Moja 156SW jd 1.9 noče pit nafte

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
Sheteentz
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 87
Pridružen: Pe Mar 14, 2008 2:45 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Posavje

Tako je. Na tankštelu zgledam ko bedak, ko moram pištolo do polovice, včasih tudi do četrt držat, da mi sploh tanka in traja celo večnost da nalijem tistih 50 litrov nafte. Če co enostavno odprem ful, mi takoj zablokira.

Kaj bi bilo krivo: zmečkana dotočna cev, ali kaj drugega?

Tale alfa je bila že enkrat počena s strani prejšnjega lastnika. Je možno, da je prejšnja nesreča kako zjebala dotok goriva do tanka?

lp
svabo
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1739
Pridružen: Ne Mar 23, 2008 10:50 am
Vozilo: 156 SW, 1.9 MJTD,2004
Mondeo V karavan, titanium,powershift 2016
Kraj: metropola

Tud men se to včasih zgodi,in moram samo cev malo postrani obrniti oz.pod kotom in pol pije do konca.Malo probaj obračat ročko,sej verjetno si že sprobal :wink:
"I cant" is not an option !
ThugBoy
Alfist
Alfist
Prispevkov: 395
Pridružen: So Jul 19, 2008 9:18 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Morje

ali pa cevi ne potisneš do konca, ampak samo do polovice.
"Even When They Kill Me, They Can't Never Take A Game From Young G"
Uporabniški avatar
Sheteentz
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 87
Pridružen: Pe Mar 14, 2008 2:45 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Posavje

Tudi, če cevi ne potisnem do konca in samo do polocive, kot si rekel, se dogaja podobno. Tole z obračanjem cevi in ostalo telovadbo na takštelu mi je pa butasto - še posebej, če pride kdo s kakšno hudo 159-ko :D Če pa še kakšno rečem čez stvarnika in to v bolj neprijazni maniri, je pa itak zabavno.

A tole je potem generični problem alf, da noče požirat.? S fotrom sva že razmišljala, da bi razdrla sistem in pogledala kako je s tisto cevko, ki pride s tanka nazaj, če slučajno ni zaštopana ali kaj podobnega.
Uporabniški avatar
Alfaspider
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2664
Pridružen: Po Okt 13, 2003 8:36 am
Član Alfa Kluba: 0

Na vseh bencinskih ali samo na določeni?
You need two Ferraris powersliding around the bentley, that is also powersliding
Uporabniški avatar
JC29
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 907
Pridružen: To Sep 15, 2009 7:57 pm
Vozilo: Peugeot 308 SW GT / 2.0 BlueHDi / 180 KM / EAT 6
Kraj: Ljubljana

Enak problem sem imel, ko sem vozil bratovo bivšo Corso. Tam je bil problem v počenem tesnilu ali nekaj takega.
Uporabniški avatar
Sheteentz
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 87
Pridružen: Pe Mar 14, 2008 2:45 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Posavje

Alfaspider napisal/-a:Na vseh bencinskih ali samo na določeni?
Hm, zdi se mi da na vseh. Si mi pa dal mislit, bom ta teden sprobaval tankštele.

Se komu sanja kaj bi povzročilo prezgodnje vstavljanje tankanja? Ali če razširim vprašanje: kako točno deluje tankanje; in če vprašam kot deset leten otrok, kako črpalka ve, da imam poln tank? :)
Zadnjič spremenil Sheteentz, dne Po Jan 25, 2010 2:39 am, skupaj popravljeno 1 krat.
claus
Alfist
Alfist
Prispevkov: 338
Pridružen: Po Feb 25, 2008 8:48 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Novo mesto

Mogoče ti bom lahko pomagal, ker sm delal na pumpi (OMV).
Pri nas se je pojavljal problem predvsem pri Cliotih II generacije,
kjer je tank postavljen zelo blizu odprtine in je non-stop zabijalo.
Pomagalo je le to, da se pištola obrne za 90˙. S tem se tipalo zmede in pusti točit. Se pa vseeno ustavi ko je res polno.
Pištole delujejo pa po principu zaznavanja hlapov in ko tipalo zazna
tisto najvišjo raven hlapov (predvideva da je tank že poln) se samodejno izklopi.
Upam, da sm ti vsaj mal pomagal.

LP, Claus
Na cesti si vzemi čas, ne življenja.
JohnnyBatina
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 15
Pridružen: Po Feb 01, 2010 7:01 pm

Kar seveda ni povsem natančno ;)
Če pogledaš konec točilne cevi vidiš ob notranjem robu še eno "luknjico", ki je v bistvu konec tipalne cevčice, v kateri zvišan tlak sproži izklop avtomata. Tlak pa se zviša ko gladina goriva "sreča" konec cevi. Ker je avtomat občutljiv, ga sproži že pena ali gorivo, ki ne odteče takoj. Toliko o teoriji.

Povsem možno je, da je zamašena cev za odzračevanje v tvojem avtu ali da je kako oviran pretok v glavni cevi.

Nasvet: Večina pištol ima možnost "zaklepa" tudi na vmesnih stopnjah - ne le ko je popolnoma stisnjena. Poigraj se malo - teklo bo še vedno počasi, ampak boš pa imel proste roke.
jaka_speed
Alfist
Alfist
Prispevkov: 313
Pridružen: So Jan 16, 2010 9:46 pm

Jaz moram pri svoji bencinarci na nekaterih točilnih mestih tudi obrnit točilno pištolo pod kot 90 stopinj,sicer blokira.Nekatere točilne naprave so nastavljene na večjo/preveliko občutljivost.Sedaj to delam že po "defaultu" :)
Odgovori
  • Informacija