Moderator: Tehnika moderatorji
Kadi čisto nič.Creed napisal/-a:Ma cakite malo? Po slikah sodec bi jaz reku da imas poknjeno zgornjo cev za zrak. Ti avto kadi in kaj slbse vlece? Se slisis zvizganje?
LP
rogi napisal/-a:Če komu kaj pomaga....
Sem danes na 147 menjal te kurčeve potisne cilindre ker je bla pedalka trda, pa občasno je noter ostajala .... avto pač krepko čez 200tkm, pedal trd ko kamen, kuplunga še nič drsela, babe sitne da je težko stiskat pedal, avto pa itak nič vreden...... pa sem rekel dajmo probat. Cilinder na sklopki je okrog 60, oni v kabin je okrog 40, pa še malo popusta zraven pa je blo 100 eur skupaj z kantico zavornega olja....
Kupil sem pa v AC na dunajski ....Rezultat je super, splača se riskirat teh 100 eurou in dobri dve urci dela.
Tale je na pedalki:
Tale pa na sklopki:
Cilinder na pedalki: iz motorne strani snameš kovinsko cevko ki pride na konec cilindra in gumijasto ki pride ob strani, odviješ dva vijaka s katerima je privijačen na steno.... greš v kabino, snameš jabolko (glavico) cilindra od pedalke, greš nazaj pod avto vzameš cilinder ven.... in daš novega noter v obratnem vrstnem redu.
Na kuplungi: odstraniš akumulator, varovalke in ostalo sranje da prideš do zvona. Odvijačiš kovinsko cevko, odstraniš varovalko(obroček), potegneš cilinder ven iz nosilca.... in novega noter v obratnem vrstnem redu....
Pa dobro prezračiš sistem, jaz sem rabil kak liter zavornega olja, če si bolj hiter in spreten verjetno malo manj.
Slikal nisem ker sem bil zasvinjan od olja.....
mihecmiha napisal/-a:To isto se tudi meni dogaja pa forumašu Aphophisu tudi. Obema po menjavi sklopke in vztrajnika. Kaj bi pa bilo se pa ne ve. Sem bil pri treh različnih mehanikih in vsi samo ugibajo pa vsak bi nekaj razdiral. En sumi vztrajnik, en polosovine, en pa diferencial. Kaj bi pa bilo ???. Jaz sem menjal zaradi tega tudi vse 4 nosilce in ni nič bolje. Potem sem zamenjal tudi glavni potisni cilinder in tudi nobene spremembe.
To je hecno, da je vsem to nastalo po menjavi sklople in kar spada zraven, zakaj tega ni počelo že prej, če je pač razlog nekje drugje.mihecmiha napisal/-a:To isto se tudi meni dogaja pa forumašu Aphophisu tudi. Obema po menjavi sklopke in vztrajnika. Kaj bi pa bilo se pa ne ve. Sem bil pri treh različnih mehanikih in vsi samo ugibajo pa vsak bi nekaj razdiral. En sumi vztrajnik, en polosovine, en pa diferencial. Kaj bi pa bilo ???. Jaz sem menjal zaradi tega tudi vse 4 nosilce in ni nič bolje. Potem sem zamenjal tudi glavni potisni cilinder in tudi nobene spremembe.
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 29 gostov