Gorjup napisal/-a:Je kaj novega? se lučka še pojavlja? meni se sedaj ko je zjutraj bolj vlažno že skoraj vsako jutro
ali je kdo opazil kak manjko olja? meni je v 7kKM zginilo 7 deci olja mastno ni sicer nič kaj pretirano tako da bi rekel da verjetno ne pušča nikjer, pa me samo zanima če je to normalna količina tudi pri ostalih?
js se za liter olja na 10k km tud slucajno nebi sekiral.. sem pa tud sam zadnjic dolil pol litra po 12k km
Mislm sej za teh 7 deci mi je vseeno, bolj me je motilo ko mi je oznanjalo da je že manjko olja tudi 3 črtice manj kot polno sem imel (verjetno zaradi kakšnega naklona) in to me je najbolj motilo.
Simoncelli, daj že zamenjaj da bomo vedeli če je to to in bomo še ostali
Glej, odvisno, koliko je dela! NI karter povsod prosto dostopen, da ga samo odšraufaš.
Ponekod je še demontaža izpušnega dela, prednji most prekriva karter,... itd
jp že ja en tedn mir zej se pa spet prižiga zjutraj. jst morm tut čimprej pa me čas jebe k sem cele dni v službi po pa še doma v delavnc enostavno nimam časa bom pa pred zimo zameju pol pa da vidmo kaj bo.
pozdravljeni,, pišem kar v to temo, glede puščanja olja. Imam 159, 2.0 mjet, letnik 2010.
Mislil sem, da mi olje pušča na tesnilu karterja, ampak ni res. Pušča mi po vsej verjetnosti kjer gre šipka za merit nivo olja v blok. To sem videl tako,, dda sem našrical vse spodi z razmaščevalcem, pa opral z baromatom. Avto je laufal 5 minut,, ni če sem videl kance olja kapat tam od vhoda šipke dol. jebeno je to.. da je šipka ravno za DPF filtorom. se pravi ,, da moram dpf odstranit, če hočem kaj rešit.
A morda kdo ve kako je šipka pritjena? spodaj. A je kak vijak, ali ej samo zabita noter na oring? Ker v slednjem primeru,, bi lahko samo jo izpulil, namazal s silikonom, in spet utaknil noter...
Vprašanje za tiste ki ste odstranili dpf, ste sami šraufali? Kolk dela je za to odstranit? kaka posebna fora?
Študiram, da bi obenem to nesnago še odstranil in remapiral pri Tribesu.. dve muhi na en mah..