Menjava gumic stabilizatorja

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
slayer
Alfist
Alfist
Prispevkov: 309
Pridružen: Ne Apr 26, 2009 4:09 pm

Razlika je očitna ali je ok tudi polyurethan?
kvasko
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 121
Pridružen: To Maj 18, 2010 1:52 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Domžale

TribesMan napisal/-a:Koliko časa jih imaš?
Leto bo kmalu :D
Uporabniški avatar
kosir1234
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3687
Pridružen: Če Feb 25, 2010 5:47 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Žiri

iz oilona narest je veliko dela, če nisi sam svoj mojster se skor ne splača :)
(╯°□°)╯︵ ┻━┻.
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

kosir1234 napisal/-a:iz oilona narest je veliko dela, če nisi sam svoj mojster se skor ne splača :)
se strinajm

obvezna strzunica, subler in pa volja, da naredis kot je treba
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Uporabniški avatar
Alč
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 117
Pridružen: Ne Apr 04, 2010 4:27 am

slabih 20 tisoc, ni ne pokanja, ne cviljenja, nic, pa se dosti tudi avto vozi po makadamski zapraseni poti(vikend plac in to)

puse so narjene iz 2eh delov, speravi prerezane, ker drugace ni bilo varjante to gor dobit, zaradi vpetja in zvitosti stabilizatorjev-

na moji gre definitvno spredaj oilon za puse na stabilizatorju

namazane pa so z bakreno mastjo
A bi mi bil kdo pripravljen narediti oilon puše za sprednji stabilizator na FL156 2.4jtd? :D
Pošteno plačam (valute lahko izbirate sami, lahko so tudi tekoče..) :wink:

Približno vem kakšen material oilon je, samo nimam pa pojma katera različica bi bila najboljša za puše (da se same mažejo rabiš baje take, da imajo v sebi mikro oljne delce). Bi znal kdo to narediti? Alan? Crazy Alfista? Anyone :oops: :)
Uporabniški avatar
HyperJack
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 589
Pridružen: Po Okt 18, 2010 12:15 pm
Vozilo: Alfa Romeo 147
Kraj: Tam kjer so medvedi
Kontakt:

Alč napisal/-a:
slabih 20 tisoc, ni ne pokanja, ne cviljenja, nic, pa se dosti tudi avto vozi po makadamski zapraseni poti(vikend plac in to)

puse so narjene iz 2eh delov, speravi prerezane, ker drugace ni bilo varjante to gor dobit, zaradi vpetja in zvitosti stabilizatorjev-

na moji gre definitvno spredaj oilon za puse na stabilizatorju

namazane pa so z bakreno mastjo
A bi mi bil kdo pripravljen narediti oilon puše za sprednji stabilizator na FL156 2.4jtd? :D
Pošteno plačam (valute lahko izbirate sami, lahko so tudi tekoče..) :wink:

Približno vem kakšen material oilon je, samo nimam pa pojma katera različica bi bila najboljša za puše (da se same mažejo rabiš baje take, da imajo v sebi mikro oljne delce). Bi znal kdo to narediti? Alan? Crazy Alfista? Anyone :oops: :)
Jaz sem takoj za akcijo! Si vzamem en vikend časa, pa ti postružim ;)
Manj komentarjev kot dobiš pod svoj avto, lepši je.... saj ni stvari ki bi ti jo lahko skritizirali..word!
Uporabniški avatar
HyperJack
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 589
Pridružen: Po Okt 18, 2010 12:15 pm
Vozilo: Alfa Romeo 147
Kraj: Tam kjer so medvedi
Kontakt:

Hmm, zakaj noben ne omeni grafit-teflona? Res da je mehkejši, vendar 5x cenejši, pa že sam grafit prav lepo sam "podmazuje" (ne čist dobesedno)..
Manj komentarjev kot dobiš pod svoj avto, lepši je.... saj ni stvari ki bi ti jo lahko skritizirali..word!
Uporabniški avatar
kosir1234
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3687
Pridružen: Če Feb 25, 2010 5:47 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Žiri

Graphite filled PTFE has exceptional chemical resistance and is compatible with most hydraulic fluids. Outstanding performance when used for hydraulic/pneumatic compression type rod and piston seals, bearing bands and rotary applications.

Advantages of Graphite-Filled PTFE:
Low coefficient of friction compared to other filled PTFE materials.
Higher flexural modulus and surface hardness than unmodified PTFE.

Disadvantages of Graphite-Filled PTFE:
Lower notched impact strength, tensile strength, elongation at break and electrical characteristics compared with unmodified PTFE.
Tendency of graphite to leach out.
Torej namenjen dihtanju hidravličnih cilindrov :D
Pa nevem kako bi blo kaj stružt ta materjal?
(╯°□°)╯︵ ┻━┻.
Uporabniški avatar
HyperJack
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 589
Pridružen: Po Okt 18, 2010 12:15 pm
Vozilo: Alfa Romeo 147
Kraj: Tam kjer so medvedi
Kontakt:

kosir1234 napisal/-a:
Graphite filled PTFE has exceptional chemical resistance and is compatible with most hydraulic fluids. Outstanding performance when used for hydraulic/pneumatic compression type rod and piston seals, bearing bands and rotary applications.

Advantages of Graphite-Filled PTFE:
Low coefficient of friction compared to other filled PTFE materials.
Higher flexural modulus and surface hardness than unmodified PTFE.

Disadvantages of Graphite-Filled PTFE:
Lower notched impact strength, tensile strength, elongation at break and electrical characteristics compared with unmodified PTFE.
Tendency of graphite to leach out.
Torej namenjen dihtanju hidravličnih cilindrov :D
Pa nevem kako bi blo kaj stružt ta materjal?
Stružim ga že cirka 5let uporaba za drsne ležaje.....

Lubrication:
TEFLON compounds do not need to be lubricated; that is one of their main attractions in use for bearings

http://catalog.fluoropolymerproducts.co ... ooklet.pdf
Manj komentarjev kot dobiš pod svoj avto, lepši je.... saj ni stvari ki bi ti jo lahko skritizirali..word!
Uporabniški avatar
Alč
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 117
Pridružen: Ne Apr 04, 2010 4:27 am

Jaz sem takoj za akcijo! Si vzamem en vikend časa, pa ti postružim ;)
Uf to je bilo pa hitro :D =D> Odlično, se bova zmenila, samo glede debeline nisem siguren, 22mm? Je treba kaj podimenzionirati? Najbolje da me zvrcneš na 041-717-817 da dorečeva zadevo :)
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

teflon bi bil ok,a mpak je na zalost premehek(pri stabilizatorju pa se dogajajo razni premiki, sile, in bi ga pojedlo po robovih), in bi takoj dobil lufte- novilon oilon(zelene barve) ima v sebi mikrokaplijce olja, da se sam maze

se primer dam glede trdote: teflon udaris s kladivom, in se deformira, pri oilonu tega ni(trd ko sam satan, izdelujejo zobnike iz njega), zanimivo pa je da ga rezes z olfa nozem kot bi rezal papir

pri ml270 cdi sem naredil zadnje puse stabilizatorja in pa podlozke koncnika stabilizatorja, no koncniki(oziroma vijaki) so pocli, z malo predelave in novimi vijaki je problem odpravljen)

:D
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Uporabniški avatar
slayer
Alfist
Alfist
Prispevkov: 309
Pridružen: Ne Apr 26, 2009 4:09 pm

http://www.zorro.si/panov.htm

Koda: Izberi vse

Opis: izdelek je iz litega poliamida z mikro vgradnim oljem, izredno odporen proti obrabi, zelo dobre drsne lastnosti.
Kaj bi pomenilo "mikro vgradnim oljem"?
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

En post više ti je Crazy Alfista napisal. Torej gre za kapljice olja, ki so v velikostnem merilu mikrometra, to je 10^-6 metra. V splošnem torej se med molekulami poliamida predeli z oljem (skupina molekul olja), in ti predeli so pač veliki nekaj mikrometrov. To pomeni, da so te zelo zelo majhne kapljice olja sestavni del strukture celotnega oilona.

Recimo tako, le da si namesto molekul vode predstavljaj poliamde :)

http://themissblog.files.wordpress.com/ ... .png?w=450
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
slayer
Alfist
Alfist
Prispevkov: 309
Pridružen: Ne Apr 26, 2009 4:09 pm

Dobra slikca. 8) Hvala za razlago, post od Crazy Alfista pa sem spregledal.
Uporabniški avatar
HyperJack
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 589
Pridružen: Po Okt 18, 2010 12:15 pm
Vozilo: Alfa Romeo 147
Kraj: Tam kjer so medvedi
Kontakt:

Crazy Alfista napisal/-a:teflon bi bil ok,a mpak je na zalost premehek(pri stabilizatorju pa se dogajajo razni premiki, sile, in bi ga pojedlo po robovih), in bi takoj dobil lufte- novilon oilon(zelene barve) ima v sebi mikrokaplijce olja, da se sam maze

se primer dam glede trdote: teflon udaris s kladivom, in se deformira, pri oilonu tega ni(trd ko sam satan, izdelujejo zobnike iz njega), zanimivo pa je da ga rezes z olfa nozem kot bi rezal papir

pri ml270 cdi sem naredil zadnje puse stabilizatorja in pa podlozke koncnika stabilizatorja, no koncniki(oziroma vijaki) so pocli, z malo predelave in novimi vijaki je problem odpravljen)

:D
Še vedno pa ni tak odgovor, ki bi me odvrnil od razmišljanja spet o teflonu, namreč zadevo bo treba enkrat poizkusit :P, če ne bo dobro, bomo pač 2x šraufali, čeprav cenovno pa ne bom veliko na izgubi :P

Je pa treba povdarit, da ni za metat v isti koš teflona in teflon-grafit

Zdaj je treba samo plan narediti, kaj je smiselno zamenjati. Jaz imam še vedno težavo z pokanjem na sprednjem koncu, čez ležeče policaje ni problema, luknje in sukanje volana levo in desno pa povroča nadležnjo pokanje... bile že gume dol vse pregneteno, pa nič uspeha....

Dobil le rahel občutek da je težava na spodnjih rokah, na mestu, kjer pride privijačeno pod diskom...se da samo ta del obnovit?
Manj komentarjev kot dobiš pod svoj avto, lepši je.... saj ni stvari ki bi ti jo lahko skritizirali..word!
Odgovori
  • Informacija