OK vsaj meni, samo jest sem izvenserijski primer, ker delam 40k letno. In tole je začelo škripat nekje po dobrih 30k.
Podobno kot fuč zgornje roke, sam mal drugače.
Premalo masti kot pri meni? Ali ga je pac voda sprala ven?
Masti sem namazal toliko da je prek teklo... preprosto se s časom mast izsuši/porabi/izpere kaj jest vem. Te powerflex sranja so za ljudi ki ne delajo veliko kilometrov, ali pa za tiste ki non-stop šraufajo in jim ni problem vsake pol leta mazat gumice.
Jaz sem tudi dobil luft v gumicah stabilizatorja (gre ene 6mm levo/desno). Pojavil pa se je še en problem in sicer, ko na avtocesti pospešuješ v klanec se spredaj pojavijo vibracije kot bi bile slabo centrirane gume. A je možno da je to tudi posledica lufta v gumicah stabilizatorja? A je še kaj drugega fuč? Prejšni teden je bil avto na tehničnem pa niso našli nobene napake.
Če maš v teh gumicah luft je najverjetneje luft tudi v teh malih stabilizatorjih na koncu arb-ja. Nevem kak se točno reče.. Moj stabilizator gre levo desno krepko več ko centimeter, tako da sem danes naročil gumice pa stabilizatorja za obe strani. Vse skupaj manj kot 60€ pri Prekomu. Pa računaj da je pol še treba optiko nardit.
Crazy Alfista napisal/-a:pregledajo komplet podvozje, tudi stabilizator in koncnike stabilizatorja
Hmm, sem mislil, da bolj roke in končnike gledajo. Tam je vse o.k, stabilizator štanga (ne končnika stabilizatorja) pa ima nekaj lufta na gumicah, pa ne vem če bom lahko to do tehničnega zrihtal.
Tukaj berem da vsi menjujete samo gumice stabilizatorja in da je to to, pa sem jaz isto nabavil gumice. Sedaj me pa kliče mehanik, da to ni dovolj in da bi rabil nova tudi tista "uhca" od stabilizatorja, ki pa baje pridejo samo v kompletu s stabilizatorjem če ne bo po 3 dneh spet začelo ropotat. Baje mu je tako rekel nek drug mehanik speciliziran za alfe.
Sedaj ne vem...tukaj vidim da vsi zamenjate gumice in dela spet vse ok, mehanik mi pravi da samo to ne bo pomagalo, ne razumem več nič