sam upi da se ti ni isto zgodilo kot meni
http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?f=34&t=37255" onclick="window.open(this.href);return false;
Meni se je tudi zgodilo, da je:
temperatura šla (in to samo 1x) do cca. 100ºC+ potem pa v sekundi nazaj na 90ºC, od takrat se ni več dvignila ampak je obstala na del. temperaturi..vozil pa sm se dalje, kot da, ti meni nič jaz tebi nič
A si morda zasledil da ti kaj primanjkuje antifriza oz. da le tega meče iz posode ven?
In pa morda, če pustiš avto malce dlje stat (npr. čez noč - še boljše, dve noči in več
), in si opazil, da le ta težko vžge, vergla in vergla, potem pa s težko "muko" vžge (če vžge) in nato takoj ko vžge, vidiš vzadaj plavkast/beli dim?
če ja, potem je žal "šla"/kriva glava
Možno je tudi da je termostat, sam če bi bil termostat potem takem sm zihr, no, če ne druzga vsaj 95%
, da H2O ne bi šla čez 90ºC, ampak prej nižje oz. bi le ta nihala med 70-90ºC stopinj. To pa zato, ker v 99% štekanja termostata le ta ostane v poziciji odprtega.
Če pa bi rad izvedel ali je termostat ali ne oz. predno kupiš novega, ti lahk za probo/prodam (seveda po človeški ceni) mojega
(seveda je govor o original robi)
Ali je kriva vodna črpalka, ali pa je sama škoda narejena že na sami glavi. Ker ne poznam primera na novih 2.4jtdm motorjih, da bi bila okvara samo dihtunga oz. da bi nekdo imel problem samo z dihtungo na glavi.
Če pa bi v tem primeru zaštekala vodna črpalka, bi ti pa avto vsakič, ko bi šel na manjši klanec, takoj zakuhal oz. bi ti začel kuhat že ob takojšnem manjšem naporu. To pa zaradi ne kroženje vode po hladilnem sistemu.
klanec ali ne klanec, preteran motor ali ne preteran motor, ravnina ali dolina..temperatura mora bit na delovni temperaturi cca. 90 ali pa pod to temperaturo. Vse kar je več, not good.
L.p.
D-
Fiat ePER