Sklopka - AR 147, 1.9 JTD(m)...(8V in 16V)

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Foggy
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9326
Pridružen: Sr Okt 01, 2003 11:51 pm
Kraj: Ljubljana

Prej kot počena, je verjetno samo malce premalo zategnjena po sliki sodeč in tako malenkost umazanije ven meče, tam kjer je nataknjena na sesalni kolektor.
Uporabniški avatar
HyperJack
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 589
Pridružen: Po Okt 18, 2010 12:15 pm
Vozilo: Alfa Romeo 147
Kraj: Tam kjer so medvedi
Kontakt:

Creed napisal/-a:Ma cakite malo? Po slikah sodec bi jaz reku da imas poknjeno zgornjo cev za zrak. Ti avto kadi in kaj slbse vlece? Se slisis zvizganje?

LP
Kadi čisto nič.

Malo bolj žvižga šele nad 3,5kkrpm. Ali lahko to snamem dol, očistim, treba na kaj posebnega pazit?
Uporabniški avatar
slayer
Alfist
Alfist
Prispevkov: 309
Pridružen: Ne Apr 26, 2009 4:09 pm

Tam pogosto malček pušča, če ni prehudo se ne sekiraj preveč. Drugače pa vzet dol, očistit in po možnosti novo zaponko okoli.
lavitaebella
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 9
Pridružen: Pe Nov 11, 2011 11:23 pm

Pozdrav. Sem novo pečena lastnica alfe 147 letnik 2005 in imam eno težavo. Danes sem opazila, da med vožnjo postaja sklopka zmeraj "mehkejša". Ko sem doma parkirala pa je bila že v celoti mehka. Menjat se sicer da, vendar pa se sklopka ne dvigne, razen če jo dvigneš od spodaj navzgor, ostane dvignjena. Po prebranih nekaj postih, sem ugotovila, da bo najbrž problem hidravličnih cilindrov - seveda se mi ne sanja kaj je to. Prebrala sem tudi, da naj bi ob teh težavah odtekla neka tekočina. Pred dnevi sem opazila madež na tleh on sprednjem levem kolesu, vendar pa nisem bila prepričana, ali je madež moj, ali je bil že tam...

Kakorkoli, zanima me, kakšnen strošek popravila naj pričakujem? Upam, da se najde kakšna dobra dušca, da mi odgovori na ta post. ;)
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Cilindri sklopke so pomojem okoli 100€. Glede na to da je na levi strani avta res menjalnik je čist možno da je flek od tvojega avta in to je potem cilinder na menjalniku. Zadeva je lahko dostopna in menjava ne bi smela trajati prav dolgo, največ eno uro.

Tko da na konc govoriš o strošku okoli 150€.
Uporabniški avatar
mihecmiha
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1258
Pridružen: Sr Mar 19, 2008 2:24 pm

Neoriginal je pa vsaj pol cenejši.
lavitaebella
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 9
Pridružen: Pe Nov 11, 2011 11:23 pm

najlepša hvala za odg!!
rogi
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 668
Pridružen: To Nov 30, 2004 4:04 pm

Jaz sem menjal na 147 oba cilindra, tole spodaj je izpred 2 let nazaj tak da cene verjetno ne štimajo več......
rogi napisal/-a:Če komu kaj pomaga....


Sem danes na 147 menjal te kurčeve potisne cilindre ker je bla pedalka trda, pa občasno je noter ostajala .... avto pač krepko čez 200tkm, pedal trd ko kamen, kuplunga še nič drsela, babe sitne da je težko stiskat pedal, avto pa itak nič vreden...... pa sem rekel dajmo probat. Cilinder na sklopki je okrog 60, oni v kabin je okrog 40, pa še malo popusta zraven pa je blo 100 eur skupaj z kantico zavornega olja....

Kupil sem pa v AC na dunajski ....Rezultat je super, splača se riskirat teh 100 eurou in dobri dve urci dela.

Tale je na pedalki:


Slika



Tale pa na sklopki:

Slika

Cilinder na pedalki: iz motorne strani snameš kovinsko cevko ki pride na konec cilindra in gumijasto ki pride ob strani, odviješ dva vijaka s katerima je privijačen na steno.... greš v kabino, snameš jabolko (glavico) cilindra od pedalke, greš nazaj pod avto vzameš cilinder ven.... in daš novega noter v obratnem vrstnem redu.

Na kuplungi: odstraniš akumulator, varovalke in ostalo sranje da prideš do zvona. Odvijačiš kovinsko cevko, odstraniš varovalko(obroček), potegneš cilinder ven iz nosilca.... in novega noter v obratnem vrstnem redu....

Pa dobro prezračiš sistem, jaz sem rabil kak liter zavornega olja, če si bolj hiter in spreten verjetno malo manj.

Slikal nisem ker sem bil zasvinjan od olja.....


celo temo imaš pa tu:


http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.ph ... c&start=15
Slika
Uporabniški avatar
asedmak
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 159
Pridružen: Po Dec 14, 2009 3:04 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Juršče

Si bom kar to temo sposodil, čeprav ker je govora oa sklopki.

Imam težave s sklopko, pojavlja se med speljevanjem in med vožnjo, da ko menjavam ni tistega lepega zdrsa sklopke. Primer, preden speljem se pravi spuščam sklopko in namesto da bi sklopka lepo drsela mi kar naenkrat udari, kar je tudi slišat, to se dogaja tudi med vožnjo. Ni testega enakomernega drsenja, vendar ne zmeraj, vsaketoliko.

Sklopka je bila menjana pred kratkim skupaj z potisnim ležajem, menjan je bil tudi cilinderček pod pedalko.

Čisto moje razmišljanja, je mogoče da je bila sklopka slabo prezračena?
Slika FOR EVER and EVER :)
Uporabniški avatar
mihecmiha
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1258
Pridružen: Sr Mar 19, 2008 2:24 pm

Tale ta 2. je na Avtocona.si cca 35 evrov. Je pa od Trustinga
Uporabniški avatar
mihecmiha
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1258
Pridružen: Sr Mar 19, 2008 2:24 pm

To isto se tudi meni dogaja pa forumašu Aphophisu tudi. Obema po menjavi sklopke in vztrajnika. Kaj bi pa bilo se pa ne ve. Sem bil pri treh različnih mehanikih in vsi samo ugibajo pa vsak bi nekaj razdiral. En sumi vztrajnik, en polosovine, en pa diferencial. Kaj bi pa bilo ???. Jaz sem menjal zaradi tega tudi vse 4 nosilce in ni nič bolje. Potem sem zamenjal tudi glavni potisni cilinder in tudi nobene spremembe.
Uporabniški avatar
asedmak
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 159
Pridružen: Po Dec 14, 2009 3:04 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Juršče

mihecmiha napisal/-a:To isto se tudi meni dogaja pa forumašu Aphophisu tudi. Obema po menjavi sklopke in vztrajnika. Kaj bi pa bilo se pa ne ve. Sem bil pri treh različnih mehanikih in vsi samo ugibajo pa vsak bi nekaj razdiral. En sumi vztrajnik, en polosovine, en pa diferencial. Kaj bi pa bilo ???. Jaz sem menjal zaradi tega tudi vse 4 nosilce in ni nič bolje. Potem sem zamenjal tudi glavni potisni cilinder in tudi nobene spremembe.

Zanimivo.
Vztrajnika sicer nisem menjal, vendar je nekaj časa po menjavi delalo normalno, to mi je začelo pred kratkim, vsaj da sem opazil no.
Slika FOR EVER and EVER :)
Uporabniški avatar
asedmak
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 159
Pridružen: Po Dec 14, 2009 3:04 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Juršče

mihecmiha napisal/-a:To isto se tudi meni dogaja pa forumašu Aphophisu tudi. Obema po menjavi sklopke in vztrajnika. Kaj bi pa bilo se pa ne ve. Sem bil pri treh različnih mehanikih in vsi samo ugibajo pa vsak bi nekaj razdiral. En sumi vztrajnik, en polosovine, en pa diferencial. Kaj bi pa bilo ???. Jaz sem menjal zaradi tega tudi vse 4 nosilce in ni nič bolje. Potem sem zamenjal tudi glavni potisni cilinder in tudi nobene spremembe.
To je hecno, da je vsem to nastalo po menjavi sklople in kar spada zraven, zakaj tega ni počelo že prej, če je pač razlog nekje drugje.
Slika FOR EVER and EVER :)
Uporabniški avatar
mihecmiha
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1258
Pridružen: Sr Mar 19, 2008 2:24 pm

Ne vem. Zdi se mi da bo pri morebitni reklamaciji velik problem to reklamirat. Vsaj 2 od mehanikov sta me opozorila na to, da se bodo na avto triglavu zgovarjali na vse živo, samo da nebi zamenjali. Sem pa sedaj že skoraj 100 posto da je vztrajnk, ker se zadeva slabša, vedno bolj je čutiti vibracije in zabijanje. Ni sicer sem se navadil lepo spuščati sklopko in se to skoraj ne pojavlja. Sam ni pa tako kot mora bit in bo treba menjat.
Uporabniški avatar
asedmak
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 159
Pridružen: Po Dec 14, 2009 3:04 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Juršče

Js pa nism zamenju vztrajnika pa mi to dela. Ok, mogoče je u k... ne bom nič reku.

Kot mi je znano, če ti trese je 100% vztrajnik, meni med vožnjo nič ne trese, sam zabija mi pa še to vsake toliko.

Koliko si odštel za nov vztrajnik?
Slika FOR EVER and EVER :)
Odgovori
  • Informacija