Moderator: Tehnika moderatorji
So true... Drugače problem je pri meni, da zvok ne izgine, samo malo manj opazen postane ko je segret.Piki napisal/-a: Cvili ti pod pokrovom, misliš pri jermenih ? Meni tudi, samo, ko zjutraj vžgem, po 2 km vožnje zvok izgine in se do naslednjega jutra ne pojavi več. Diagnozo (z občutkom groze pred novim stroškom) čakam, avto je na odpravi škode (kasko) in bodo pregledali še to, ob že nekaj znanih zadevah, ki čakajo, da se jih odpravi.
Alfa res skrbi, da ne rata denar preveč postan.
Pri meni so diagnozirali cviljenje na hladno, cvili mikro jermen. Veliki servis narejen pred 56 000 km ali 2 leti in pol. Ko se ogreje, neha. Zaenkrat bom pustil na miru.Binji napisal/-a:So true... Drugače problem je pri meni, da zvok ne izgine, samo malo manj opazen postane ko je segret.Piki napisal/-a: Cvili ti pod pokrovom, misliš pri jermenih ? Meni tudi, samo, ko zjutraj vžgem, po 2 km vožnje zvok izgine in se do naslednjega jutra ne pojavi več. Diagnozo (z občutkom groze pred novim stroškom) čakam, avto je na odpravi škode (kasko) in bodo pregledali še to, ob že nekaj znanih zadevah, ki čakajo, da se jih odpravi.
Alfa res skrbi, da ne rata denar preveč postan.
Aja.. ko sem menjaval sklopko sem zraven spraševal še za vztrajnik in so mi najboljšo ceno dali pri Olefu (388,58€)
So ti potem diagnozirali tisto tresenje ob speljavanju ?Binji napisal/-a:Izgleda da se je moja alfa odločila, da mi bo sproti požrla ves denar, kar ga dobim...
V glavnem.. začela je ful tresti pri speljevanju, razen če dam bolj po gasu - včasih že toliko, da zavrti kolesa v prazno. Pa še takrat ni ravno pravi občutek.
Zdi se mi tudi, da je bolje, ko je avto še hladen in se poslabša ko se segreje. Sklopka je bila drugače menjana pred 20.000km in takrat je mehanik rekel da vztrajnik sicer ima malenkost lufta, ampak da je še ok.
Kaj bi bilo najbolj verjetno? Vztrajnik, nosilci motorja, kaj x?
H komu pa lahko kaj peljem v Ljubljani/okolici za diagnozo, da me ne bo ravno poskušal nategniti za max denarja?
Zraven imam pa še neko cviljenje/rožljanje pod pokrovom motorja, kar je tudi zrelo za diagnozo, ampak to verjetno ni povezano s tem trenutnim problemom...
Ravno taki simptomi se pojavljajo tudi pri meni...sicer v nadaljevanju izvem, da je bilo menjano komplet vse...vztrajnik, sklopka...Kakor sem že bral o dvomasnih vztrajnikih, je eden od simptomov cukanje ob speljevanju, pri vožnij itd...pri meni cukanja ni, vse je normalno, prestavlja se lepo, sklopka ne drsi, motor ne vibrira, dobro, malo se trese, kar mislim, da je normalno, vsaj pri hladnem zagonu...na servisu, so mi postavili diagnozo, zanič vztrajnik, komplet vse menjava.....sedaj me pa zanima...ali je smotrno iti v zamenjavo takoj, ali se lahko še vozim nekaj časa, ker simptomi, vsaj zame niso pravi...ali gre mogoče le za potezo serviserja..pa bo menjal, in bomo služili....resda bom v kratkem obrnil spredaj 3-jko...ali slab vztrajnik lahko uniči še kaj v motorju,. ali enostavno crkne in sem ob pogon....hvala za mnenja..lpApophis napisal/-a:Pozdravljeni.
Jaz imam tudi problem pri sklopki ampak mislim da je potisni ležaj krivec.
Najprej so se začeli pojavljati cvileči zvoki ko sem stisnil sklopko, nato nekaj tednov mir sedaj pa ko pritisnem sklopko kar precej melje ampak se še vedno šalta isto kot prej in tudi pri speljevanju ne opazim nekih razlik edino na pedalu se mogoče minimalno čutijo vibracije.
A ima kaj veze to ko sem odzračil sklopko? Ali se ležaj poslavlja?
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov