fora je da tudi ce imam cev, ki pride iz motorcka ven in se vkljuci v tisti razdelilec na dve cevki pod plastiko, zunaj nic nepritece.. izgleda kor da je problem v signalu ki pride do motorcka... rocica ali konektor, mogoce kaksna varovalka?
Hočeš rečt, da če daš na prikluček na črpalki za prednjo šipo en rorček in ga pelješ nazaj v posodo in vključiš pranje šipe, iz tega rorčka nič ne priteče (kljub temu da črpalka deluje)?
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
tocno.. najbolj se je to videlo ko je bila cela posoda za vodo vkljucno z motorckom zunaj in smo preitkusali ceu sistem... ali je teklo samo iz rorcka za zadnje steklo ali pa iz obeh ce smo zamenjali +/-... sem premisljeval da bi enostavno cevko za ssprednjo sipo dau na izhod za zadnjo ampak to je samo zacasno:) jaz imam svojo alfico rad postimano tako kot se zagre:)
Ne vem sicer, kako ima 166-ka narejeno, vem pa, kako ima 156-ka narejeno.
Da prideš do posode, moraš odstraniti kolotečno plastiko. Tam poglej, če je cevka nataknjena na pumpo za vodo (če boš pumpo odstranil, ti bo voda stekla iz posode). Če imaš xenon, imaš dve pumpi.
Če je cevka normalno nataknjena, sledi cevki, in glej, če je kje zamašena. Pri 156-ki gre po robu blatnika do plastike pred vetrobranskim steklom. Za naprej pa moraš odstranit plastiko, da prideš spet do cevke, tam pa spet poglej, če je nataknjena na šobe za špricanje tekočine.
Kako je pri 166-ki, boš pa sam videl, mogoče sem ti kaj pomagal