Zdravo,
zanima me ce imajo 156-ke l. 2004 kaksno hibo na elektroniki?
Namrec avto imam slab mesec pa mi je v tem casu crknu turbo ventil, abs modul in danes zjutraj spet turbo ventil
Se malo pa se bo ljubezen prelevila v sovrastvo
Moderator: Tehnika moderatorji
Kaj ti je pa napisalo, ko ti je crknil turbo ventil? Meni je včeraj na AC najprej prižgala lučka "avaria controllo motore" nato še "recarsi in officina" in to sedaj že v četrto v zadnje pol leta. Sedaj bo res potrebno it na servis. Do sedaj ko sem sam gledal na prenosnik, je bila napaka shranjena kot "visok pritisk". No ko se je to zgodilo, tik pred cestninsko postajo AC lj-go sem ob prečkanju ABC ugasnil in ponovno vžgal avto kar med vožnjo, ker če ne ni šlo več kot 130 in turbina ne polni več kot 0.5bar nadtlaka! KO to storim, mi začnejo Xenon svetit 3.5m pred avtomobilom!!! Sem si mislu, da je pregorela ena žarnica...., potem še moja neki štoka po radiotu in kar z lepe, ta ugasne!! Booo... Poskusim nazaj užgat, in napiše CODE ____ ! Sm samo čaku, da se bo avto kr sam od sebe ustavu....! No, potem sem se ustavu na Lomu na petrolu, natočil nafto, utipkal kodo v radio(dobil po telefonu od doma ) in tudi xenon se je pravilno "nastavil", tako da smo spet normalno vidli. No potem bol ko smo se bližali dobu, lepše je tekla....sej veste, tm dol v lj, je mraz, gužva z kolonami, megla..itd!tomaz.xt napisal/-a:Zdravo,
zanima me ce imajo 156-ke l. 2004 kaksno hibo na elektroniki?
Namrec avto imam slab mesec pa mi je v tem casu crknu turbo ventil, abs modul in danes zjutraj spet turbo ventil
Se malo pa se bo ljubezen prelevila v sovrastvo
Sem skoraj 100%, da ni zaradi visokega tlaka v turbini, ker ko mi je lučka zasvetla sem vozil v 6. okrog 130 in manometer, ki ga imam v kabini je kazal med 0.8 in 1.0 bara nadtlaka, tako da ne vem! Ko rešim zadevo, sporočim.žival napisal/-a:Ja to sm mel jaz 2 meseca. Avto javljal turbo tlak in mi metal v safety mode, ko je tlak padel (če sem prestavil navzgor) je delal naprej normalno. Mehanik se je nekaj poigral z wastegateom in avto teče zdaj že 3 mesece normalno. Razložil mi je da wastegate ni odpiral tako kot bi moral in je ves tlak priletel v turbino (do 2,5 bara).
Ne bo problem v P-boxu, ker ga nimam! Imam pa "čip"! Samo je avto delal leto in pol z čipom, brez tej "jajc"! Tako da ne vem.Vocko napisal/-a:Bom ti jaz odgovoril - problem je v P-boxu, ki ga imaš notri, če se prav spomnim. P-box ne dvigne toleranc, zato včasih prebije tisto mejo polnjenja in avto vrže v safety mode.
Sej to mi je tudi Zega rekel, glede na to, da mi je radio tudi ugasnu....Vocko napisal/-a:Pol pa ne vem. Da ni problem v akumulatorju, tko kot je blo že večkrat napisano, da zna delat težave...
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 29 gostov