Smo zrihtal tisi del pod številko 5 se vstavi v eno vboklino na šasiji in to je to, tako da je v vodoravnem položaji in služi kot vodilo za vzmet, katera pomaga za bolj ''mehak'' stisk sklopko, pa mogoče tudi tudi kot varnost če odpove cilinder da pritisne pedal. Tako si sam to predstavlam.
Zadnje čase opažam, da je pedalo sklopke zjutraj ko se vsedem v avto, za polovico hoda stisnjen notr. Moram z roko/nogo dvigniti pedal sklopke, ampak potem ne pade več nazaj notr in je normalno trd...
Ja, 1.9 JTD 115 KM letnik 2004. Torej od 600 EUR pa naprej lahko računam. A je treba bit pozoren na kako posebno znamko sklopke - na forumu se omenja Valeo, ipd?
Tudi jaz sem se pozanimal za cene:(1,9 JTD 85 kW)
-dvomasni vztrajnik 460€
-komplet garnitura :lamela,košara, potisni ležaj 225€
Skupaj 685€ pri anet, ki mislim da je eden izmed najcenejših.
Mogoče pa kdo ve za cenejšo varianto-pa kar napišite!!!
LP
Pojavli se mi je en problem, namreč velikokrat, ko prestavljam prestave
in pohodim sklopko se motor čudno oglasi in zatrese. Glas in občutek je tak kot bi motor hotu crknt. Za dobro sekundo se oglasi recimo tako kadar prestaviš v preveliko prestavo in se motor začne napovno matrat in glih za glih da ne crkne.
Evo včer mi je "padla" sklopka...brez kakih simptomov....prestavlajlo se je brez problemov....včeraj pa sklopka na polovici...pa v nobeno prestavo ne gre...ko je ugasnjen se prestavlja normalno....ko ob delovanju avta pritisnem malo sklopko se pa sliši eno čudno rožljanje iz sklopke.....berem tukaj kaj vse je lahko ...a iz teh simptomov kdo razbere kje je problem.....jutri kličem mehankarja .....