krucymucy napisal/-a:Meni so se stalno zatikali, obstali na sredini šipe, se med delovanjem v intervalnem nacinu izklapljali ...
Kriva pa je bila mast na rotorju oz. kontaktih rotorja. To sem dobro ocistil in sestavil nazaj.
Sem pa zadnjic videl puntota z enakim problemom, tako da je problem v koncernu zgleda.
Masti je precej tudi v motorčku za zadnji brisalec, ne precej, nenormalno veliko! Zdej zakaj je treba da jo je toliko, mi ni jasno.
krucymucy napisal/-a:Meni so se stalno zatikali, obstali na sredini šipe, se med delovanjem v intervalnem nacinu izklapljali ...
Kriva pa je bila mast na rotorju oz. kontaktih rotorja. To sem dobro ocistil in sestavil nazaj.
Sem pa zadnjic videl puntota z enakim problemom, tako da je problem v koncernu zgleda.
Masti je precej tudi v motorčku za zadnji brisalec, ne precej, nenormalno veliko! Zdej zakaj je treba da jo je toliko, mi ni jasno.
pri 156 glih zaradi tega, ker je premalo namazano crknejo motorčki
krucymucy napisal/-a:Meni so se stalno zatikali, obstali na sredini šipe, se med delovanjem v intervalnem nacinu izklapljali ...
Kriva pa je bila mast na rotorju oz. kontaktih rotorja. To sem dobro ocistil in sestavil nazaj.
Sem pa zadnjic videl puntota z enakim problemom, tako da je problem v koncernu zgleda.
Masti je precej tudi v motorčku za zadnji brisalec, ne precej, nenormalno veliko! Zdej zakaj je treba da jo je toliko, mi ni jasno.
pri 156 glih zaradi tega, ker je premalo namazano crknejo motorčki
Mogoče je to res. Sam krucmucy je napisal, da je sčistil, pa je bilo potem ok, mu niso več nagajali. Sam vem, da je pri 147-ki zadaj toliko masti v motorčku, oz. v prostorčku kjer se nahaja rotor ven iz motorčka, da je prostor čisto povsem zakrit. Je sestavljalec motorčka cel kos masti kar noter zajel, takšna bela trdna masa, mast! Pomoje zato potem crknjejo, k se v motorček sčasoma vsa ta mast nabaše in crkne.
Živjo,
imam problem na alfi 147 05 letnik.
Že nekaj časa so se mi prednji brisalci med delovanjem na čase ustavili na sredi šipe, za cca. 2-3sek, potem pa ponovno delovali.
No, sedaj imam pa problem da jih ni variante ustaviti. Brisalci skos delajo na najvišjem/najhitrejšem intervalu, torej na 2. stopnji, 4 hitrost. Hitrost se spremeni le v primeru da dam na 3. stopnjo, ostalo ne deluje več.
Torej nemorem ne zmanjšati hitrosti, kaj šele ustaviti.
Je imel morda že kdo podobne probleme, je morda problem v obvolanskem stikalu ali releju ?
TribesMan napisal/-a:Pomojem ti body computer nagaja... Ti kje pušča voda v avto?
Tam nad armaturko, in potem zaliva body computer...
To je kr pogosta napaka.
Ne, nikoli nisem opazil da bi karkoli puščalo.
Kaj pa rele ali obvolanska ročica, misliš da ne bi bilo to ?
V kolikor je computer, kako se 100% če je res, in kaj storiti ? Menjava ?
WiTBoY napisal/-a:a če se povežeš na bc je kej napak ?
drugač relejea ni nobenega umes gre use čez bc.
če je bc ok probi zamnejat obvolanske komande
Nisem se še povezal na tester, imam namen ta teden ko menjam gume.
Če bi bil comp bi verjetno metal ven še kakšno 'sceno' ?
Čeprav, je pa res da se mi na čase noče odpreti desna šipa...
To pa verjetno zna biti povezana kajne ?