Ni možno-skoraj,sem ga čez vikend še enkrat spucal in so stene malenkost sajaste ampak nič več kot to.Sumim da je LMM šla v večna lovišča
Že kdo menjal sam
Probaj odklopit, če gre bolje z odklopljenim potem je MAF fuč, če je isti kurc, potem menjaj EGR za novega.
Ko si čistil EGR, ali si ga kompletno razdrl? Odprl elektromagnet in spucal batek elektromagneta? Ker če si samo očistil saje v samem ventilu potem to ni to. Moraš vzet dol elektromagnet, izbit ven batek elektromagneta in vse temeljito očistit rje in svinjarije, pa potem ponovno namazat in sestavit vse.
Čeprav glede na to da praviš da je do 3000 mrtvo, bi upal stavit da ga MAF serje in sporoča mašini prevelik pretok zraka, zato mašina odpirat EGR ventil na polno, nad 3000 obratov pa je EGR deaktiviran v softwareu in potem tam začne avto vlečt normalno....
EGR sem spucal generalno tud batek in vse ostalo kar je povezano z njim.Tale LMM bi blokiral oz. odklopil samo nevem kje se nahaja niti kako zgleda in glede tega bi rabil pomoč oz.kakšno slikco
Pri 156 je LMM na dokaj dostopnem mestu. Zraven akumulatorja gre cev od zračnega filtra proti turbini... Na tej cevi ga boš našel... moraš samo odklopiti konektor in boš videl če je kakšna razlika.
Blokirat pa LMMja nimaš kaj Če boš ugotovil da z odklopljenim dela bolje, potem je edina rešitev nakup novega... samo to je potem 100€+.
Najdi nekoga ki je vešč z računalnikom in naj ti pogleda kaj pa kako
Če se napaka pojavi samo po tistem ko avto prvič doseže 3000rpm, potem je skoraj sigurno nekaj kar bo računalnik "povedal" zakaj noče it .
Poleg LMM in EGR gre lahko tudi za težave pri lopaticah turbine, ali ventilu ki kontrolira le te, lahko je pa kriv tudi merilec pritiska turbine. Uglavnem brez prikopa avta na računalnik bo težka...