Zadnje novice

Nima moči / Izguba moči / Ne vleče - 2.4 JTD

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

Nima moči / Izguba moči / Ne vleče - 2.4 JTD

OdgovorNapisal/-a Omche » Po Feb 08, 2010 3:58 pm

Imam alfo 2.4 jtd 2002 letnik, pri pospeševanju od štarta nimam pospeškov do 3000 obratov, potem pa potegne. Ni pospeškov.

Ve kdo kaj bi lahko to bilo?
Cuore sportivo
Omche
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 15
Pridružen: Ne Sep 06, 2009 10:20 pm
Kraj: Koper

OdgovorNapisal/-a svabo » Po Feb 08, 2010 4:34 pm

Lahko bi bil egr ventil zapacan s sajami :roll:
"I cant" is not an option !
svabo
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: 156 SW, 1.9 MJTD,2004
 
Prispevkov: 1736
Pridružen: Ne Mar 23, 2008 10:50 am
Kraj: metropola

OdgovorNapisal/-a Omche » Po Feb 08, 2010 4:47 pm

kako se to očisti :)
Cuore sportivo
Omche
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 15
Pridružen: Ne Sep 06, 2009 10:20 pm
Kraj: Koper

OdgovorNapisal/-a TribesMan » Po Feb 08, 2010 5:23 pm

Odšraufaš EGR dol... očistiš... zašraufaš EGR nazaj gor.
Ne bi moglo bit bolj enostavno :D
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Something else
 
Prispevkov: 9593
Pridružen: Če Jul 12, 2007 5:17 pm

OdgovorNapisal/-a Chuck » Po Feb 08, 2010 5:34 pm

Malo pobrskaj je ena ali dve teme o EGR ventilu in tam lepo piše kako se ga spuca. :wink:
Chuck
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Vozilo: 2002 Alfa Romeo 1.9JTD
 
Prispevkov: 331
Pridružen: Pe Avg 21, 2009 12:22 pm
Kraj: Sevnica-Krško

OdgovorNapisal/-a svabo » Po Feb 08, 2010 6:17 pm

Jst sem ga ravno ta vikend in res ni neka fantastika.Pokrov dol,potem pa par gedor v roke pa razstavlat,očistil sem ga z bencinom,kot tudi ostale priključke okoli egr ventila.Sestavil nazaj in šel na probo razlika je seveda očitna.Dela cca 3 ure temeljito,ampak se splača :wink:
"I cant" is not an option !
svabo
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: 156 SW, 1.9 MJTD,2004
 
Prispevkov: 1736
Pridružen: Ne Mar 23, 2008 10:50 am
Kraj: metropola

OdgovorNapisal/-a Binji » Po Feb 08, 2010 6:20 pm

A ne bi niti od 3000 obratov naprej šlo nikamor, če bi bil EGR? Lahko ga verjetno tudi preprosto odklopiš za probat. Čeprav čiščenje nikoli ne škodi.
Binji
Administrator
Administrator
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
 
Prispevkov: 7304
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 5:51 pm
Kraj: Jesenice

OdgovorNapisal/-a patrulja » Po Feb 08, 2010 9:02 pm

ali se ti je to zgodilo "čez noč" ? ali si opažal da čedalje slabše vleče?
Slika
patrulja
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 667
Pridružen: Po Jul 09, 2007 1:39 am
Kraj: LJ-koseze

OdgovorNapisal/-a Omche » Po Feb 08, 2010 9:53 pm

ne samo čez noč, ampak dobesedno v nekaj minutah. Malo sem ga poteral, segretega seveda, ampak ne preveč, do 4000 obratov, potem pa sem se ustavil. Ko sem ga vžgal in spet štartal je šel še nekaj km, potem sem opazil luknjo malo pred 2000 obratov. Vozil sem še par km in potem opazil da nima moči. Kadil pa je. Turbina se ne sliši, vžge normalno. Pravkar sem ga probal, vozil sem 5 km potem pa je bil zopet v redu in normalno pospeševal. Nato pa spet slabi pospeški ko sem se ustavil na petrolu.

Je to res ventil?
Cuore sportivo
Omche
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 15
Pridružen: Ne Sep 06, 2009 10:20 pm
Kraj: Koper

OdgovorNapisal/-a Omche » Sr Feb 10, 2010 3:41 pm

Ni bil samo ventil. Poleg EGR ventila je bila počena tudi cev intercoolerja- zato se je tudi kadilo in slabo vleklo.

Popravilo= cev 50€, Zablombiran egr ventil.. tisti košček pločevina je mehanik izrezal in naredil sam. Skupaj 10min dela.
Cuore sportivo
Omche
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 15
Pridružen: Ne Sep 06, 2009 10:20 pm
Kraj: Koper

OdgovorNapisal/-a svabo » Če Feb 11, 2010 9:58 am

To je zaplombiral tisti del ki pride cev od spodaj na egr :?:
"I cant" is not an option !
svabo
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: 156 SW, 1.9 MJTD,2004
 
Prispevkov: 1736
Pridružen: Ne Mar 23, 2008 10:50 am
Kraj: metropola

Ne vleče..pa črno kadi...2.4 jtd 20v

OdgovorNapisal/-a TeDyBear » Če Apr 15, 2010 11:01 pm

Imam Alfo 156 2.4 JTD 20V In ko jo pohodim čez 3000 se mi prižge lučka za motor... in fulla kadi ( ČRNO) in preklopi v zasilni način....avto ugasnem pa prižgem...gre avto normalno naprej a lučka še kar gori

Tko d zdej še vas tle asskam če ma kdo kakšne Izkušne

Sem pa očistiu EGR ventil
Pa ventil na vezni steni..ki odpira turbino
Pa cevke so tut cele


Hvala za pomoč!!!

L.P.
TeDyBear
Alfa Junior
Alfa Junior
Uporabniški avatar
Prispevkov: 9
Pridružen: Če Apr 15, 2010 10:46 pm
Kraj: Trbovlje

OdgovorNapisal/-a DanijelSipek » Pe Apr 16, 2010 7:27 am

A si prevero kerga od LMM?
Slika
DanijelSipek
Alfist
Alfist
Prispevkov: 415
Pridružen: Po Apr 27, 2009 11:46 am
Kraj: Trate

OdgovorNapisal/-a TribesMan » Pe Apr 16, 2010 9:39 am

Kako si očistil EGR ventil?

Zadevo je treba kompletno razšraufat pa preverit ali batek od elektromagneta lepo laufa... V normalnem stanju mora štrlet kakih 5mm iz ohišja elektromagneta ven. In mora it lepo gladko do konca notri, brez zatikanja.
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Something else
 
Prispevkov: 9593
Pridružen: Če Jul 12, 2007 5:17 pm

OdgovorNapisal/-a TeDyBear » Pe Apr 16, 2010 12:05 pm

Kaj ke že to Lmm???? :S

Ja razdru sem ga..el.del pa mehaniski del narazen..pa saje očistiu..pa z bremz čistilom!
TeDyBear
Alfa Junior
Alfa Junior
Uporabniški avatar
Prispevkov: 9
Pridružen: Če Apr 15, 2010 10:46 pm
Kraj: Trbovlje

Naslednja

Vrni se na 156, 147, GT

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov