Pozdravljeni
Pred dvema tednoma sem postal lastnik zelo čudovitega avtomobila AR 156 1.9 JTD.
Avto je 99.l uvožen iz italije leta 2004. Ne kadi, zenkrat ne pije olja (naredil komaj 1000km zato tega še ne morem najbolje oceniti). Kar se tiče podvozja sta sprednji zgornji roki zreli za zamenjavo, prav tako tudi gumice stabilizatorja, ampak kaj takega sem tudi pričakoval.
Ker sem komajda privarčeval za avto si trenutno ne morem privoščiti večjih popravil.... Imam pa naslednjo težavo, za katero bo definitivno potrebno poskrbeti.
Že ko sem se pripeljal domov sem opazil pod avtom dve packi. Prva je klima (zakon v teh dneh), drugo pa je bil oljni madež.
Ko sem obiskal mehanika zaradi menjave olja in filtra v motorju (selenia turbo diesel (ima kar dobro ceno tole olje)), sem izvedel par zanimivih informacij.
Prva so bile prednje roke in gumice stabilizatorja, drugo pa je bila zanimiva izjava mehanika, "rjavel pa ne bo"
Pa sem šel pogledat kaj vidi... karter motorja jer bil povsem masten in vidne kapljice, kot da se bodo vsak trenutek utrgale ter padle dol. Olje pa je bilo iz menjalnika. Ko sem preveril nivo olja v menjalniku ga je bilo preko MAX, sedaj pa to stanje vsakih 300 km pregledam. Težava je v tem, da je šipko za ogled olja težko doseči in ko kontroliraš olje podrgneš ob ohišje menjalnika, pri čemer se le ta naveže olja in je odčitavanje zelo težavno in nenatančno, ker je olje le rahlo rumene barve, zato sumim, da bo pričelo olja primanjkovati.
Prosim, če mi lahko pomage z nasveti, kje bi lahko to olje priteklo na dan?
Jaz sumim semering na pogonski osi, ki gre iz menjalnika na pol-osovino.
Olje pušča z ocenjenim tempom namanj nekje 0,5 dcl /1000 km.
Kakšno olje sploh je v menjalniku pri AR 156 1.9 JTD? (bi si pomagal sam, pa imam navodila v ITA). Sicer v navodilih je navedeno neko olje, ampak me zanima, kaj bi lahko dal noter kot zamenjavo za ITA olje- po možnosti nekaj, kar se da brez težav dobiti na slovenskih policah.
Vnaprej hvala za iskrene odgovore in pomoč