Nima moči / Izguba moči / Ne vleče - 2.4 JTD

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
mihecmiha
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1258
Pridružen: Sr Mar 19, 2008 2:24 pm

Kolegu je isto delal ko je imel neki egr zjeban. Sicer, pa če si dal avto čipat, so ti ga verjetno elektronsko odklopili.
Uporabniški avatar
mister
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 32
Pridružen: Po Feb 02, 2009 11:10 am

kvasko napisal/-a:Zdravo ter srečno vsem v 2011.

Nažalost pa tukaj končujem z voščili. Danes za novo leto se je moja alfa odločila, da mi še dodatno ponagaja. Poleg problemov, ki sem jih opisal prej, se mi je danes začelo dogajati nekaj popolnoma drugega. Peljem se v klanec v 2. prestavi obrati nekje na 1500, pohodim gas do konca in avto komaj pospešuje. To parkrat ponovim ter zadeva ista (prej je vlekel močno do 2500 potem do 3000 malo slabše, potem pa spet močno). Počakam, da klanec mine in na ravnini štartam z drugo pri okoli 1200 obratov. Kar nič se ne zgodi, avto šele po 3500 bolje potegne. Isto je s prvo brzino, občutek je tak kot da bi potegnil 3 tone težak čoln. Zanimivo je to, da ko se prva zavrti do 4500 (brez problemov sicer, samo pospeška ni) šaltam v drugo in potem avto kar gre. Ko se enkrat prešalta potem zadeva vleče (res da obrati med šaltanjem padejo na višje pri polnem pospeševanju) Višje prestave delujejo normalno zdi se kot da samo v 1. in 2. do okoli 3000-3500 sploh ni moči. Avto nič ne kadi samo noče potegnit. Če dam šipo dol, recimo pri drugi prestavi, ko pohodim gas, se sliši rahel pisk turbine, ki pa pri 2000 kar potihne in se zdi kot da je turbina fuč (prej je lepo piskal od nizkih obratov). Samo to skrb se ovrgel ker avto v tretji prestavi in naprej na visokih obratih vleče normalno. Ali je možno, da mi težave dela MAF, ker še nikoli nisem imel originala, EGR je blindiran, MAP je pa star 1 mesc. Če so kakšni predlogi bi bil zelo hvaležen. Grem še ven pogledat, če se turbina zapira in odpira pri kontaktu in pri odvzemu kontakta...
Pozdravljeni!

Omenjena stvar se je začela dogajati tudi meni, ampak na AR 159 jtdM. Pri speljevanju sem opazil, da je potrebno dodati malo več gasa, drugače avto crkne. In v vsaki prestavi pri nizkih obratih (do 2500) avto ne potegne nikamor. Ko pride do 2500 pa vleče normalno. Ne vem kaj bi lahko bilo narobe.
Uporabniški avatar
Apophis
Alfist
Alfist
Prispevkov: 313
Pridružen: So Jan 02, 2010 12:45 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Gorenjska

mister napisal/-a:
kvasko napisal/-a:Zdravo ter srečno vsem v 2011.

Nažalost pa tukaj končujem z voščili. Danes za novo leto se je moja alfa odločila, da mi še dodatno ponagaja. Poleg problemov, ki sem jih opisal prej, se mi je danes začelo dogajati nekaj popolnoma drugega. Peljem se v klanec v 2. prestavi obrati nekje na 1500, pohodim gas do konca in avto komaj pospešuje. To parkrat ponovim ter zadeva ista (prej je vlekel močno do 2500 potem do 3000 malo slabše, potem pa spet močno). Počakam, da klanec mine in na ravnini štartam z drugo pri okoli 1200 obratov. Kar nič se ne zgodi, avto šele po 3500 bolje potegne. Isto je s prvo brzino, občutek je tak kot da bi potegnil 3 tone težak čoln. Zanimivo je to, da ko se prva zavrti do 4500 (brez problemov sicer, samo pospeška ni) šaltam v drugo in potem avto kar gre. Ko se enkrat prešalta potem zadeva vleče (res da obrati med šaltanjem padejo na višje pri polnem pospeševanju) Višje prestave delujejo normalno zdi se kot da samo v 1. in 2. do okoli 3000-3500 sploh ni moči. Avto nič ne kadi samo noče potegnit. Če dam šipo dol, recimo pri drugi prestavi, ko pohodim gas, se sliši rahel pisk turbine, ki pa pri 2000 kar potihne in se zdi kot da je turbina fuč (prej je lepo piskal od nizkih obratov). Samo to skrb se ovrgel ker avto v tretji prestavi in naprej na visokih obratih vleče normalno. Ali je možno, da mi težave dela MAF, ker še nikoli nisem imel originala, EGR je blindiran, MAP je pa star 1 mesc. Če so kakšni predlogi bi bil zelo hvaležen. Grem še ven pogledat, če se turbina zapira in odpira pri kontaktu in pri odvzemu kontakta...
Pozdravljeni!

Omenjena stvar se je začela dogajati tudi meni, ampak na AR 159 jtdM. Pri speljevanju sem opazil, da je potrebno dodati malo več gasa, drugače avto crkne. In v vsaki prestavi pri nizkih obratih (do 2500) avto ne potegne nikamor. Ko pride do 2500 pa vleče normalno. Ne vem kaj bi lahko bilo narobe.
Egr
jtd-M 20V
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Tako je, EGR ti je zaštekal v odprtem stanju.

Zadevo razdret, ločit "plastičen" elektromagnet od kovinskega ventila. Potem pa izbit batek v elektromagnetu, spucat rjo, dobro podmazat in sestavit nazaj...
kvasko
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 121
Pridružen: To Maj 18, 2010 1:52 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Domžale

Verjetno je EGR. Pri meni je bila počena cevka za vakum pri turbini. 10€ in vse je spet po starem (luknja pri 2500 do 3000) in te fore haha :D
Uporabniški avatar
Doleq4
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 157
Pridružen: To Mar 01, 2011 11:12 pm

Na alfi 156 2.4 jtd 150hp v 3pr pri 3000rpm ob polnem gasu,sicer ne vedno občasno izgubi na moči,do teh obratov gre avto odlično,ko pa pride do 3k pa kot,da bi jo nekaj zabremzalo...zanimivo pa je,da se to dogaja samo v 3pr...
Uporabniški avatar
sofoiks
Alfist
Alfist
Prispevkov: 455
Pridružen: So Dec 06, 2008 7:10 pm

Ali ko ga zamori obrati narastejo samo ne vlece? Ce ja potem je za preverit sklopko.
Ali pa je LMM ki zna ponagajat v visjih obratih.
Uporabniški avatar
Doleq4
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 157
Pridružen: To Mar 01, 2011 11:12 pm

Ko pride do 3k obratov,ampak samo v 3 pr...tudi če daš gas...se nič ne zgodi,moraš spustit pa spet dodat pa gre normalno.Sklopka pomoje ni,ker ne zdrsi.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Overboost napaka? Safe mode? Kaj podobnega?

Priklop na računalnik nebi škodil, pa kakšna testna vožnja, da se vidi kaj se zgodi v 3. pri 3k...
brusast
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 31
Pridružen: Po Sep 23, 2013 9:21 pm

živjo!

Zanima me če mi kdo lahko kako pomaga. Imam namreč alfo 156 2004 2.4 jtd s katero sem imel že kar nekaj težav. Že od kadar sem jo kupil negre do 2000 oz. 2100 obratov/min dobesedno nikamor. če je klanec morem dajat v nižjo saj hitrost pada. Pravkar sem tudi obnovil turbino ker je bila fuč ampak še zmeraj je isto. moti me pa tudi da ima porabo skoraj 8l/100km...

Ima kdo kakšno idejo prej kot jo odpeljem na uradni servis? :evil: :x
Zadnjič spremenil brusast, dne Ne Feb 23, 2014 8:52 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Preglej naslednje stvari:

EGR ventil
Overboost ventil
vse vakumske cevke
MAF senzor

Lahko se tudi oglasiš pri meni pa bova naredila diagnostiko.
brusast
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 31
Pridružen: Po Sep 23, 2013 9:21 pm

živjo. pr tebi sm že biu in danes peljem k lokalnemu mojstru :D
da mi očisti sesalni kolektor in izprazni katalizator kot si rekel....
MAF sem menjal in sva ugotovila da je vredu
EGR je pa blindiran


bom se pa moral k tebi oglasit TribesMan ker ko dam gas skoraj nič ne vidim v vzratnem ogledalu ker je vse črno :D :D :D
zadnjič v dežju tega nisva opazila
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Aha, zdaj vem kam pašeš. Bi moral napisat da imaš 20V motor, potem bi mi mogoče potegnilo za kater avto gre :)

Ja to s kajenjem se bo pomojem samo rešilo, če je moja diagnoza o kolektorju/ katalizatorju prava. Drugače je še opcija da je kaj z injektorji, ker so korekcije med vožnjo tudi preko 2mm3.
Problem je ker je vse tako povezano med seboj da težko ugotoviš za 100% kaj je...
anze27
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 3
Pridružen: To Avg 16, 2016 9:29 am

Lepo pozdravljeni,
Pa se tukaj prasam ce se kaksnemu kaj sanja, imam problem pri svoji alfi in sicer ne vlece nikamor, ucer je se use normalno delalo, masina se slisi ok nic se ne slisi kaksnih cevk da bi bile pocene vendar avto pod polnim gasom komaj prileze do 4000 obratov in tudi med voznjo isto vlece z cisto malo gasa ali pa ce dodam ceu gas kaj bi lahko bil problem?
Hvala za odgovore :-)
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Turbina, vakum od turbine, merilec pretoka zraka, ...

Kaj v tej smeri...
Odgovori
  • Informacija