neki na pol , brez plina in kot bi delal na tri cilindre. KO mu odvazemeš kontakt, in počakaš minutko dve, da naredi nek klik, potem normalno vžge in se pelje naprej.
Kaj je ta klik pri dizlih? a to spusti prtisk nafte in se resetira?

Potem sva probala odklopit konktro od MAFA in razen napake v računalniku je vse isto. Probala sva tudi odklopit kable od senzorja pritiska nafte, in avto takra ni vež vžgal, pa javil napako "HAve engine checked. "

A lahko #tomasontn# opišeš kake simptome je imel tvoj avto, ko ti je to nagajalo. Bo prišlo še komu v poštev.
rock n' roll
tomasontn1
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 12
Pridružen: Če Jul 23, 2015 7:31 pm

Pri meni so bili simptomi isti kot pri tebi.... npr. če sm vozu v nizkihobraatih je avto dvakrat cuknil in crknu nato pa ni hotu vžgat, potem sm odvzel kontakt in ni bilo treba nič čakat avto je vžgal in delal normalno. Vse skupi se je pa začel kar med vožnjo ko sm vozu popolnoma normalno je občasno pocukaval, napake pa ni nobene hotlo pokazat dokler ni popolnoma crknu. Meni so tudi lansko leto na avto triglavu čistili loputo pa preverjali swirl lopute, menjali releje od elektronske črpalke ki je v rezervoarju, pa sem samo dnar stran vrgu...
mkavci9
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 233
Pridružen: Ne Sep 03, 2006 7:07 pm
Vozilo: Alfa 159SW 2.0 JTDm
Kraj: primorska

hval ti za pomoč. Sem nabavil senzor, 150 evrov pri Potokarju, Metzer, original kao. Bom probal zamenjat, pa da vidmo kaj je na stvari. Upam da ni kaj narobe z črpalko goriva.

lp
rock n' roll
tomasontn1
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 12
Pridružen: Če Jul 23, 2015 7:31 pm

Malenkost :) upam da je samo to in da ti bo zadeva spet laufala bp :) jst sm se stem tudi zezal eno leto in hvala bogu so le ugotovili, drugače sm tudi jst vozu pa sm pa kje pa nč ni kazalo.... poročaj če ti bo zadeva tudi tebi funkcionirala..
mkavci9
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 233
Pridružen: Ne Sep 03, 2006 7:07 pm
Vozilo: Alfa 159SW 2.0 JTDm
Kraj: primorska

Sem zamenjal in zaenkrat je kul. Upam, da je bilo to to. Mam alfe že 15 let, in če mi kadarkoli kaj crknlo, je na tem okvarjenem delu pisalo Bosch :) A res ne morjo za alfe elektronike delat doma, Magneti Marelli. Da se pol vsaj upravičeno lahko na tuljote jezimo.
Hvala.
lp
rock n' roll
tomasontn1
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 12
Pridružen: Če Jul 23, 2015 7:31 pm

No super, od kar sem zamenjal sm naredu 2000km in zaenkrat dela brez problema upam da sva oba težavo uspešno rešila in da bo še komu tole pomagalo :D treba pa it na kakšno pivce pa da še kakšno rečevea :cheers: bosch je pač bosch, sem imel škodo prej in je bilo isto sranje, vsak teden nekaj novega kot pri lidlu haha :lol:
luxxx7
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 99
Pridružen: Če Nov 10, 2016 8:53 pm

Pozdravljeni,

zanima me informativno, če je to tesnilo pri oljni črpalki problem samo pri 2.0 JTDm,CDTI 136KM motorjih ali tudi pri novejših 2.0JTDm 140KM (vgrajenih v Giuliette) ?
Vprašam vnaprej, da sem lahko pomirjen :-)(
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

V čem pa je 140HP motor "novejši" od ostalih omenjenih motorjev?

Problem je isti...
luxxx7
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 99
Pridružen: Če Nov 10, 2016 8:53 pm

Ampak v tej temi nisem zasledil lastnikov Giuliette, da bi se kdo oglasil glede tega problema...
Samo lastniki 159 in pa Opel Insignie...
jvolk
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 26
Pridružen: Če Apr 07, 2016 1:58 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: 159 2.0 Ti 2011

Za demontirat karter je potrebno sneti desno polosovino ven ali ne? Vidim da je nosilec polosovine pritrjen na zadnjo stran karterja, samo ne vem če se da kaj stelovadit mimo polosovine.
Uporabniški avatar
legenda1979
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 587
Pridružen: Če Avg 21, 2014 5:41 am
Vozilo: AR 159 2.0 jtdm

Pri 2.0 jtdm motorju (170 ks) ni bilo potrebno sneti polosovine.
159 2.0 jtdm
bosces
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 154
Pridružen: To Mar 18, 2008 3:01 pm
Vozilo: 159 JTD 2.0, 170HP

Meni je sicer danes posvetila lučka za minimalen nivo olja, naredil sem mali servis pred cca 200km...
Seveda sem preveril nivo na šipki, vendar se tako hecno vidi da sem se počutil kar butastega, vsaj trikrat sem pomeril in vedno je na eni ploskvi šipke olje do vrha, na drugi ploskvi šipke pa olje pod polovico :)
Sem pa mehaniku dal 5l olja, notri ga je spravil 4litre...koliko je sploh optimum za 2.0.JTD 170hp?
A naj dolijem še olja?

Hvala
Uporabniški avatar
Zhagar
Moderator
Moderator
Prispevkov: 3725
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 4:12 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2011 & Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1995
Kraj: Ljubljana

4 litre je za 2.0 sigurno premalo, še posebej če je filter zamenjal. Vsaj 4,5 litrov gre notri.
bosces
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 154
Pridružen: To Mar 18, 2008 3:01 pm
Vozilo: 159 JTD 2.0, 170HP

Ja menjal je tudi filter, ga bom vlil se 0,5litra.
Hvala za info
nedvedinho
Alfist
Alfist
Prispevkov: 465
Pridružen: To Mar 02, 2010 3:53 pm
Član Alfa Kluba: 0

Po papirjih je predvideno 4,9l.
Odgovori
  • Informacija