Napaka/Error P2563: Turbo - AR 159, 2.0 JTDm

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Uporabniški avatar
b_bay
Alfist
Alfist
Prispevkov: 328
Pridružen: Ne Jan 15, 2017 2:12 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 170KM

Da osvezim temo.
Mehanik je nekaj caral in povedal, da ne more kaj prevec narediti, ker je treba turbino razdreti - skratka kao obnova turbine.

Tale desni del naj bi bilo treba razdreti in te lopatice not postelat al neki takega.
https://ibb.co/d4jbTxp" onclick="window.open(this.href);return false;
On je neke te cevke odpiral in bilo je malo boljse. Ker je bil DPF ze zamasen, sem izkoristil to priloznost, da ga na AC spucam. Imel sem ga prikolpljenga na racunalnik, da sem lahko sproti brisal napako. DPF regeneracija je uspela, tako da sem za enkrat na varnem, kar se tice DPF-ja.

Kako sedaj naprej? Je v tem primeru res potrebno celo turbino rastavljat? Glede, da je pri teh cevkah nekaj caral in je bilo malo boljse, skoraj dvomim, da je to treba?

Ko napaka ni prisotna, se vidi da turbo dela, ampak ko dam nogo z gasa, gre takoj na 0, podobno po principu, ko se dela regeneracija.

Glede na te se dodatne simptome, ki sem jih opisal, kaj bi lahko bilo bolj natancno narobe?
V Avstriji imam ta problem, ker ce grem h kakemu ne popoldancu, me bo kostalo takoj cez 500€. Je v Sloveniji kdo, ki bi tole zadevo lahko pogledal od blizu. Nekako bi se pomoje lahko pripeljal, ampak se skoraj ne upam, ker skoz brisat to napako po avtocesti tudi ni ravno varno pocetje.
Uporabniški avatar
legenda1979
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 587
Pridružen: Če Avg 21, 2014 5:41 am
Vozilo: AR 159 2.0 jtdm

Moj prvi nasvet, zamenjaj mehanika. Par dni nazaj pišeš, da je turbino pregledal mehanik in je ok, zdaj ko jo je pregledal ni ok ampak nekako nima pojma kaj bi bilo. Ti med tem časom čistiš na ac dpf (torej ga tiščiš) in sproti brišeš napako, ki ti jo meče ven. Brez zamere, meni se to ne zdi niti malo pametno. Nihče ti ne bo mogel preko foruma zagotovo trditi kaj je narobe. Razumem, da bi rad čim ceneje popravil avto ampak najprej najdi mojstra, ki bo sploh sposoben ugotoviti kaj je narobe z avtom. Pa imej v mislih tudi to, da je velikokrat najcenejša rešitev tudi najdražja. Če ti ni predaleč razmisli o kakšnem pooblaščencu v slo (z vleko seveda). Želim ti da dobro in čim prej rešiš težavo.
159 2.0 jtdm
159JTDm
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 81
Pridružen: Če Jun 27, 2019 2:51 pm

Ja,pa bi nam še izdal skrivnost, kot napirmer kulk maš zdjle boost po cagru na armaturi (pač po tem posegu tvojega tzv. mehanika)?
159-KA
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 44
Pridružen: To Dec 05, 2017 7:35 am
Vozilo: Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm Q-tronic
Alfa Romeo 166 2.4 JTD
Kraj: Ajdovščina

Drugac pa usaj poklič Zego pa povej problem, men je zmer dobro svetoval
Uporabniški avatar
b_bay
Alfist
Alfist
Prispevkov: 328
Pridružen: Ne Jan 15, 2017 2:12 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 170KM

legenda1979 napisal/-a:Moj prvi nasvet, zamenjaj mehanika. Par dni nazaj pišeš, da je turbino pregledal mehanik in je ok, zdaj ko jo je pregledal ni ok ampak nekako nima pojma kaj bi bilo. Ti med tem časom čistiš na ac dpf (torej ga tiščiš) in sproti brišeš napako, ki ti jo meče ven. Brez zamere, meni se to ne zdi niti malo pametno. Nihče ti ne bo mogel preko foruma zagotovo trditi kaj je narobe. Razumem, da bi rad čim ceneje popravil avto ampak najprej najdi mojstra, ki bo sploh sposoben ugotoviti kaj je narobe z avtom. Pa imej v mislih tudi to, da je velikokrat najcenejša rešitev tudi najdražja. Če ti ni predaleč razmisli o kakšnem pooblaščencu v slo (z vleko seveda). Želim ti da dobro in čim prej rešiš težavo.
Si kdaj popravljal avtomobil v Avstriji?
Uporabniški avatar
b_bay
Alfist
Alfist
Prispevkov: 328
Pridružen: Ne Jan 15, 2017 2:12 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 170KM

159-KA napisal/-a:Drugac pa usaj poklič Zego pa povej problem, men je zmer dobro svetoval
Je kaksna cifra kje?

Boost je normalen, ko ni napake in ko drzim nogo na gasu. Cim spustim nogo z gasa, pade boost na 0, ampak avto gre.
Uporabniški avatar
legenda1979
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 587
Pridružen: Če Avg 21, 2014 5:41 am
Vozilo: AR 159 2.0 jtdm

b_bay napisal/-a:
legenda1979 napisal/-a:Moj prvi nasvet, zamenjaj mehanika. Par dni nazaj pišeš, da je turbino pregledal mehanik in je ok, zdaj ko jo je pregledal ni ok ampak nekako nima pojma kaj bi bilo. Ti med tem časom čistiš na ac dpf (torej ga tiščiš) in sproti brišeš napako, ki ti jo meče ven. Brez zamere, meni se to ne zdi niti malo pametno. Nihče ti ne bo mogel preko foruma zagotovo trditi kaj je narobe. Razumem, da bi rad čim ceneje popravil avto ampak najprej najdi mojstra, ki bo sploh sposoben ugotoviti kaj je narobe z avtom. Pa imej v mislih tudi to, da je velikokrat najcenejša rešitev tudi najdražja. Če ti ni predaleč razmisli o kakšnem pooblaščencu v slo (z vleko seveda). Želim ti da dobro in čim prej rešiš težavo.
Si kdaj popravljal avtomobil v Avstriji?
Ne. Tudi v Sloveniji ga nisem. Vedno ga peljem nekomu, ki zna popravljati avte. Ne razumem, a je res tako grozno popraviti avto v Avstriji, v čem je težava? Bi razumel, da si obtičal z avtom nekje v Albaniji ali Bolgariji, Romuniji... Saj ni moja stvar, ampak kako si si zamislil, da boš popravil avto? Najbrž neki plan imaš...
Glej, nočem ti nekaj pametovati, oprosti če izgledajo moji posti tako. Razumem, da te jezi/skrbi ta napaka, tudi meni ni všeč če je kaj narobe z avtom. Če že res želiš sam kaj rešiti bi bilo najbolj enostavno dobiti nekoga, ki bi ti "posodil" turbino, da vidiš če je sploh v tem težava.
Aja, a ni normalno, da pade boost na nulo, ko spustiš gas? Pri meni tudi pade takoj, ko spustim gas.
159 2.0 jtdm
Uporabniški avatar
b_bay
Alfist
Alfist
Prispevkov: 328
Pridružen: Ne Jan 15, 2017 2:12 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 170KM

Fora je, ker je tle vse na termine. Prvi termin pri nekem lokalnem mehaniku je 22.01.2020, o pooblascencih bolje da ne govorim. Za steker pri injektorjih so mi hotli dat predracun cez 1000€. Kupil novega 25€ in adijo.

Ura pri pooblascencih je tu cez 120€, pa ti pelji avtomobil takim, pa njih ne bo zanimalo ali je VNT mehanizem, a je boost ventil al bilo kaj. Kolega mi je ravno vceraj povedal, da je na njegovmu Renaultu podoben primer. Sel do mehanika, hocjo zamenjat vse cevi, ki peljejo do turbine. Cez 600€...

Glede gasa: Nikoli mi ni padel na 0, ko das nogo z gasa, pac se zniza, ampak nikoli ni bil na 0. Na 0 je sel samo takrat, ko se je delala regeneracija.

Ni fora, da sem jezen, fora je ker je tle tezko dobit mehanike. Sem sel npr. h enmu Turku, da mi zamenja park senzor spredaj in mi je polomil V oznako spredaj, ker je notri tlacil svojo debelo roko...bi ti sel h takemu se enkrat? Pa na koncu senzor spet ni deloval...

Pol pa prides in ti govori kako je Alfa zanic, kako to ovo ono, se bojim samega sebe, da ne obticim kje v zaporu, ker bi v tistem trenutku rade volje zaprl havbo, ampak z mehankarjevo glavo not. ](*,)
159-KA
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 44
Pridružen: To Dec 05, 2017 7:35 am
Vozilo: Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm Q-tronic
Alfa Romeo 166 2.4 JTD
Kraj: Ajdovščina

Zega ima internetno stran, tam jo sigurno dobiš.
159JTDm
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 81
Pridružen: Če Jun 27, 2019 2:51 pm

S tem problemom pelji k našim tapooblaščenim, pa se tut ne bo noben ukvarju z VNT, ventilom,..ipd. Bojo rekl: turbo je šou, bomo dal novega. To da ti boost pade na 0 je čiiist možno da je zarad DPF-a. Pač zabit in to je to. Druga možnost pa je, da ti lopatice v VNT štekajo To pa je treba turbino dol vzet, razdret, očistit, pa skup sestavt in zmontirat (najboljša varianta pa je lopatice zamenjat).
Drgač pa ja, ti je Turek prav povedu, se opravičujem usem zagrizenim in usem malo manj zagrizenim alfistom. Včas tudi mene prime da bi sam svojo glavo zaprl, s havbo, tko ene 10x zapored, ko vidim, kaj in kako so te makaronarji sestavli avto. Sj ne rečem, sej je super za peljat, super dizajn, ampak kar se pa mehanike in elektrike tiče....je pa od podnovga podna podn. Sorry.
Uporabniški avatar
b_bay
Alfist
Alfist
Prispevkov: 328
Pridružen: Ne Jan 15, 2017 2:12 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 170KM

Jaz imam rad Alfe in sem tudi sam realist. Ampak ni to samo govora okrog alfic. Poleg tega je pri moji Alfi Oplov motor oziroma obratno saj ne vem, ampak potem bi morali tudi za Opel Insignio enako reci.

DPF ni zabit, saj sem vse parametre spremljal tokom voznje, seveda ce parametri ne lazejo.
159-KA
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 44
Pridružen: To Dec 05, 2017 7:35 am
Vozilo: Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm Q-tronic
Alfa Romeo 166 2.4 JTD
Kraj: Ajdovščina

Imaš skoraj prav, opel ma isti motor, le da ga je opel sestavljal oziroma delal motor sam po licenci alfe



Edit: Izbrisan zgornji citat/komentar ...
Uporabniški avatar
b_bay
Alfist
Alfist
Prispevkov: 328
Pridružen: Ne Jan 15, 2017 2:12 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 170KM

Izvolite vzrok. Sem vedel, da je Alfa trdoziva.
Neka zivalca mi je ocitno pozrla del kabla, ta drug pa je izskocil. Resil sem, tako, da sem dal nov kabel in srauf not, da zaprem luknjo.

Avto se pelje se bolje kot prej. Najbrz zato, ker je bila luknja odprta in je imel tezave, a jaz jih nisem opazil. Ker zdej gre kot bi ga se 1x cipal. :)

https://ibb.co/cxMZPxM" onclick="window.open(this.href);return false;
159JTDm
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 81
Pridružen: Če Jun 27, 2019 2:51 pm

Matr vola, kakšna glupost za težave :) ampak OK, vsaj začasno si rešil :)
nedvedinho
Alfist
Alfist
Prispevkov: 465
Pridružen: To Mar 02, 2010 3:53 pm
Član Alfa Kluba: 0

Imam podobnen primer z P2563 napako.
Se je zgodilo 2x v zadnjih 3-4 mesecih.

Pri močnem pospeševanju mi avto vrže v rezervni program. Po ponovnem zagonu motorja deluje normalno. Tester vrže omenjeno napako. Danes bom zamenjal overbost ventil, bomo videli kako bo čez 3-4 mesece.


Sicer na giulietti 2.0 140KM


EDIT, tiskarski škrat, popravljeno na P2563
Zadnjič spremenil nedvedinho, dne Pe Jan 17, 2020 9:52 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Odgovori
  • Informacija