Jst sem na koncu peljal k znancu, ki je maher za vso elektroniko (od računalnikov do procesne avtomatizacije itd). Pregledal je vsako žico v avtu, na koncu pa je bil vzrok v računalniku avta. Dodal je en upor in zadeva deluje normalno (kaj natančno je naredil bi ga moral vprašati). Sam bi ti pa najprej svetoval, da si spucaš satovje. Če to ne bo pomagalo, se pripelji sem in če je napaka ista, ti jo bo odpravil v parih urah.
Tudi meni je danes Alfica ponagajala (156 2.4 10v) Namreč ko sem prišel v službo sem ugotovil da ventilatorja vrtita na 1. stopnji (klima off) Se pa izklopita, ko ugasnem avto. Tudi ko sem prišel domov je bil problem isti. Avto na delovni temperaturi in ventilatorja vrtita, ko izklopim avto nehata (sem probal tudi parkrat ko je bil motor že bolj hladen, ampak še vedno vklaplja ventilatorja). Je pa zanimivo, da sem pobral ven vse 3 releje (rele FAN, rele FAN 1 in rele FAN2) in ventilatorja se brez relejev ravno tako vklopita, ko dam kontakt. Seveda sem releje postavil nazaj, vendar je zagorela lučka motorja (rele2). Napako sem pobrisal in nato pogledal parametre. Na števcu je bilo 50 stopinj in tudi na FES kaže enako pri temperaturi motorja. Če med akutatorji stestiram hitrost 1 in hitrost 2 ventilatorja, se test normalno opravi, obe brzini delata, vendar ne vem v čem bi bila težava, da se ventilatorja ne ugasneta. Ima kdo kako idejo?
Jaz bom pa kontra postavil vprašanje... . Kje je problem če se na testu preko MESa ne vklopi 1 stopnje ventilatorja, dočim se 2 brez problema? Se mi zdi da smo to že nekje predebatiral, ampak ne najdem ničesar.
Ker sem čedalje starejši in lenoba, rad rešim problem s čim manj matranja... Kje pa se nahaja ta upor? A je to tisto sranje na ventilatorju oz. ohišju ventilatorja... kot tole recimo http://www.rezervniavtodeli24.si/7641665-frigair" onclick="window.open(this.href);return false; ?
Živjo.
Ali mi lahko kdo pove kje se na AR 147 1.9jtd 16v nahaja A/C pressure sensor. Javlja napako P1530. In tudi ventilator laufa non stop. Klima drugace dela ok.
axis86 napisal/-a:Živjo.
Ali mi lahko kdo pove kje se na AR 147 1.9jtd 16v nahaja A/C pressure sensor. Javlja napako P1530. In tudi ventilator laufa non stop. Klima drugace dela ok.
Novejša verzija z dryerjem v kondenzatorju ga ima na aluminijasti cevi blizu kompresorja, vidiš pri odprti haubi.
Starejša verzija z ločenim dryerjem pa privitega v dryer, pod desno lučjo pri hupah, težje videt.