Nima moči / Izguba moči / Ne vleče - 2.4 JTD

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
turbozob
Alfist
Alfist
Prispevkov: 473
Pridružen: To Okt 20, 2009 11:18 am
Kraj: Gorenjska

Poskusi zamenjati MAP senzor. Zaznava tlak v turbini, meni je rešilo problem pri pospeševanju. Več o tem na viewtopic.php?t=9870&postdays=0&postorder=asc&start=405
svicar
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 79
Pridružen: To Okt 27, 2009 4:35 pm

Živjo...

Ko ti je slabo vleklo...kaj ti je svetla lučka za napako ali ne?
Meni nič ne sveti...

Samo opažam...v zadnjih dneh nesporno, da mi ne vleče do 2000 obratov, vozit moram v manjših prestavah, kot da ne bi imel navora...pa opažan tudi, da se avto precej bolj zatrese ko ga ugasnem, kot se je...

Kje pa se nahaja ta MAP senzor?
Uporabniški avatar
slayer
Alfist
Alfist
Prispevkov: 309
Pridružen: Ne Apr 26, 2009 4:09 pm

svicar napisal/-a:Živjo...

Ko ti je slabo vleklo...kaj ti je svetla lučka za napako ali ne?
Meni nič ne sveti...

Samo opažam...v zadnjih dneh nesporno, da mi ne vleče do 2000 obratov, vozit moram v manjših prestavah, kot da ne bi imel navora...pa opažan tudi, da se avto precej bolj zatrese ko ga ugasnem, kot se je...

Kje pa se nahaja ta MAP senzor?
V sesalnem kolektorju.
turbozob
Alfist
Alfist
Prispevkov: 473
Pridružen: To Okt 20, 2009 11:18 am
Kraj: Gorenjska

Sj sm ti dal link, mal si preber, ne da se mi vse še 1x pisat ...
svicar
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 79
Pridružen: To Okt 27, 2009 4:35 pm

Problemi se nadaljujejo...

MAF je bil zamenjan lani

Zamenjal sem 2 cevki za vakuum...spodnja je morda imela eno majhno luknjico (nevem če ni nastala ko sem jo jemal dol)
ko dam kontakt se ročica na turbini premakne (verjetno je vse v zvezi z vakuumom OK)

pregledal sem obe tlačni cevi iz turbine so OK

sčistil sem MAP (je bil res zapacan)
Za test sem vzel MAP od bratove alfe.

NI RAZLIKE....še vedno mi do 2000 obratov ne vleče nikamor

Naslednja stvar je da bom dal EGR dol in ga ščistil..

Kaj mi predlagate?
Kaj naj še poizkusim?

Hvala vsem za pomoč in napotke
svicar
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 79
Pridružen: To Okt 27, 2009 4:35 pm

no...ima kdo še kakšno idejo...ko ščistim iz zamašim EGR mi zmanjka idej...
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Zlo verjetno je z EGRom nekaj, ampak to ne moreš vedt dokler ne priklopiš na računalnik in se greš peljat...
svicar
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 79
Pridružen: To Okt 27, 2009 4:35 pm

Alfica spet šiba...kriv je bil EGR...ostal je malo odprt..zaribal je batek, ki je v tuljavi

po postopku
http://www.vectra-c.com/forum/showthread.php?t=45867
sem prevrtal elektromagnet in izbil batek, ki je bil vsa oksidiran in negiben.

vse skupaj sem namazal in zložil, zraven sem dal še ploščico za zmanjšanje pretoka, ki sem jo kupil na servisu za 7€.

luknjico, ki sem jo izvrtal v plastiko sem zamašil z kratkim vijakom.

vleče kot je treba, ne trese se več ko jo ugasnem..skratka dela kot je treba

Hvala vsem za nasvete, če ima kdo podoben problem in ga kaj zanima sem mu na voljo.
kvasko
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 121
Pridružen: To Maj 18, 2010 1:52 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Domžale

Lep pozdrav vsem skupaj!

Že vnaprej se opravičujem vsem, ki boste zasledili, da sem o tej stvari pisal že v drugi temi, ki pa je na žalost ne najdem več, tko da, če lahko bi šenkrat prosu za mnenja o sledeči zadevi...

Maja sem kupil Alfo 156 2.4 jtd 103 kw letnik 01. Bil je popoln nateg. Na avto sem zmetal že ogromno denarja in zrihtal stvari katere so bile za zrihtat. Nikoli nisem šparal na njej. Od vsega začetka se mi pa zdi da avto ne gre kot bi moral. Pri 2500 obratih mi kot da bi vklopil nekaj avto neha pospeševat s takim tempom kot prej, od 3000 naprej pa spet bolj potegne (najbolj se opazi v 2. prestavi, kjer se zdi, kot da bi vmes malo gas spustil). Na računalniku se vidi, da tlak turbine močno pade, potem se od 3000 ponovno dvigne na 2,55 bara. Drugače ja pa na avtu NOVA turbina, MAF senzor, MAP senzor -- to vse, kar se tega sklopa tiče. Šobe so bile stestirane in ščiščene, eno sem moral menjati, ostale štiri delujejo odlično, bosch pumpa ima pravilen tlak, tako da nam je že zmanjkalo idej, kaj bi lahko bilo... Je možno, da je ECU kaj v okvari?? Aja, še ena zanimivost. Tudi pri polnem plinu se iz izpuha nič ne pokadi, čeprav je brez katalizatorja in da je avto čipiran pri avtoelektroniki (luknja pri 2500 je bila tudi prej in je še vedno prisotna, razlika je le ta, da gre avto malo bolj, dima pa vseeno nobenega, kar je za takega dizla brez katalizatorja z remapom nenormalno). Po čipiranju se je moč izboljšala, čeprav se mi zdi, da gre ravno tolko kot bi mogla serijska it. Zmerjen čas od 0-100 je od 9-10 sekund, na avtocesti je 1.9 jtd s 140 konjami ravno toliko hiter kot moj čiperan, sepravi nekaj ni OK...

Če ima kdo kako idejo, ali če obstaja kak majster, ki bi to bil pripravljen pregledati, bi bil več kot hvaležen :D

Lep pozdrav,
Miha Kvas
mitoma
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1142
Pridružen: Pe Jul 23, 2010 11:26 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kranj

Če boš hotel biti hitrejši od 1.9 140 KM,boš moral kupit 20v 176 KM,pol boš pa nekoliko hitrejši! :doubt:
svabo
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1739
Pridružen: Ne Mar 23, 2008 10:50 am
Vozilo: 156 SW, 1.9 MJTD,2004
Mondeo V karavan, titanium,powershift 2016
Kraj: metropola

Kaj pa če je bilo s čipanjem kaj narobe :wink: :roll:
"I cant" is not an option !
mitoma
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1142
Pridružen: Pe Jul 23, 2010 11:26 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kranj

Tudi možno? Kdo pa je čipal?
kvasko
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 121
Pridružen: To Maj 18, 2010 1:52 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Domžale

Čipan je bil pri Avtoelektroniki in čip kot sam je OK. Avto gre bolje kot prej, ima pa iste probleme z luknjo. Tribesman je pogledal čip na računalniku in je rekel, da je program lepo zrisan. Naj bi imel 170 km, sam nekaj že pred čipiranjem ni bilo vredu, če je avto to počel in nič kadil. Vsak dizel pokadi ko ga zahodiš, še toliko bolj ko je čipiran in brez katalizatorja. Moj pa se obnaša kot bencinar (ni nobenega dima). Drugače je mašina OK, je tudi narejen glavni servis in tudi nič olja ne popije.
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

sicer se na dizle ne spoznam glih kej hudo velik, ampak ka če je krivo to ker je katalizator odsranjen? je mogoče po odstranitvi začel tko zajebavat? ker taki problemi da v enih obratih avto ne vleče so ponavadi bli povezani z katalizarjem v dostih primerih..

sam ugibam..mogoče kdo kako idejo dobi :)
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
kvasko
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 121
Pridružen: To Maj 18, 2010 1:52 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Domžale

Killergame17 napisal/-a:sicer se na dizle ne spoznam glih kej hudo velik, ampak ka če je krivo to ker je katalizator odsranjen? je mogoče po odstranitvi začel tko zajebavat? ker taki problemi da v enih obratih avto ne vleče so ponavadi bli povezani z katalizarjem v dostih primerih..

sam ugibam..mogoče kdo kako idejo dobi :)
Ne, odstranitev katalizatorja ni imela nobenega vpliva. Vn sm ga dal pa zato, ker je bil uničen oz. je mehankar reku da je lohka zabasan pa da kaj vpliva na moč, sam je isto zdj ko ga ni. Zdj pač samo bolj smrdi iz izpuha (kot kakšen star avtobus x)
Odgovori
  • Informacija