Hladen JTD(m) težko vžge - AR 147 / 156 / GT

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
fiatista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1382
Pridružen: Po Nov 05, 2007 11:11 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Sorško polje

a avto kej cuka? kakšen imaš naftni filter?
Trentatre 1.3S
Uporabniški avatar
Gricko
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 972
Pridružen: Če Sep 21, 2006 9:00 pm
Vozilo: 156Sw
Kraj: Ljubljana

fiatista napisal/-a:a avto kej cuka? kakšen imaš naftni filter?
nič ne cuka....ko vžge deluje vse brezhibno, nobene lučke, nič cukanja

filter (vsi filtri, olje....servis) je bil menjan letos januarja cca 12.000 km nazaj.
Uporabniški avatar
Ronnow
Alfist
Alfist
Prispevkov: 462
Pridružen: To Feb 21, 2006 9:39 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Lenart

Imel isti problem, vsako jutri je dlaje verglala, potem sem menjal ono pumpo v tanku ko tišči nafto naprej, tester je pokazala da ni dala dovolj pritiska (250 ojro) od takrat je bil mir 2 leti. je pa se mi letos spet to ponovilo, samo sem imel tank čist prazen in sem samo natankal do polovice in ni problemov. Ni dobro tanka čisto spraznit, zaradi pumpe, zdaj grem vedno tankat še pred lučko.
Pelji na tester preverit to pumpo.
J T D power
Uporabniški avatar
Gricko
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 972
Pridružen: Če Sep 21, 2006 9:00 pm
Vozilo: 156Sw
Kraj: Ljubljana

bil včeraj na testerju....šobe :cry:
ena šoba je nekaj ali zamašena ali pa ne dela več tako kot bi mogla.....vglavnem ni pravega pritiska v skupnem vodu, ker se nafta vrača po povratnem vodu zaradi ene šobe ( verjetno ta pušča), zato težko vžge.....ko enkrat dela, pumpa ustvari toliko večji pritisk, da je potem med delovanjem vse ok!
šobe sem že pobral ven in jih bom dal čistit, potem pa bomo videli ali bo treba to eno šobo menjati ali ne :doubt:

PS: Pravijo de je sedaj ta nafta na petrolu ok, ampak jaz sem zadnjič tankal na petrolu :evil: nikoli problemov, 2x tankam na petrolu in.....no malo sem tudi sam kriv, ker sem res spraznil tank do konca, ponavadi takoj ob lučki tankam!
bosko001
Alfist
Alfist
Prispevkov: 304
Pridružen: Po Mar 20, 2006 1:39 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Krško

Pa sem še jaz pršu na vrsto! :cry:

Avto mi je začel malo kadit. Diagnoza: ena šoba je fuč.
OK, ker mislim avto vozit še nekaj let, najbolje, da dam obnovit vse šobe, pa bo mir. aha.... I wish....
Dobim šobe od Jelena, mastno plačam, sestavim, sledi šok. Avto komaj vžge. Ko je hladen, ali pa ko stoji nekaj časa, vžge kot star sfu... dizl brez kompresije. Tester ne pokaže nič. Kličem Jelena, vrnem šobe, jih stestira, naj bi ble kot nove. Si sposodim šobe od kolega (sicer od 85kw), avto vžiga kot metek, se s tem šobam pelem k Jelenu, da vidi. Pravi, seveda vžiga če so pa večje... z mojim spet ne.

Kaj nardit?

Ta teden bomo zmerl še kompresijo in tlak v CR.

L.p.
Uporabniški avatar
Ronnow
Alfist
Alfist
Prispevkov: 462
Pridružen: To Feb 21, 2006 9:39 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Lenart

daj napisi kolk si plačal za šobe pr Jelenu, me zanima ker sem jih jaz tut mel tam, je računal kot da so zlate. Lahko na ZS.
J T D power
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

bosko001 napisal/-a:Pa sem še jaz pršu na vrsto! :cry:

Avto mi je začel malo kadit. Diagnoza: ena šoba je fuč.
OK, ker mislim avto vozit še nekaj let, najbolje, da dam obnovit vse šobe, pa bo mir. aha.... I wish....
Dobim šobe od Jelena, mastno plačam, sestavim, sledi šok. Avto komaj vžge. Ko je hladen, ali pa ko stoji nekaj časa, vžge kot star sfu... dizl brez kompresije. Tester ne pokaže nič. Kličem Jelena, vrnem šobe, jih stestira, naj bi ble kot nove. Si sposodim šobe od kolega (sicer od 85kw), avto vžiga kot metek, se s tem šobam pelem k Jelenu, da vidi. Pravi, seveda vžiga če so pa večje... z mojim spet ne.

Kaj nardit?

Ta teden bomo zmerl še kompresijo in tlak v CR.

L.p.
Če so šobe ki si jih dal notri od 85kW večje bi moral avto kadit kot turk...

In glede na to da je vse OK in avto dela z njimi jaz ne bi zgubljaj časa s testiranjem kompresije in CR pritiska... sem skor siguren da je na tem vse OK...

Tudi mene zanima koliko računa Jelen za šobe...
bosko001
Alfist
Alfist
Prispevkov: 304
Pridružen: Po Mar 20, 2006 1:39 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Krško

Sej tud je bol kadil, predvsem če si ga pohodu pod 2000 rpm.

Plačal sem precej, čeprav moram povedat, da je bil tok pošten, da je spustu ceno za 33%, ker je spregledal sporočilo zraven šob, kjer sem dopisal, da želim vedet ceno pred posegom. O ceni pa zaenkrat nebi, ker mogoče se bo treba še kaj pregovarjat. Ko rešim zadevo, jo pa brez problema povem! Upam, da razumete.

Jutri zjutraj bom zmeru CR sistem, da vidim kako hitro doseže 300 barov, ki so potrebni za zagon in prosti tek. Sicer tester kaže, da je OK, ampak bom vseeno mehansko preveru.

L.p.
Uporabniški avatar
dnovak24
Alfist
Alfist
Prispevkov: 347
Pridružen: Sr Apr 29, 2009 3:15 pm

bosko za kater motor se gre?
Slika
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Uporabnik bass je imel težave s common rail pumpo na njegovi... vprašaj ga...
bosko001
Alfist
Alfist
Prispevkov: 304
Pridružen: Po Mar 20, 2006 1:39 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Krško

Motor je 1.9 77kw

Bom še bassa vprašu!

lp
bosko001
Alfist
Alfist
Prispevkov: 304
Pridružen: Po Mar 20, 2006 1:39 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Krško

Evo, imam izpisek kompresije.

Zdaj mi pa vi povejte, če je to ok al ni: niha od 19-21 barov.
Mojster, ki je miru pravi da je to še čisto ok, po netu sem nekaj iskal, ampak nisem našu nič posebnega, zato komentarji (tistih ki vejo za kaj se gre) zaželjeni. Kolko naj bi imel tlak nov, če je razmerje 1:18.4

Tnx

l.p.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

P1*V1=T1
P2*V2=T2

Zdaj to je čist teoretično... ampak zgornji dve enačbi deliš med sabo. In rečeš da je temperatura konstantna (ampk to ni čist res). V1/V2 pa je tvoje kompresijsko razmerje. 18.45. P1 je seveda 1 bar.

Tako da na koncu imaš nekaj takega:
P1*18.45/P2=1

P2=P1*18.45... Torej... teoretično bi moglo bit ene 18 barov vsaj... raje več, ker s stiskanjem zraste temperatura, kar vpliva na večji tlak. (se mi zdi)
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

a ste kompresijo merl ko ste mel vse svece zunej? z vseh cilindrov pobrane, in probali vsak cilinder posebej?

meni se ta kompresija zdi cisto normalna, do nihanj apa pride, ker motor s prva tezko obrne potem pa skoz bolj, in se takoj pozna bar ali dva
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
bosko001
Alfist
Alfist
Prispevkov: 304
Pridružen: Po Mar 20, 2006 1:39 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Krško

Zdravo!

Merli smo tako, da smo pobral ven vse šobe, potem pa merli vsak celinder posebej. Na netu so full različni podatki, nekateri pravjo, da bi moglo bit od 25 barov naprej. Mah, bomo vidli, baje da majo turbo motorji nekolk nižjo kompresijo.

L.p.
Odgovori
  • Informacija