Pregrevanje motorja/hladilne tekočine - AR 159, vsi JTDm

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Uporabniški avatar
superleggera
Alfist
Alfist
Prispevkov: 322
Pridružen: Sr Avg 13, 2003 11:47 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Jauerburg

Zadeva je sledeča: Pri daljši vožnji v klanec (Korensko sedlo, Ljubelj,ipd) mi po nekaj kilometrih temperatura hladilne tekočine naraste do maximuma ( prižge se rdeča luč v merilniku in opozorilo na displayu), avto zmeraj slabše vleče (logično), nato pa v sekundi ali dveh temperatura pade nazaj na normalno vrednost in avto do vrha pelje normalno. Naj povem, da gre za normalen stil vožnje, brez priganjanja. Po ravnem avto deluje bp z normalno temperaturo. Ali kdo ve kaj bi to lahko bilo? Gre pa za AR 159, 2.4 JTDM, 210 KM.
Senza cuore saremmo solo macchine
Uporabniški avatar
colibry
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3840
Pridružen: Pe Feb 04, 2005 5:02 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Zamenjaj hladilnik vode, Verjetno je ze dotrajan in satovje razpada...zato ni zmozen ohladiti vode kot bi jo moral. Ce si se vozil se naprej z visoko temp ( pravis da slabse vlece ) upaj samo da nisi se kaksne dihtunge na glavi prepihal.

LP
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Tukaj je že nekaj hudo narobe... tu ni satovje krivo. Če se čez čas voda na hitro ohladi je tukaj nekaj narobe s kroženjem vode.
Ali ti je črpalka za vodo šla, ali pa je glavo prepihalo in imaš zrak v sistemu...
axis86
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 548
Pridružen: Ne Sep 10, 2006 8:02 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa romeo 156 1.9 jtd
Alfa romeo 75 1.6 carb
Alfa romeo 159 1.9 jtdm 16V
Kraj: Žiri

Sodelavec je imel enak problem na enakem avtu. Baje je bil problem termostat, ki je zatikal.
Uporabniški avatar
pekidi
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 198
Pridružen: Po Feb 05, 2007 7:56 am
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

sam upi da se ti ni isto zgodilo kot meni
http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?f=34&t=37255" onclick="window.open(this.href);return false;

Meni se je tudi zgodilo, da je:
temperatura šla (in to samo 1x) do cca. 100ºC+ potem pa v sekundi nazaj na 90ºC, od takrat se ni več dvignila ampak je obstala na del. temperaturi..vozil pa sm se dalje, kot da, ti meni nič jaz tebi nič :D

A si morda zasledil da ti kaj primanjkuje antifriza oz. da le tega meče iz posode ven?
In pa morda, če pustiš avto malce dlje stat (npr. čez noč - še boljše, dve noči in več :-) ), in si opazil, da le ta težko vžge, vergla in vergla, potem pa s težko "muko" vžge (če vžge) in nato takoj ko vžge, vidiš vzadaj plavkast/beli dim?

če ja, potem je žal "šla"/kriva glava :(

Možno je tudi da je termostat, sam če bi bil termostat potem takem sm zihr, no, če ne druzga vsaj 95% :D , da H2O ne bi šla čez 90ºC, ampak prej nižje oz. bi le ta nihala med 70-90ºC stopinj. To pa zato, ker v 99% štekanja termostata le ta ostane v poziciji odprtega.
Če pa bi rad izvedel ali je termostat ali ne oz. predno kupiš novega, ti lahk za probo/prodam (seveda po človeški ceni) mojega :D (seveda je govor o original robi)

Ali je kriva vodna črpalka, ali pa je sama škoda narejena že na sami glavi. Ker ne poznam primera na novih 2.4jtdm motorjih, da bi bila okvara samo dihtunga oz. da bi nekdo imel problem samo z dihtungo na glavi.

Če pa bi v tem primeru zaštekala vodna črpalka, bi ti pa avto vsakič, ko bi šel na manjši klanec, takoj zakuhal oz. bi ti začel kuhat že ob takojšnem manjšem naporu. To pa zaradi ne kroženje vode po hladilnem sistemu.


klanec ali ne klanec, preteran motor ali ne preteran motor, ravnina ali dolina..temperatura mora bit na delovni temperaturi cca. 90 ali pa pod to temperaturo. Vse kar je več, not good.

L.p.
D-





Fiat ePER
Slika
axis86
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 548
Pridružen: Ne Sep 10, 2006 8:02 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa romeo 156 1.9 jtd
Alfa romeo 75 1.6 carb
Alfa romeo 159 1.9 jtdm 16V
Kraj: Žiri

Sem še enkrat govoril s sodelavcem in je rekel da je bla še pumpa fuč. Se je vrtela v prazno. Ampak samo v višjih obratih. Pri nizkih obratih jo je še tolk držalo da je poganjala vodo okrog. Zato se mu je tudi takoj ohladilo ko je spustil gas.
Uporabniški avatar
pekidi
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 198
Pridružen: Po Feb 05, 2007 7:56 am
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

se mi je zdelo da mu ni šel termostat pa tudi če je nagajal, spet ni toliko "hudo"

če pa mu je pumpa nagajala je pa še toliko huje, no sam da je uredil - kot sm reku, če bi mu crknila crknila..potem bi mu motor zakuhal že po 5 min vožnje

Nasvet:

čim prej porihtaj zadevo

Ker to s pregrevanjem je hudič...to ne more delat nekaj na pol...ampak mora vse štimat v piko

Pa še malce prednosti imaš, ker je zunaj hladno :-)

L.p.
D-


Fiat ePER
Slika
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Po mojih izkušnjah bo kar vodna pumpa krivec.....
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
pekidi
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 198
Pridružen: Po Feb 05, 2007 7:56 am
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

uspešno zrihtaj

pa potem poročaj, kaj je bil problem
mitoma
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1142
Pridružen: Pe Jul 23, 2010 11:26 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kranj

jaz sm mel isti problem pa je bla pocena glava!,...ni pa to ravno poceni! :|
Uporabniški avatar
S-trMa
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 119
Pridružen: Če Jul 02, 2015 10:47 pm
Vozilo: AR MiTo 1.4 16V
Kraj: Šentjernej

Zdravo!

Zadnje dni, ko so temperature nižje, opažam, da se temperatura hladilne tekočine ne dvigne nad 80°C. Do AC se avto ravno malo ogreje, potem pa po AC konstantno 130, 140 na uro, pa kaže temperaturo skos 80°C. Je to pač zarad nižjih temperatur zraka, ali imam morda kaj za skrbet, da termostat ventilator prehitro vklaplja?

Hvala, LP
Sekret italijanski.
Uporabniški avatar
wolfyy
Administrator
Administrator
Prispevkov: 4281
Pridružen: So Maj 01, 2010 9:46 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair TCT
Kraj: Kanal

najverjetneje okvarjen termostat in ne zapre do konca.
Svet bo boljši, ko se bodo ljudje začeli ukvarjati sami s seboj namesto z drugimi
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Potrebna bo menjava termostata in najboljše še istočasno hladilne tekočine.
Banny
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1830
Pridružen: Če Okt 04, 2012 12:14 pm
Član Alfa Kluba: 1
Kraj: Tolmin

Pa če števec laže?
Meni tudi kaže prenizko temperaturo - tudi poleti, na računalniku je pa temperatura v redu.
didi
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 833
Pridružen: Ne Maj 20, 2012 11:47 am
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta QV
Kraj: Ljubljana

Banny napisal/-a:Pa če števec laže?
Meni tudi kaže prenizko temperaturo - tudi poleti, na računalniku je pa temperatura v redu.
uni števci u 156ki itak čudn kažejo. ko sem dobil skoraj novega je kazal ok, pol je pa spet štrajkal čez 2 leti.

lp,


d
Odgovori
  • Informacija