Če te moti, potem je najcenejša začetna varjanta menjava teflonov, ker ni treba prav veliko za podret. Tu te pride tesnilo pokrova ventilov več, kot sami tefloni. Če pa to ne odpravi problema, je pa treba snet glavo in karter, ter zamenjat še batne obročke.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Zdaj ko mi ne žre več po menjavi teflonov nimam več skoz novega olja in bom moral menjat celotnega je tale vredu nemesto selenie 20k https://www.euroton.si/avtodeli/motul-6 ... 16666.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
simnov napisal/-a:Zdaj ko mi ne žre več po menjavi teflonov nimam več skoz novega olja in bom moral menjat celotnega je tale vredu nemesto selenie 20k https://www.euroton.si/avtodeli/motul-6 ... 16666.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Motul 6100 je daleč od odličnega, zelo povprečno olje z visoko ceno. Vzemi tisto 10w40, ki ga dobiš za najboljšo ceno in izpolnjuje teh. zahteve. Če dobiš Selenio za normalen denar, daj dalje to notri.
na eni od spletnih strani s tovorstno ponudbo; akcijska cena + še kupon za nekaj ojrićev od prejšnjih nakupov, pa se nabere, da je na koncu kakšna stvar ugodna
Imam 147 TS 1.6 105hp, l. 2004, prevoženih 108.000km. Pri dobrih 100.000 je šlo tesnilo na glavi. Preden sem ugotovil, sem se še nekaj časa vozil, mogoče cca. 1000km. Potem sem dal zamenjati komplet tesnil (glava in vse kar paše zraven), teflone, svečke, komplet jermena, vodno črpalko... .
Po posegu se je začela poraba olja 1L/1000km. Prej je bila poraba nekje 1L/10.000km.
Je slučajno možno da novi tefloni niso OK, ali je bolj verjetno da je voda pustila posledice na obročkih?
Obstaja še kakšna druga možnost za povečano porabo olja?