Če imaš to natezno sklopko, pol gre lepo narazen, ko vzames menjalnik dol. Demontiraš ležaj pa tak, da, ko koš odšraufaš iz vztrajnika koš iz zadnje strani stisneš skupaj en jekleni obroč na ležaju nekdo pa ti mora ležaj ven vlečt. Ne gre to zlahka, sploh ne.
Da ti ne spusti do konca pa je možno, da nimaš prave sklopke ali, ležaja. Jaz vem, da sem pri menjavi moje sklopke videl, da je prejšnji ležaj imel odrezano-skrajšano eno plastiko v sredini, da ne naseda na lamelo (disk po tvoje). Na novem sem se poglobil v to in sem ugotovil, da bom jaz mojega tud mogel odrezat, drugače men tud nebi popustil, 100% ne. Pritiskal bi na lamelo. Mislim, da drugače ne rešiš kot narazen vzet. Zelo možno je, da je nosilec ta drugega (na menjalniku) kuplungcilindra slabo prišraufan in stoji postrani, lahko da ni pravi kuplingcilinder in je daljši.
Sumim pa na plastiko v potisnem (v tem primeru nateznem) ležaju.
Odrezal sem to plastiko do polovice. Ležaj pa se tak drži vztrajnika, nemore nikam it.
Upam samo, da nite ležaja potusnili v koš preden ste skupaj sestavili.
Ležaj moreš dat na vilice na menjalniku pa nato, ko je menjalnik gori vilice ruknit nazaj(vstran od motorja), da ležaj potisne naprej, da se šele zdaj vsede-zatakne skupaj. Lahko, da ste ga tu polomili in vilice ne držijo ležaja ampak so al pred ali pa zadaj
To je natezna sklopka. Mislim, da imaš takšno. Tukaj ležaj ne potisne listnih vzmeti v kušu vendar jih potegne ven. Ležaja ne smeš potisnit prej v to luknjo v košu dokler ni menjalnik zašraufan na motor. Postopek je pa opisan zgoraj. Te se v večini uporabljajo na dvomasnih vztrajnikih, saj lamele nimajo tangentnih vzmeti. Ti pa imaš sigurno dvomasni vztrajnik.
Razliko vidiš, da pri natezni sklopki ni vzmeti v lameli in koš gre v sredini not (zgoraj) ne pa kot pti potisni kjer so vzmeti v lameli in v sredini gre ven(spodaj):
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...