Sklopka - AR 147, 1.9 JTD(m)...(8V in 16V)

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
Apophis
Alfist
Alfist
Prispevkov: 313
Pridružen: So Jan 02, 2010 12:45 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Gorenjska

Men se je to dogajalo že pred menjavo sklopke in zato sem siguren da sklopka in vztrajnik nimata kaj dosti pri tem ker zabija tudi med vožnjo če sunkovito dodajam in spuščam gas.
Tud jaz sem menjal že 3 nosilce motorja in ni blo kašne pretresljive razlike, sedaj imam obe zgornji roki novi, in amote pa prov tko nič boljše.

Moje mnenje je da je napaka na samem menjalniku, diferencialu.

Bi blo pa zanimivo to enkrat ugotovit zakaj se gre ker je res nadležno ampak noben mehanik se še ni zjasnil o stvari. :(
jtd-M 20V
Uporabniški avatar
asedmak
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 159
Pridružen: Po Dec 14, 2009 3:04 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Juršče

Meni osebno če med vožnjo sunkovito dodajam gas nič ne zabija, zabija med prestavljanjem, pa še to ne nevem kaj, ampak bi vseeno rad to odpravu.
Slika FOR EVER and EVER :)
Mirc
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 178
Pridružen: To Okt 20, 2009 6:05 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Trebnje

lavitaebella, čimprej daj to pregledati, če je cilinder sklopke, lahko kaj kmalu ob vožnji sklopka postane "mrtva", se pravi da ne bo več možno "šaltati". To se je zgodilo meni, samo sem imel srečo da na križišču ni bilo gneče in sem lahko do doma prišel z drugo prestavo. Seveda od tam pa potem avtovleka do mojega mehanika.
lavitaebella
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 9
Pridružen: Pe Nov 11, 2011 11:23 pm

Mirc, točno to se je že zgodilo. Z zadnjimi močmi do domačega parkirišča (takrat ko sem objavila post), potem pa mrtva sklopka. Danes je avto avtovleka odpeljala do mehanika. Bomo vidli kakšna bo diagnoza :?
Mirc
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 178
Pridružen: To Okt 20, 2009 6:05 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Trebnje

jah, cilinder sklopke, pa mislim da okol 150 evrov? ne spomnim se točnega zneska.
&rej
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 15
Pridružen: Po Jul 27, 2009 9:38 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Zamenjana je bila v bistvu cela sklopka (vztrajnik, potisni ležaj, košara, disk, master in slave cilinder). Oba cilindra sta bila dobro prezračena. Vendar sklopka po vsem tem noče popolnoma odvojiti.

Ima kdo kakšno sugestijo?

Pa še eno vprašanje: Kako sneti potisni ležaj iz košare, ne da bi ga uničil? [/b]
Uporabniški avatar
mihecmiha
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1258
Pridružen: Sr Mar 19, 2008 2:24 pm

Peljat nazaj k mehaniku. Verjetno je zrak v sistemu
&rej
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 15
Pridružen: Po Jul 27, 2009 9:38 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Zraka ni v sistemu, je bilo dodatno preverjeno. Se pa ročica vzvoda premika kot je treba.
Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

Če imaš to natezno sklopko, pol gre lepo narazen, ko vzames menjalnik dol. Demontiraš ležaj pa tak, da, ko koš odšraufaš iz vztrajnika koš iz zadnje strani stisneš skupaj en jekleni obroč na ležaju nekdo pa ti mora ležaj ven vlečt. Ne gre to zlahka, sploh ne.
Da ti ne spusti do konca pa je možno, da nimaš prave sklopke ali, ležaja. Jaz vem, da sem pri menjavi moje sklopke videl, da je prejšnji ležaj imel odrezano-skrajšano eno plastiko v sredini, da ne naseda na lamelo (disk po tvoje). Na novem sem se poglobil v to in sem ugotovil, da bom jaz mojega tud mogel odrezat, drugače men tud nebi popustil, 100% ne. Pritiskal bi na lamelo. Mislim, da drugače ne rešiš kot narazen vzet. Zelo možno je, da je nosilec ta drugega (na menjalniku) kuplungcilindra slabo prišraufan in stoji postrani, lahko da ni pravi kuplingcilinder in je daljši.
Sumim pa na plastiko v potisnem (v tem primeru nateznem) ležaju.

Odrezal sem to plastiko do polovice. Ležaj pa se tak drži vztrajnika, nemore nikam it.
Slika

Upam samo, da nite ležaja potusnili v koš preden ste skupaj sestavili.
Ležaj moreš dat na vilice na menjalniku pa nato, ko je menjalnik gori vilice ruknit nazaj(vstran od motorja), da ležaj potisne naprej, da se šele zdaj vsede-zatakne skupaj. Lahko, da ste ga tu polomili in vilice ne držijo ležaja ampak so al pred ali pa zadaj ;)

To je natezna sklopka. Mislim, da imaš takšno. Tukaj ležaj ne potisne listnih vzmeti v kušu vendar jih potegne ven. Ležaja ne smeš potisnit prej v to luknjo v košu dokler ni menjalnik zašraufan na motor. Postopek je pa opisan zgoraj. Te se v večini uporabljajo na dvomasnih vztrajnikih, saj lamele nimajo tangentnih vzmeti. Ti pa imaš sigurno dvomasni vztrajnik.

Slika

Razliko vidiš, da pri natezni sklopki ni vzmeti v lameli in koš gre v sredini not (zgoraj) ne pa kot pti potisni kjer so vzmeti v lameli in v sredini gre ven(spodaj):
Slika
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
&rej
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 15
Pridružen: Po Jul 27, 2009 9:38 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Hvala za nasvet, bom poročal. =D> =D>
&rej
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 15
Pridružen: Po Jul 27, 2009 9:38 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Sklopka deluje!!! :D

Zamenjane so bile vilice, čeprav se mi zdi, da je bilo prej vse skupaj sestavljeno s premajhno pazljivostjo. Ampak nisem hotel rizkirati in sem dal kar nove.

Zdaj je vse skupaj bolj mehko. Mi je malo čudno, saj prime sklopka pri dnu in jo je treba pri prestavljanju stisniti do konca. Mogoče je to na en način dobro, ker imajo nekateri navado držati nogo rahlo na pedalu in se vozijo delno z drsečo sklopko.
Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

Fino. Bi rekel, da ti jih prej ni vredu skupaj sestavil, sedal pa ja, ker vilice se ne ne zvijejo ali zlomijo, ker jih ne moreš presilit ali kar koli.

Pri novi sklopki prime pedala nižje, to je vedno tak, saj čez 2 tedna bo nekoliko višje pol pa bo ostala tam.

Pri nogi naslonjeni na pedal, sklopka zaj ravno ne drsi, je pa ležaj ves čas obremenjen in lahko ta gre.

Glavno, da gre zaj !! ;)
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
Uporabniški avatar
pete®kec
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 149
Pridružen: Po Jan 31, 2011 6:12 pm
Vozilo: Alfa Romeo 156 2.4 jtd 20v

Ponovno pozdravljeni :)

Da ne odpiram nove teme, saj se ta navezuje na moj problem. Torej mam AR 156, 2.4jtd 129kw in imam problem s tem zabijanjem :)
Gre pa takole..recimo menjava iz 2. v 3. prestavo se čuti ta zabitek in predvsem med spuščanjem in dodajanjem gasa med vožnjo. Zanimivo pa to, da se recimo v višjih obratih to ne preštima, ampak samo v nižjih. Med spuščanjem in dodajanjem gasa se pomika tudi prestavna ročica. Zamenjal sem zgornji nosilec motorja.
Kakšno je vaše mnenje, je kriv vztrajnik ali dotrajani nosilci motorja? Je možno, da je problem v menjalniku ali pa kje na diferencialu?
AR 156 1.8 ts
AR 156 1.8 ts
AR 156 2.4 jtd 20v
AR 156 2.4 jtd 20v
MUTIG
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 52
Pridružen: Po Nov 23, 2015 9:03 am

a se med voznjo v razlicnih prestavah slisi kaksen cuden zvok?



Edit: Vse podobne oz. identične teme združene v eno ....(MaStr, 04.november 2019)
Odgovori
  • Informacija